quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoek je ff Nederlanse kabouter voor Heksie Ben?
Al die tijd al muziekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nederlandse muziek in Hamar tijdens de rit?
Ik wist niet dat jij ook meespeelde bij Paulusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:15 schreef Toverheks het volgende:
Pinkeltje is te oud BendeB, heeft een hernia hoorde ik fluisteren![]()
Eucalypta is mijn zus, wel opletten he had ik van de week al verteltquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:21 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook meespeelde bij Paulus
[ afbeelding ]
Ja dahag, alles bijhouden hier is onbegonnen werkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eucalypta is mijn zus, wel opletten he had ik van de week al vertelt
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja dahag, alles bijhouden hier is onbegonnen werk
Rinusquote:
En je hebt ook geen jas en/of wandelschoenen bij de ANWB besteld?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn haar is niet kort met rode plukjes, ik heb geen kleurtjesbril en ik ga ook niet naar de Huishoudbeurs. As if.
Ik denk dat verder ook niemand die post serieus nam hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn haar is niet kort met rode plukjes, ik heb geen kleurtjesbril en ik ga ook niet naar de Huishoudbeurs. As if.
Plaatje doet t niet hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:04 schreef Gert het volgende:
Schaatsen![]()
Of doen er nog lekkere wijven mee?
[ afbeelding ]
nou ik wel, daarom vroeg ik wat je smilie onder mijn post betekende, maar geen antwoord.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat verder ook niemand die post serieus nam hoor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Wij gaan lekker bij moeders eten en zuipen![]()
Fijne avond allemaal!
dat is tig jaar terug Cc, je kan nou wel ander kleurtje hebben je haar lang of kort.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:25 schreef Copycat het volgende:
Niet liegen Heks! Je zat aan de buis gekluisterd toen die meet on stream was. En ook de bunkerbeelden zijn jou vast niet vreemd.
Maar ook geen ANWB-kledij of -schoeisel.
Wel een shopfittie, dus voldoende geld in de economie gepompt.
Dus je snapte het wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik wel, daarom vroeg ik wat je smilie onder mijn post betekende, maar geen antwoord.
en ik weet toevallig niet hoe Cc eruit ziet, voor hetzelfde ging ze wel door het leven met rode plukjes
En toch even kijken of er bekenden bijzittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Stel je voor dat je op deze pagina terecht komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |