Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klassequote:Op donderdag 14 februari 2013 18:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar van een chick als Wendy gaan mijn hormonen door een achtbaan. Kan het niet helpen..
Zoals Thabita ...quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
Heeft ze toch ook?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh Pb , ben nu diep teleurgesteld in je hoor, had gedacht jij valt alleen op vrouwen met Klasse
oh ja die ook, dat vond PB ook een lekker dingquote:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?quote:
Ik zou geen probleem hebben met een 'Ushi goes' toerquote:Op donderdag 14 februari 2013 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja hoopt op een vervolg? Ushi must divorce?
als er eentje geen klasse heeft is het Wendy wel, ja neuken met die geilaard of hoe die baas van RTL heet, waarom denk je dat er zoveel geld in die film is gestoken, 3 keer raden, terwijl iedereen van te voren allang wist die film floptquote:
Ho ho nu moet ik het ff voor Cc opnemen, was wel een worstenbroodje van de ambachtelijke bakker hoor, en niet uit een schap van de AHquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?
De finesse van een ambachtelijk Brabants worstenbroodje vergelijken met een afgelikte boterhamquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Je kan niet elke dag homard thermidor eten. Hoorde ik jou laatst ook niet over een worstenbroodje?
huh waar lees je dat wie heeft de code`s van Danny gepiktquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe allemaal hè, met Glowmouse, Danny en de gestolen codes. Het zou zo een slecht, maar goed verkocht boek kunnen zijn.
Huh? Wat?quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Copycat het volgende:
Wat een gedoe allemaal hè, met Glowmouse, Danny en de gestolen codes. Het zou zo een slecht, maar goed verkocht boek kunnen zijn.
Ach, na Xander Bisonkit is ze er wel op vooruitgegaan..quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als er eentje geen klasse heeft is het Wendy wel, ja neuken met die geilaard of hoe die baas van RTL heet, waarom denk je dat er zoveel geld in die film is gestoken, 3 keer raden, terwijl iedereen van te voren allang wist die film flopt
nou vind sander lekkerder dan die erjan of hoe die ouwe vent ook heetquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, na Xander Bisonkit is ze er wel op vooruitgegaan..
Gezellig.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef Copycat het volgende:
MED / Glowmouse per direct op zwart
En inmiddels deeltje vijf van de daaropvolgende reeks:
FB / Glowmouse #5
Ik bedoel meer zooo slecht dat het weer leuk word, gewoon lachen om de slechtheid.quote:
Het lijkt erop dat GM het zelf wel prettig vindt dat het zo open besproken wordt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel verbazingwekkend vind dat dit al zes delen lang openblijft.
Nou, ze was in die tijd al een jaar of vijf met hetzelfde vriendje, dus wat daar aan vlees is ingegaan is beter te controleren dan in dat ambachtelijke worstenbroodje.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
De finesse van een ambachtelijk Brabants worstenbroodje vergelijken met een afgelikte boterham.
Lachen om een slechte film... Dat is lang geleden. Als me wat te binnen schiet meld ik het wel even.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer zooo slecht dat het weer leuk word, gewoon lachen om de slechtheid.
Dard Divorce (Video 2007– ) - IMDb
Het krijgt de ruimte, en dat op Fokquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel verbazingwekkend vind dat dit al zes delen lang openblijft.
En Danny blijkbaar ook. Dat verbaast me zo.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Het lijkt erop dat GM het zelf wel prettig vindt dat het zo open besproken wordt.
Nou dat niet, een beetje gretig is mijn meningquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Danny gebruikt in zijn stukje *dure* woorden zoals code enzo snap er weinig van, wat ik wel snap is dat die Gloeiendemuis de boel belazerd heeft, mensen buiten ging sluiten en iets van 20.000 euro
zit nu dat topic vluchtig te lezen, maar die GM deed alles vrijwillig en wilt nu geld zien??? en iedereen weet toch FOK = Danny er zijn toch geen medeeigenarenquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat niet, een beetje gretig is mijn mening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |