Misschien open ik wel een topic, als die er al niet is.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Lachen om een slechte film... Dat is lang geleden. Als me wat te binnen schiet meld ik het wel even.
Zolang Glowmouse niet refereert aan de chat, is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Danny blijkbaar ook. Dat verbaast me zo.
Volgens mij gaat het in eerste instantie niet over geld.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nu dat topic vluchtig te lezen, maar die GM deed alles vrijwillig en wilt nu geld zien??? en iedereen weet toch FOK = Danny er zijn toch geen medeeigenaren
Danny wordt gewoon genaaid, eerst was die GM vrijwillig en opent dus ook topic`s waar niemand anders een slotje op kan gooien, zoals dezequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in eerste instantie niet over geld.
Danny word niet genaaid, die doet het volgens mij in dit geval goed. Er is vast een boel achter de schermen wat wij niet weten. GM is toen een beetje kinderachtig gaan doen met rechten weghalen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Danny wordt gewoon genaaid, eerst was die GM vrijwillig en opent dus ook topic`s waar niemand anders een slotje op kan gooien, zoals deze
Verklaar dan waarom het 'moet yvonne weg' topic in ONZ niet gesloten kon worden? Ik kon het niet verwijderen tot ik het handmatig direct in de database deed.
maar snap weinig van sode`s en al dat andere itertaal,
ja ik ben ondertussen al iets verder met lezen met het linkeroog, rechteroog kijkt naar Ajaxquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Danny word niet genaaid, die doet het volgens mij in dit geval goed. Er is vast een boel achter de schermen wat wij niet weten. GM is toen een beetje kinderachtig gaan doen met rechten weghalen.
Geweldige film! Zag ik voor het eerst toen ik in een studentenhuis in Tilbrug woonde, waar we met bijna 30 man met een tig keer vertakt Filmnet-abonnement deden. Meteen gefascineerd. En na de Burton biopic over Ed Wood helemaal. Heb een box met Ed Wood-klassiekers en deze en Glenn & Glenda blijven favoriet.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:23 schreef Soury het volgende:
Misschien open ik wel een topic, als die er al niet is.
Plan 9 is een klassieker![]()
Plan 9 from Outer Space (1959) - IMDb
Maar die horen toch hoop ik wel in het rijtje slecht voor vermaak. Ed Wood heb ik ook gezienquote:Op donderdag 14 februari 2013 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldige film! Zag ik voor het eerst toen ik in een studentenhuis in Tilbrug woonde, waar we met bijna 30 man met een tig keer vertakt Filmnet-abonnement deden. Meteen gefascineerd. En na de Burton biopic over Ed Wood helemaal. Heb een box met Ed Wood-klassiekers en deze en Glenn & Glenda blijven favoriet.
Uiteraard!quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
Maar die horen toch hoop ik wel in het rijtje slecht voor vermaak. Ed Wood heb ik ook gezien
Glenn & Glenda niet, maar dat voorspeld een boel goeds
Whehehe ik begon erover door Ushi, maar die mag daar zelfs niet tussen staan ben ik bang.quote:Op donderdag 14 februari 2013 19:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard!
Bordkartonnen decors en acteurs die het woord acteren nog niet foutloos kunnen uitspreken.
Glen or Glenda (excuus) gaat via allerlei vreemde beelden en anderssoortige footage over Woods travestie en is met de Pull the strings!-scene van Bela Lugosi.
quote:Op donderdag 14 februari 2013 20:19 schreef Jian het volgende:
Ajax speelt tot nu toe best lekker, Heks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |