Hihi...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.
Zal ik es met míjn vingers aan jouw driehoe... Cheer up, it's WEEKEND!!!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoi Heks ben jij ook geroepen?
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor een ieder die t leuk lijkt om onze vakantie terug te lezen: http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
Hij is nu eindelijk af
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .
Ben ff laptop aan het update, al een poosje niet gebruikt norton en zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .
Zo'n beginnersfout... Nortonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben ff laptop aan het update, al een poosje niet gebruikt norton en zo
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:31 schreef Toverheks het volgende:
leuk gedaan BendeB en Tonja, vooral kameel met petje op, mooie foto`s leuk zo aan elkaar geschreven
Vind het een wereld programma, Norton, en altijd goede servise als je opbeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo'n beginnersfout... Norton
Nja t zal wel goed zijn maar trekt veel RAM enzo, ik ben er niet dol opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:32 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind het een wereld programma, Norton, en altijd goede servise als je opbeld.
Ja dat was zo maar is nu ook moderner!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nja t zal wel goed zijn maar trekt veel RAM enzo, ik ben er niet dol op
Eigenlijk mag ik er niet over oordelenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja dat was zo maar is nu ook moderner!
Nortonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:36 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nja t zal wel goed zijn maar trekt veel RAM enzo, ik ben er niet dol op
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nortonnet als McAfee, vroeger waren ze geweldig, tegenwoordig lomp, zwaar en bemoeizuchtig Nee, ik heb het er ook niet meer zo op.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:43 schreef Poezewoes het volgende:
Maar goed ik ben blij met mijn Norton
als ie blijft staan op de 500 meter is het al prima voor Svenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:46 schreef Toverheks het volgende:
nou we wachten op Svenen daar is ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |