was mooie meid, en dat pak, weet nog wel dat werd inene helemaal hip, mijn zus en haar vriendinnen hadden het toen ook aangeschaftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Toen was er niets mis met de uitdrukkingen
en jij je eerste bezem?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was mooie meid, en dat pak, weet nog wel dat werd inene helemaal hip, mijn zus en haar vriendinnen hadden het toen ook aangeschaft
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allequote:
Doet me denken aan 'dirty dancing' dan ben jij de onschuldigequote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allemaar ik ging vroeger mijn zus *ophalen* en die danste ergens in een lekkere negert tent, en ja daar is mijn soulmuziek tot leven gekomen
Ik kwam altijd in tenten terecht waar weer heel andere dingen tot leven kwamenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Margo, zo was dat in die tijd de dansjes etc. vroeger zag je ook geen jongens met elkaar dansen en stond je als pubermeisje netjes in een rijtje met zijn allemaar ik ging vroeger mijn zus *ophalen* en die danste ergens in een lekkere negert tent, en ja daar is mijn soulmuziek tot leven gekomen
Had best met patrick een dirty dansje willen doen hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Doet me denken aan 'dirty dancing' dan ben jij de onschuldige
op de achtergracht en in de paardensteeg zekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik kwam altijd in tenten terecht waar weer heel andere dingen tot leven kwamen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat Parkinson jou bespaard blijft Pb.
Ach, iedereen maakte er maar wat graag grappen over.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien weet PB niet dat Jerney aan Parkinson lijdt.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik achtte niemand kansloos, dat was Pullup
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef Jian het volgende:
PB zegt toch niks over Parkinson, ik moet zeggen dat ik het niet eens wist hoor. En los daarvan als was het zo, ik zie hier zoveel harde grappen en opmerkingen passeren, ik zie niet in waarom dit een uitzondering zou zijn?
Er is op Fok ook en boswachter actiefquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
FF opletten, ze doen het maar 1 keer per jaar en de boswachter heeft er een filmpje van gemaakt, de paring van de Oehoe`s straks in hart van Nederland
is dat nu met Wendy ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.
hoorde het als promo net op SBS, en dacht misschien vinden jullie dat wel leuk, 2 wippende uiltjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is op Fok ook en boswachter actiefmaar die zie ik hier niet voor aan
quote:
Kijk wel bij gemist morgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoorde het als promo net op SBS, en dacht misschien vinden jullie dat wel leuk, 2 wippende uiltjes
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een feest, maar ik ga naar Moordvrouw kijken.
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]Het droop er toch wel een beetje vanaf
maar ik bedoelde natuurlijk dat Wendy 100 % hetero was
Die gaat maar naar Tabitha vind ikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
Hoef je niet bij na te denken zulke series, wel lekker laat op de avond!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]Wendy op de hoge hakjes achter iemand aan rennend door het zompige gras met haar speelgoedpistooltje in haar hand
wat een script
Blijkbaar, ik zie op Fok! wel groffere grappen langskomenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, we willen allemaal weleens roomser dan Ratzinger zijn
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhovenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Jaja snik snik ZIJN leven is kapot... boehoehoequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
22.45 PowNews , daar zit een interview in met die Brent, die kopschopper uit Eindhoven
Het is altijd het proberen waardquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wie weet wat Pearlbitch voor effect op haar heeft
sensatiezoekerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nog niet overgewaaid als ik terug ben
Veel plezier ermee en een beetje rustig aan met haar want ze rammelt aan alle kantenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is altijd het proberen waard
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruikquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Spanjolen kennen dat niet hè. Ik ben heftig aan het afkicken.quote:
Terror Jaap?quote:
La Grande Bouffe was trouwens een topfilm!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er vaag wel iets van weg ja
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
La Grande Bouffe was trouwens een topfilm!
Volgens Buitendam is het allemaal alleen maar sensatiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruik
Ik had dit nog niet gezien, Nice!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Altijd interessante items! Gisteren ging het over de kutkruik
Maar dan hoef ik ze toch niet leuk te vinden? Het topic over Pistorius in NWS staat ook vol met verschrikkelijk flauwe rotgrappen. In dat geval vind ik de aanleiding ook te ernstig om daar om te kunnen lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ik gun weinig mensen op de wereld een ernstige ziekte, maar harde grappen is een beetje des Foks.
Ik zeg niet dat je ze leuk moet vinden, ik zeg dat het een beetje des Foks is, kijk naar het topic dat je zelf aanhaalt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan hoef ik ze toch niet leuk te vinden? Het topic over Pistorius in NWS staat ook vol met verschrikkelijk flauwe rotgrappen. In dat geval vind ik de aanleiding ook te ernstig om daar om te kunnen lachen.
Als je dan een harde grap wil maken, maak dan een goede. Anders is het het gewoon niet waard.
Je kutkruikje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zie de mijne meerdere keren per dag
hullie en zullie en degene vergeet je nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
is ie zwanger danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Poezewoes het volgende:
Zit ff naar Barney te kijken nu, vraag me af wanneer hij uitgerekend is
Voor wat mezelf betreft, geen idee, maar ik zal in elk geval niet weg blijven voor de "grappen" zoals die gemaakt worden in het topic van Pistorius. Gewoon alles met een gezond korreltje zout hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dan ook niet dat ik nog jarenlang op FOK! zal posten.
Je hebt het filmpje gezien ...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik niet weten wat jij daar mee doet ....
Mwah. Ik kwam vroeger graag in NWS en POL. Tegenwoordig verzandt bijna ieder topic in een verzameling min of meer grappig bedoelde oneliners en worden er vooral persoonlijke vetes uitgevochten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor wat mezelf betreft, geen idee, maar ik zal in elk geval niet weg blijven voor de "grappen" zoals die gemaakt worden in het topic van Pistorius. Gewoon alles met een gezond korreltje zout hoor.
die was toch al gevallen in Rusland?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Komeet is nu te zien op http://www.ustream.tv/nasajpl2
De bacootjes bij de Enphi en de shoarmaschotels van Sakara beginnen hun tol te eisen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee er vliegen er meer rondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was toch al gevallen in Rusland?
Och, niet ieder topic hoor, maar er zijn zeker een aantal onderwerpen die bijna standaard in de befaamde news vetes ontaarden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik kwam vroeger graag in NWS en POL. Tegenwoordig verzandt bijna ieder topic in een verzameling min of meer grappig bedoelde oneliners en worden er vooral persoonlijke vetes uitgevochten.
Ja en nu is Powned de boosdoener en hij het slachtofferquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Jian het volgende:
Het is niet die Brent (de hoofdkopschopper) dus bij PowNews, het is diegene het eerste sloeg
Je begreep niet dat ik jouw pedanterie icm je domme fout chanant vond?quote:[b]Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:[/
en Cc. vond het alleen maar chanant, die heeft weer meer met Ushi
Juist... boeten moet ie... Dit kon hij verwachten in de tijd van Internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
Hij heeft zo'n spijt en moest zo huilen, want de media ...... net goed
Je moet eens weten wat ik allemaal begrijp. In een NWS-topic nog wel, hoe durft ik hè, want dat heeft toch normaliter een status zeg, schei toch uit! En als jij pedanterie gezien hebt,zegt dat eigenlijk alleen maar wat over je beperkte vermogen tot echte observatie, m'n conceptdenkertje (dit laatste zul je overigens ook wel niet helemaal begrijpen) En wat jij een domme fout noemt is voor mij niet eens reden om, om te kijken of te corrigeren, ik ben geen kommaneukertje!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je begreep niet dat ik jouw pedanterie icm je domme fout chanant vond?
Schattig ook dat je dan in een NWS-topic gaat refereren aan een SC-onderwerpje om een 'puntje' proberen te scoren. Vruchteloos.
Juist deze hele toestand met die media is vreselijk hard aangekomen bij enkele van die gasten. Tsja, hard, maar volgens mij doet hij het echt nooit meer!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Juist... boeten moet ie... Dit kon hij verwachten in de tijd van Internet
Tis te hopen ja... dat het geen 2de Joran isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Juist deze hele toestand met die media is vreselijk hard aangekomen bij enkele van die gasten. Tsja, hard, maar volgens mij doet hij het echt nooit meer!
Ook dit geeft weer aan, dat je weliswaar leuk kunt schrijven, maar dat je inschattingsvermogen vooral gestoeld is op concepten, in jouw geval is dat zeer sterk ontwikkeld zelfs. Niet zo verwonderlijk hoor. Je luistert/leest/kijkt niet echt dat is een beetje je manco. Dus, "doet het pijn"? Neuh! Had ik al gezegd dat je wel leuk schrijft.quote:
Nee joh, ben je gek, dit was ook geen nep hoor, die is behoorlijk over z'n zeik. Ach, gaat wel over, maar wat ik zei, dit is harder aangekomen als 200 uur schoffelen of taarten bakken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tis te hopen ja... dat het geen 2de Joran is
Ja, ik zou ook maar naar bed gaan want je valt wat in herhaling En dat volharden in je kommaneukerij en je taalnazisme werkt echt niet bij mij, ik begrijp niet dat, dat niet bij je binnenkomt, zo dom ben je toch niet....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Copycat het volgende:
Schattig. Ga je nu weer een tenniswedstrijdje houden op vals toebedeelde punten?
Let je wel op je komma's? Soms te veel, dan weer te weinig.
Trusten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook maar naar bed gaan want je valt wat in herhaling En dat volharden in je kommaneukerij en je taalnazisme werkt echt niet bij mij, ik begrijp niet dat, dat niet bij je binnenkomt, zo dom ben je toch niet....
Ik durf bijna te wedden voor euries dat jij vrijgezel bentquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik zou ook maar naar bed gaan want je valt wat in herhaling En dat volharden in je kommaneukerij en je taalnazisme werkt echt niet bij mij, ik begrijp niet dat, dat niet bij je binnenkomt, zo dom ben je toch niet....
Laten we hopen dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek, dit was ook geen nep hoor, die is behoorlijk over z'n zeik. Ach, gaat wel over, maar wat ik zei, dit is harder aangekomen als 200 uur schoffelen of taarten bakken.
Waarom denk jij dat je scherper bent dan Cc.? Als je wil prikken kom dan met iets scherps, niet met niveautje -12 kiekenflots, daar raakt hier echt niemand van in de war en ik zeker nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
[..]
Ik durf bijna te wedden voor euries dat jij vrijgezel bent
Cc staat er los van, dat is jou interpretatie, maar volgens mij aan je posts te zien ben je aardig in de war en ik denk dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je scherper bent dan Cc.? Als je wil prikken kom dan met iets scherps, niet met niveautje -12 kiekenflots, daar raakt hier echt niemand van in de war en ik zeker niet
Nee, die heeft er alles mee te maken, want ik heb al zoveel tegen jou "aangeschopt" dat je denkt dat je nu een beetje steun hebt en je dus een duit in het zakje moet doen. Maar dat kan jij helemaal niet omdat het je daarvoor gewoon aan de benodigde intelligentie ontbreekt. Je bent een beetje dommige reldoos die op chats en fora als kiekenflots, in de loop der jaren de indruk heeft gekregen dat je een scherpe conversatie kunt voeren. Maar geloof me, dat lag puur aan de tegenstand, niet aan jouw capaciteiten. In het land der blinden is éénoog koning, welkom in het land der zienden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Cc staat er los van, dat is jou interpretatie, maar volgens mij aan je posts te zien ben je aardig in de war en ik denk dat ik gelijk heb
Ik zat ondertussen te luisteren en ja, hier kan ik wel wat mee hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Gert het volgende:
Zo, effe gezellig hier buurten hoor, na de ietwat geprikkelde sfeer in de FB.
O wacht.![]()
Relaxt muziekje dan maar.![]()
Je voert graag monologen dus, onaantastbaar, ego, als ik het zeg dan is het zo, slaap lekker van een kiekenkut .quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die heeft er alles mee te maken, want ik heb al zoveel tegen jou "aangeschopt" dat je denkt dat je nu een beetje steun hebt en je dus een duit in het zakje moet doen. Maar dat kan jij helemaal niet omdat het je daarvoor gewoon aan de benodigde intelligentie ontbreekt. Je bent een beetje dommige reldoos die op chats en fora als kiekenflots, in de loop der jaren de indruk heeft gekregen dat je een scherpe conversatie kunt voeren. Maar geloof me, dat lag puur aan de tegenstand, niet aan jouw capaciteiten. In het land der blinden is éénoog koning, welkom in het land der zienden.
Oh en ik heb mijn vriendinnen graag, dom, blond en gewillig en niet voor al te lange periodes, want dan worden ze te bezitterig en brutaal en ik duld vooral geen tegenspraak. Denk je dat je er wat mee kan?
Het is Klitjeskotquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je voert graag monologen dus, onaantastbaar, ego, als ik het zeg dan is het zo, slaap lekker van een kiekenkut .
Dat is ff voor nu, jij hebt liever een 'blonde' doos die zegt van schatje hier en daar, vandaar dat je geen vriendin hebt, had ik toch euries kunnen verdienen
.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
vijandig Poezewoes, dit is nog niksvind het wel gesjellig de laatste tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |