Nee nu niet meer maar wel gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:01 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Vertel wie roep ik op dan en vooral waar?
kom aub met feiten![]()
![]()
Ik heb geen forum waar ik copies bewust neer gooi of op een shout een kopie neergooi in de hoop op hulp
Hoi Heks ben jij ook geroepen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Toverheks het volgende:
en natuurlijk gaan we schaatsen kijken, Sven en Irene in aktie, wordt weer een heerlijk middagje
Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Poezewoes het volgende:
Jij hebt er jaren bij gehoord bij KK, beetje onenigheid, en niet net doen of jij brandschoon bent!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef jacqhassel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee nu niet meer maar wel gedaan
kuch goed onderbouwt dit![]()
sta even onder de douche heb je meer tijd voor een goed onderbouwt antwoord misschien even overleggen
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij hebt er jaren bij gehoord bij KK, beetje onenigheid, en niet net doen of jij brandschoon bent!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef BendeBielzen het volgende:
Goedemiddag burgers en buitenlui
Oei! Goed dan dat je dat even ontkend hebt bij deze!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef mootie het volgende:
Hey Gert, nou lijkt het net of ik een TR heb geplaatst.
Middag Bendequote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef mootie het volgende:
Hey Gert, nou lijkt het net of ik een TR heb geplaatst.
Of het was een clevere afleidingsmanoeuvre.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei! Goed dan dat je dat even ontkend hebt bij deze!
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het was een clevere afleidingsmanoeuvre.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... het is een publiek geheim dat jij graag op het driehoekje klikt toch? Ik noem je stiekem ook mooTRie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |