Dat komt pas in 2015.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Is het niet weer een nieuw wapen wat die dronken droppies daar gemaakt hebben?
Zoals Obelix het zou zeggen:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat komt pas in 2015.
Omdat het materiaal uit de jaren 70 nog steeds superieur is aan bijvoorbeeld 'onze' nieuwe JSF
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soechoj_Soe-27
Nou, niet al het materieel uit de jaren 70 is superieur aan dat van nu .........quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat komt pas in 2015.
Omdat het materiaal uit de jaren 70 nog steeds superieur is aan bijvoorbeeld 'onze' nieuwe JSF
http://nl.wikipedia.org/wiki/Soechoj_Soe-27
Die kwam nadat ze de Antilliaanse gemeenschap over zich heen kreeg na Dushi.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:27 schreef BendeBielzen het volgende:
Vergeet Loesie niet
[ afbeelding ]
Ja, het is echt een moordvrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Ik durf hier bijna niet meer te melden dat ik het wel een lekker wijf vind
Waarom nou meteen weer dat seksistische, beoordeel vrouwen toch eens gewoon op de inhoud!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer dat seksistische, beoordeel vrouwen toch eens gewoon op de inhoud!
Bovendien heeft ze neptieten
Waatom niet ? gewoon doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Dat deed ik stiekem ookquote:
Je bent niet de enige hier die dat vindtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Een gekkerd, dat is wat ik ben.quote:
Ja, maar die is kansloosquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier die dat vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |