quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij hebt er jaren bij gehoord bij KK, beetje onenigheid, en niet net doen of jij brandschoon bent!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef BendeBielzen het volgende:
Goedemiddag burgers en buitenlui
Oei! Goed dan dat je dat even ontkend hebt bij deze!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef mootie het volgende:
Hey Gert, nou lijkt het net of ik een TR heb geplaatst.
Middag Bendequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef mootie het volgende:
Hey Gert, nou lijkt het net of ik een TR heb geplaatst.
Of het was een clevere afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei! Goed dan dat je dat even ontkend hebt bij deze!
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het was een clevere afleidingsmanoeuvre.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.
Hihi...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.
Zal ik es met míjn vingers aan jouw driehoe... Cheer up, it's WEEKEND!!!quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoi Heks ben jij ook geroepen?
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Voor een ieder die t leuk lijkt om onze vakantie terug te lezen: http://members.upc.nl/r.vandijk32/Hurghada.htm
Hij is nu eindelijk af
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .
Ben ff laptop aan het update, al een poosje niet gebruikt norton en zoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er ff rustig voor zitten met een bakkie koffie met opgeklopte melk .
Zo'n beginnersfout... Nortonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben ff laptop aan het update, al een poosje niet gebruikt norton en zo
Dank jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:31 schreef Toverheks het volgende:
leuk gedaan BendeB en Tonja, vooral kameel met petje op, mooie foto`s leuk zo aan elkaar geschreven
Vind het een wereld programma, Norton, en altijd goede servise als je opbeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo'n beginnersfout... Norton
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |