Geeft niet, was aan het uitzoeken hoe het moestquote:Op donderdag 14 februari 2013 16:57 schreef Copycat het volgende:
Sorry.
Ik dacht dat je zo'n topicopenweigeraar was.
[ afbeelding ]
Volgende keer op 'open nieuw deel' drukken, titel aanpassen (nummertje wordt vanzelf verhoogd), eventueel de OP nog aanpassen en op invoeren drukken.quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Geeft niet, was aan het uitzoeken hoe het moest
Thnx!quote:Op donderdag 14 februari 2013 17:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgende keer op 'open nieuw deel' drukken, titel aanpassen (nummertje wordt vanzelf verhoogd), eventueel de OP nog aanpassen en op invoeren drukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eik een topic over de meest slechte films die je gezien hebt, die dan zelfs weer leuk worden van slechtheidIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
voorbeschouwing is al begonnenquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:32 schreef Toverheks het volgende:
In mijn mooie Arena![]()
![]()
![]()
Ajax met Sigthorsson tegen Steaua
Kolbeinn Sigthorsson begint donderdagavond om 19.00 uur met Ajax aan de thuiswedstrijd tegen Steaua Boekarest in de zestiende finale van de Europa League. De spits uit IJsland is volgens trainer Frank de Boer voldoende fit om aan de krachtmeting met de koploper van Roemenië te beginnen.
Sigthorsson stond nagenoeg de hele eerste helft van het seizoen aan de kant met een schouderblessure. Hij mocht de laatste duels van Ajax steeds invallen. De spits vormt een voorhoede met Isaac Cuenca en Viktor Fischer.Siem de Jong start op het middenveld, net als de jarige Christian Eriksen en Lasse Schöne. Christian Poulsen begint op de bank.Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander en Blind; De Jong, Schöne en Eriksen; Cuenca, Sigthorsson en Fischer.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
Haha UshiDie film ga ik zeker kijken met een vette joint op.
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er eik een topic over de meest slechte films die je gezien hebt, die dan zelfs weer leuk worden van slechtheid
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja ja Joost is al in mijn huiskamerquote:
Ik heb het over echt slechtquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Ik ookquote:
Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damonquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Wendy..quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef Toverheks het volgende:
de naam Wendy v D of Ushi, liever niet meer laten vallen hier, krijg de kriebels van die griet over het paard getild denkt dat ze heel wat voorstelt. ( sorry voor haar *fans*)
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johanquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja Joost is al in mijn huiskameren daar is mijn droomnegert Umberto
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johan
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijn
Vandaag opgezegt eredivisie live!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungels
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damon
ik vind Umberto leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungels
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..quote:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klassequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..
Zoals Thabita ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
Heeft ze toch ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
oh ja die ook, dat vond PB ook een lekker dingquote:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?quote:
Ik zou geen probleem hebben met een 'Ushi goes' toerquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoopt op een vervolg? Ushi must divorce?
als er eentje geen klasse heeft is het Wendy wel, ja neuken met die geilaard of hoe die baas van RTL heet, waarom denk je dat er zoveel geld in die film is gestoken, 3 keer raden, terwijl iedereen van te voren allang wist die film floptquote:
Ho ho nu moet ik het ff voor Cc opnemen, was wel een worstenbroodje van de ambachtelijke bakker hoor, en niet uit een schap van de AHquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?
De finesse van een ambachtelijk Brabants worstenbroodje vergelijken met een afgelikte boterhamquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?
huh waar lees je dat wie heeft de code`s van Danny gepiktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe allemaal hè, met Glowmouse, Danny en de gestolen codes. Het zou zo een slecht, maar goed verkocht boek kunnen zijn.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe allemaal hè, met Glowmouse, Danny en de gestolen codes. Het zou zo een slecht, maar goed verkocht boek kunnen zijn.
Ach, na Xander Bisonkit is ze er wel op vooruitgegaan..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er eentje geen klasse heeft is het Wendy wel, ja neuken met die geilaard of hoe die baas van RTL heet, waarom denk je dat er zoveel geld in die film is gestoken, 3 keer raden, terwijl iedereen van te voren allang wist die film flopt
nou vind sander lekkerder dan die erjan of hoe die ouwe vent ook heetquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, na Xander Bisonkit is ze er wel op vooruitgegaan..
Gezellig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Copycat het volgende:
MED / Glowmouse per direct op zwart
En inmiddels deeltje vijf van de daaropvolgende reeks:
FB / Glowmouse #5
Ik bedoel meer zooo slecht dat het weer leuk word, gewoon lachen om de slechtheid.quote:
Het lijkt erop dat GM het zelf wel prettig vindt dat het zo open besproken wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel verbazingwekkend vind dat dit al zes delen lang openblijft.
Nou, ze was in die tijd al een jaar of vijf met hetzelfde vriendje, dus wat daar aan vlees is ingegaan is beter te controleren dan in dat ambachtelijke worstenbroodje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De finesse van een ambachtelijk Brabants worstenbroodje vergelijken met een afgelikte boterham.
Lachen om een slechte film... Dat is lang geleden. Als me wat te binnen schiet meld ik het wel even.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zooo slecht dat het weer leuk word, gewoon lachen om de slechtheid.
Dard Divorce (Video 2007– ) - IMDb
Het krijgt de ruimte, en dat op Fokquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel verbazingwekkend vind dat dit al zes delen lang openblijft.
En Danny blijkbaar ook. Dat verbaast me zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat GM het zelf wel prettig vindt dat het zo open besproken wordt.
Nou dat niet, een beetje gretig is mijn meningquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Danny gebruikt in zijn stukje *dure* woorden zoals code enzo snap er weinig van, wat ik wel snap is dat die Gloeiendemuis de boel belazerd heeft, mensen buiten ging sluiten en iets van 20.000 euro
zit nu dat topic vluchtig te lezen, maar die GM deed alles vrijwillig en wilt nu geld zien??? en iedereen weet toch FOK = Danny er zijn toch geen medeeigenarenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat niet, een beetje gretig is mijn mening
Misschien open ik wel een topic, als die er al niet is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lachen om een slechte film... Dat is lang geleden. Als me wat te binnen schiet meld ik het wel even.
Zolang Glowmouse niet refereert aan de chat, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Danny blijkbaar ook. Dat verbaast me zo.
Volgens mij gaat het in eerste instantie niet over geld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nu dat topic vluchtig te lezen, maar die GM deed alles vrijwillig en wilt nu geld zien??? en iedereen weet toch FOK = Danny er zijn toch geen medeeigenaren
Danny wordt gewoon genaaid, eerst was die GM vrijwillig en opent dus ook topic`s waar niemand anders een slotje op kan gooien, zoals dezequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in eerste instantie niet over geld.
Danny word niet genaaid, die doet het volgens mij in dit geval goed. Er is vast een boel achter de schermen wat wij niet weten. GM is toen een beetje kinderachtig gaan doen met rechten weghalen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Danny wordt gewoon genaaid, eerst was die GM vrijwillig en opent dus ook topic`s waar niemand anders een slotje op kan gooien, zoals deze
Verklaar dan waarom het 'moet yvonne weg' topic in ONZ niet gesloten kon worden? Ik kon het niet verwijderen tot ik het handmatig direct in de database deed.
maar snap weinig van sode`s en al dat andere itertaal,
ja ik ben ondertussen al iets verder met lezen met het linkeroog, rechteroog kijkt naar Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny word niet genaaid, die doet het volgens mij in dit geval goed. Er is vast een boel achter de schermen wat wij niet weten. GM is toen een beetje kinderachtig gaan doen met rechten weghalen.
Geweldige film! Zag ik voor het eerst toen ik in een studentenhuis in Tilbrug woonde, waar we met bijna 30 man met een tig keer vertakt Filmnet-abonnement deden. Meteen gefascineerd. En na de Burton biopic over Ed Wood helemaal. Heb een box met Ed Wood-klassiekers en deze en Glenn & Glenda blijven favoriet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Soury het volgende:
Misschien open ik wel een topic, als die er al niet is.
Plan 9 is een klassieker![]()
Plan 9 from Outer Space (1959) - IMDb
Maar die horen toch hoop ik wel in het rijtje slecht voor vermaak. Ed Wood heb ik ook gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldige film! Zag ik voor het eerst toen ik in een studentenhuis in Tilbrug woonde, waar we met bijna 30 man met een tig keer vertakt Filmnet-abonnement deden. Meteen gefascineerd. En na de Burton biopic over Ed Wood helemaal. Heb een box met Ed Wood-klassiekers en deze en Glenn & Glenda blijven favoriet.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
Maar die horen toch hoop ik wel in het rijtje slecht voor vermaak. Ed Wood heb ik ook gezien
Glenn & Glenda niet, maar dat voorspeld een boel goeds
Whehehe ik begon erover door Ushi, maar die mag daar zelfs niet tussen staan ben ik bang.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Bordkartonnen decors en acteurs die het woord acteren nog niet foutloos kunnen uitspreken.
Glen or Glenda (excuus) gaat via allerlei vreemde beelden en anderssoortige footage over Woods travestie en is met de Pull the strings!-scene van Bela Lugosi.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
Ajax speelt tot nu toe best lekker, Heks
Ja, wat dacht jij, de finale is in de Arena, dus ........quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:59 schreef Toverheks het volgende:
we gaan ver komen Jian, ik voel het gewoon dit wordt een mooi AJAX seizoen.
Dank je poezewoes
dan ga ik toch heel lief iemand aankijken of ik op zijn plaats mag zitten met me vlaggetjequote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij, de finale is in de Arena, dus ........
dus dat wordt weer afzienquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij, de finale is in de Arena, dus ........
Eigenlijk interesseert dat voetbal me helemaal niets, ik had gewoon zin om de Arena af te zeikenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, Ajax die de Europa League wint in eigen stadion, hoe mooi wil je het hebben?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert dat voetbal me helemaal niets, ik had gewoon zin om de Arena af te zeiken
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eigenlijk interesseert dat voetbal me helemaal niets, ik had gewoon zin om de Arena af te zeiken
Zit ik weer in een tochtige tramhalte omdat het glas eruit getrapt isquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Dat zou een feest worden van jewelste als AJAX wint, ik gun het Frank van harte
Sta ik net als vandaag weer bij groen licht te wachten met oversteken tot de colonne ME-busjes voorbij geraasd is en het licht alweer op rood staat.quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit ik weer in een tochtige tramhalte omdat het glas eruit getrapt is
quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sta ik net als vandaag weer bij groen licht te wachten met oversteken tot de colonne ME-busjes voorbij geraasd is en het licht alweer op rood staat.
Het valt jou niet op dat de binnenstad vergeven is van de politie en ME bij europees voetbal en huldigingsfeestjes?quote:Op donderdag 14 februari 2013 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]Die rust dagen hebben je geen goed gedaan
Ik vraag me af waaromquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het valt jou niet op dat de binnenstad vergeven is van de politie en ME bij europees voetbal en huldigingsfeestjes?
Even terzijde,als ik Willem was dan zou ik die Marianne best op knietjes voor me willen hebbenquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:54 schreef Toverheks het volgende:
AMSTERDAM - SP-kamerleden Sadet Karabulut en Farshad Bashir zullen bij de troonswisseling op 30 april niet de eed aan koning Willem-Alexander afleggen. De twee vinden het een overbodig ceremonieel omdat ze al een eed hebben afgelegd toen ze werden geïnstalleerd in de Tweede Kamer. Daarbij zijn de SP’ers naar eigen zeggen republikein.
Dat kondigen de Kamerleden donderdag aan in Nieuwsuur. Koning Willem-Alexander wordt op 30 april in de Nieuwe Kerk in Amsterdam beëdigd in een verenigde vergadering van de Eerste en Tweede Kamer. Kamerleden spreken daarin één voor één de eed uit:,,Wij zweren dat wij uw onschendbaarheid en de rechten van uw koningschap zullen handhaven".
Karabulut en Bashir zijn niet de enige SP’ers die moeite hebben de tekst. Meer partijgenoten twijfelen of ze wel naar de Nieuwe Kerk moeten gaan. Kamerlid Japser van Dijk wil een discussie in de SP-fractie over de kwestie. Ook binnen de Partij voor de Dieren zorgt de eed voor discussie. De fractie laat juristen onderzoeken wat "de rechten van het koningschap" precies inhouden. Als die bijvoorbeeld betekenen dat een koning het recht heeft om te jagen, kan dat reden zijn om het afleggen van de eed eveneens te weigeren.
Ik zou zeggen, lekker wegblijven dan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |