Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damonquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil er bijna één openen over The Bourne Identity met Matt Damon (en de rest van die boekverneukende trilogy)
Wendy..quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:38 schreef Toverheks het volgende:
de naam Wendy v D of Ushi, liever niet meer laten vallen hier, krijg de kriebels van die griet over het paard getild denkt dat ze heel wat voorstelt. ( sorry voor haar *fans*)
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johanquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ja Joost is al in mijn huiskameren daar is mijn droomnegert Umberto
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijnquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Huh, ik kijk toch echt naar Gijp en Johan
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungelsquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk eredivisie, ja verschil moet er zijn
Vandaag opgezegt eredivisie live!quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungels
+1quote:Op donderdag 14 februari 2013 18:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond overigens de Bourne Identity met Richard Chamberlain een stuk beter als die met Matt Damon
ik vind Umberto leukquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, maar ik verkies toch echt Johan en Gijp boven die andere 2 klungels
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..quote:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klassequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..
Zoals Thabita ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
Heeft ze toch ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
oh ja die ook, dat vond PB ook een lekker dingquote:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?quote:
Ik zou geen probleem hebben met een 'Ushi goes' toerquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoopt op een vervolg? Ushi must divorce?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |