Kijk wel bij gemist morgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde het als promo net op SBS, en dacht misschien vinden jullie dat wel leuk, 2 wippende uiltjes
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]Het droop er toch wel een beetje vanaf
maar ik bedoelde natuurlijk dat Wendy 100 % hetero was
Die gaat maar naar Tabitha vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
Hoef je niet bij na te denken zulke series, wel lekker laat op de avond!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wendy op de hoge hakjes achter iemand aan rennend door het zompige gras met haar speelgoedpistooltje in haar hand
wat een script
Blijkbaar, ik zie op Fok! wel groffere grappen langskomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijn
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhovenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
Jaja snik snik ZIJN leven is kapot... boehoehoequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Het is altijd het proberen waardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
sensatiezoekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug ben
Veel plezier ermee en een beetje rustig aan met haar want ze rammelt aan alle kantenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is altijd het proberen waard
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |