Je bent er maar druk mee Jian, ow nee je noemt geen naam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...![]()
Trust
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is er hier maar één hier waar ik op ben, dat weet je toch
Wil je me nu bekeren tot Jezus ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee Jian, ow nee je noemt geen naam.
Goeie s'morgenss
[ afbeelding ]
Wat ben jij een zielig persoon zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...![]()
Trust
'De tong is een scheppende kracht, maar ook een vuur dat relaties en reputaties kan verteren. 'quote:
Omg, de hulptroepen arriveren ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef annie68 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig persoon zeg.
Hallelujah!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
'De tong is een scheppende kracht, maar ook een vuur dat relaties en reputaties kan verteren. '
Sommige zitten er nogal vol van dus zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:55 schreef ruktzichloos het volgende:
Wat is een kiekenkut? Heeft dat iets met voyeurisme te maken?
Hey Kerel heb jij nog een goed adresje voor nieuwe skeelerwielenquote:
Gelukkig heet ik geen Jacqquote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat is altijd roepen elkaar op
Kopen via Internet Jack, ik ben zelf altijd zeer tevreden over de verschillende Zandstra's!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:12 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hey Kerel heb jij nog een goed adresje voor nieuwe skeelerwielen
Nee Vooral zo houden ook aubquote:
Oke ga ff op zoek wil nl de schoen behouden. Deze zitten nl echt goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kopen via Internet Jack, ik ben zelf altijd zeer tevreden over de verschillende Zandstra's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |