Goeie schoen is erg belangrijk, die moet je koesteren!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:17 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Oke ga ff op zoek wil nl de schoen behouden. Deze zitten nl echt goed.
Ik heb wel een stevige enkel maar heb liever hogequote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:22 schreef Jian het volgende:
Ik heb ook Zandstra schoenen, maar dit is de schoen waar ik eigenlijk altijd op rijd, Raps Vulture, wel heel laag dus je moet een stevige enkel hebben.
[ afbeelding ]
Misschien moet je hier even kijken Jack, zijn niet duur.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:23 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Ik heb wel een stevige enkel maar heb liever hoge
Dank je ga meteen ff kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien moet je hier even kijken Jack, zijn niet duur.
http://www.skate-dump.nl/index.php?pg=shop&soort=wielen
Sommige onderschriften zijn zó waarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Toverheks het volgende:
het wordt steeds gekker hier met sommige, met elkaar oproepen, was het maar waar dat ik eens geroepen werd
Ach weet je, heel veel mensen kiezen voor hele slijtvaste, harde wielen om bijvoorbeeld recreatief te rijden, maar wielen zijn relatief helemaal niet zo duur, dus je kan dan beter comfortabele wielen kiezen en ze gewoon op tijd vervangen als ze versleten zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:30 schreef jacqhassel het volgende:
Hebben hier een sportsworld maar bagger wielen
klopt die harde wielen vind ik niet lekker skeeleren.. Hiervoor had ik ook wielen ergens besteld maar bevielen niet zo vandaar nu alvast nieuwe erop zetten we gaan goede kant vd zomer op. Zodra het kan sta ik weer op mijn skeelersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach weet je, heel veel mensen kiezen voor hele slijtvaste, harde wielen om bijvoorbeeld recreatief te rijden, maar wielen zijn relatief helemaal niet zo duur, dus je kan dan beter comfortabele wielen kiezen en ze gewoon op tijd vervangen als ze versleten zijn.
Weet jij alles vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is altijd roepen elkaar op
Vertel wie roep ik op dan en vooral waar?quote:
Nee nu niet meer maar wel gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:01 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Vertel wie roep ik op dan en vooral waar?
kom aub met feiten![]()
![]()
Ik heb geen forum waar ik copies bewust neer gooi of op een shout een kopie neergooi in de hoop op hulp
Hoi Heks ben jij ook geroepen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:19 schreef Toverheks het volgende:
en natuurlijk gaan we schaatsen kijken, Sven en Irene in aktie, wordt weer een heerlijk middagje
Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Poezewoes het volgende:
Jij hebt er jaren bij gehoord bij KK, beetje onenigheid, en niet net doen of jij brandschoon bent!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef jacqhassel het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 februari 2013 13:02 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee nu niet meer maar wel gedaan
kuch goed onderbouwt dit![]()
sta even onder de douche heb je meer tijd voor een goed onderbouwt antwoord misschien even overleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |