Ja, maar Slaai, my brother, ik ken dit net als PB het kent, maar niet iedereen kent dit en kan het verdragen (lees waarderen) ah, zoiets dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ik zag je ip nummer nog op m'n forum een kwartier terug.
Wat een kinderachtige gedrochten posten hierAls je kijkt in die feedback: zo erg was het nooit op mijn forum.
PB is toch die gozer met die kleine tietjes? Aardig joch wel, alleen moest ie worst lustenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Slaai, my brother, ik ken dit net als PB het kent, maar niet iedereen kent dit en kan het verdragen (lees waarderen) ah, zoiets dus
Met 5 jaar lagere school en 2 jaar lts weet ik dat zelfs... Is inderdaad een contaminatie, dat weet het halve kamp hierquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:41 schreef Jian het volgende:
Het is trouwens een contaminatie, ...... of niet PB?Maar eigenlijk moet ik me daar, na afgeven op, niet begeven.
Hij heb wel een lekkere kont, maar ja, allemaal "no entrance" hèquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
PB is toch die gozer met die kleine tietjes? Aardig joch wel, alleen moest ie worst lusten
Volgens mij is het 'consternatie'quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met 5 jaar lagere school en 2 jaar lts weet ik dat zelfs... Is inderdaad een contaminatie, dat weet het halve kamp hier
Ik had daar laatst met PBeetje een aardige discussie over, vandaarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Met 5 jaar lagere school en 2 jaar lts weet ik dat zelfs... Is inderdaad een contaminatie, dat weet het halve kamp hier
Ja, sorry, ik wilde echt naar bed en was al uitgelogd en toen ....... de rest is geschiedenis !quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:50 schreef BendeBielzen het volgende:
* BendeBielzen Doet het licht maar weer aan
Fruit dan maar weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik wilde echt naar bed en was al uitgelogd en toen ....... de rest is geschiedenis !
Ze doet tquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:55 schreef tonja het volgende:
Chocolademousse.... doet ze het of doet ze het niet
"hamer"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:53 schreef Jian het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij een technische opleiding heb gevolgd, bollie, je kan nog niet een hamer fatsoenlijk vasthouden .....
Blues tegen Flames, goed dat je het zegt, dan blijf ik nog een paar uur op, dat wil ik echt live zienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
Blues pas over een uur tegen Flames maar dan slaap ik al hoor
ik kijk Bruins vs Sabres
1-1
In je pyamaatje?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
Blues pas over een uur tegen Flames maar dan slaap ik al hoor
ik kijk Bruins vs Sabres
1-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |