Aah, goed dat je het noemt d'r naar refereert. Ik gooi nog een paar vlammetjes in de pan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Blues tegen Flames, goed dat je het zegt, dan blijf ik nog een paar uur op, dat wil ik echt live zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Doe ik. Slaap lekker. Ik ga ook. Trusten spec en Jian.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:06 schreef BendeBielzen het volgende:
Doen jullie t licht uit?
Wij gaan vieze lekkere dingen doen
mzzllllll trustuh enzo
Bek houden lulhannes. Dat ik van honden houd geeft jou niet het recht te blaffen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk uit, als het moet doet ie de Cocker Spaniel van de buren nog ......
Ik duik nu ook, trust megolenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:09 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe ik. Slaap lekker. Ik ga ook. Trusten spec en Jian.
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Bek houden lulhannes. Dat ik van honden houd geeft jou niet het recht te blaffen.
Je bent er maar druk mee Jian, ow nee je noemt geen naam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...![]()
Trust
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is er hier maar één hier waar ik op ben, dat weet je toch
Wil je me nu bekeren tot Jezus ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 10:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee Jian, ow nee je noemt geen naam.
Goeie s'morgenss
[ afbeelding ]
Wat ben jij een zielig persoon zeg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke bitch in de aanbieding, ze heet Ma ....... ah la maar, niks voor jou, kale plekken en hier en daar schurft...![]()
Trust
'De tong is een scheppende kracht, maar ook een vuur dat relaties en reputaties kan verteren. 'quote:
Omg, de hulptroepen arriveren ...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:51 schreef annie68 het volgende:
[..]
Wat ben jij een zielig persoon zeg.
Hallelujah!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
'De tong is een scheppende kracht, maar ook een vuur dat relaties en reputaties kan verteren. '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |