Blijkbaar, ik zie op Fok! wel groffere grappen langskomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijn
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhovenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
Jaja snik snik ZIJN leven is kapot... boehoehoequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Het is altijd het proberen waardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
sensatiezoekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug ben
Veel plezier ermee en een beetje rustig aan met haar want ze rammelt aan alle kantenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is altijd het proberen waard
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Spanjolen kennen dat niet hè. Ik ben heftig aan het afkicken.quote:
Terror Jaap?quote:
La Grande Bouffe was trouwens een topfilm!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er vaag wel iets van weg ja
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
La Grande Bouffe was trouwens een topfilm!
Volgens Buitendam is het allemaal alleen maar sensatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruik
Ik had dit nog niet gezien, Nice!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruik
Maar dan hoef ik ze toch niet leuk te vinden? Het topic over Pistorius in NWS staat ook vol met verschrikkelijk flauwe rotgrappen. In dat geval vind ik de aanleiding ook te ernstig om daar om te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
Ik zeg niet dat je ze leuk moet vinden, ik zeg dat het een beetje des Foks is, kijk naar het topic dat je zelf aanhaalt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik ze toch niet leuk te vinden? Het topic over Pistorius in NWS staat ook vol met verschrikkelijk flauwe rotgrappen. In dat geval vind ik de aanleiding ook te ernstig om daar om te kunnen lachen.
Als je dan een harde grap wil maken, maak dan een goede. Anders is het het gewoon niet waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |