Je kutkruikje?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik zie de mijne meerdere keren per dag
hullie en zullie en degene vergeet je nogquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor sommigen/enkelen/anderen natuurlijk alleen als het in hun eigen straatje te pas komt.
is ie zwanger danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:13 schreef Poezewoes het volgende:
Zit ff naar Barney te kijken nu, vraag me af wanneer hij uitgerekend is
Voor wat mezelf betreft, geen idee, maar ik zal in elk geval niet weg blijven voor de "grappen" zoals die gemaakt worden in het topic van Pistorius. Gewoon alles met een gezond korreltje zout hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dan ook niet dat ik nog jarenlang op FOK! zal posten.
Je hebt het filmpje gezien ...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil geloof ik niet weten wat jij daar mee doet ....
Mwah. Ik kwam vroeger graag in NWS en POL. Tegenwoordig verzandt bijna ieder topic in een verzameling min of meer grappig bedoelde oneliners en worden er vooral persoonlijke vetes uitgevochten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor wat mezelf betreft, geen idee, maar ik zal in elk geval niet weg blijven voor de "grappen" zoals die gemaakt worden in het topic van Pistorius. Gewoon alles met een gezond korreltje zout hoor.
die was toch al gevallen in Rusland?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef BendeBielzen het volgende:
Komeet is nu te zien op http://www.ustream.tv/nasajpl2
De bacootjes bij de Enphi en de shoarmaschotels van Sakara beginnen hun tol te eisen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Nee er vliegen er meer rondquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die was toch al gevallen in Rusland?
Och, niet ieder topic hoor, maar er zijn zeker een aantal onderwerpen die bijna standaard in de befaamde news vetes ontaarden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah. Ik kwam vroeger graag in NWS en POL. Tegenwoordig verzandt bijna ieder topic in een verzameling min of meer grappig bedoelde oneliners en worden er vooral persoonlijke vetes uitgevochten.
Ja en nu is Powned de boosdoener en hij het slachtofferquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Jian het volgende:
Het is niet die Brent (de hoofdkopschopper) dus bij PowNews, het is diegene het eerste sloeg
Je begreep niet dat ik jouw pedanterie icm je domme fout chanant vond?quote:[b]Op vrijdag 15 februari 2013 22:20 schreef Jian het volgende:[/
en Cc. vond het alleen maar chanant, die heeft weer meer met Ushi
Juist... boeten moet ie... Dit kon hij verwachten in de tijd van Internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:05 schreef Jian het volgende:
Hij heeft zo'n spijt en moest zo huilen, want de media ...... net goed
Je moet eens weten wat ik allemaal begrijp. In een NWS-topic nog wel, hoe durft ik hè, want dat heeft toch normaliter een status zeg, schei toch uit! En als jij pedanterie gezien hebt,zegt dat eigenlijk alleen maar wat over je beperkte vermogen tot echte observatie, m'n conceptdenkertje (dit laatste zul je overigens ook wel niet helemaal begrijpen) En wat jij een domme fout noemt is voor mij niet eens reden om, om te kijken of te corrigeren, ik ben geen kommaneukertje!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je begreep niet dat ik jouw pedanterie icm je domme fout chanant vond?
Schattig ook dat je dan in een NWS-topic gaat refereren aan een SC-onderwerpje om een 'puntje' proberen te scoren. Vruchteloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |