oh die noren, die truienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:47 schreef Jian het volgende:
[..]
als ie blijft staan op de 500 meter is het al prima voor Sven
Goed je best doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:56 schreef Poezewoes het volgende:
Bij twinig notes krijg je een cadeaubon van V&D
zit je in de verfquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Copycat het volgende:
Je kunt hier ook nooit rustig lunchen, shoppen en bij de kapper zitten.
Sprak zij met een hoofd vol alu-folie.
Lekker gek!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat is de nieuwe haarmode ...
Alufolie all the way.
Amsterdam mag vanavond trouwens een invasie Eindhoven verwachten. Het wonder van Eindhoven in Paradiso. Helaas moet ik morgen de hele dag fris ende fruitig werken, anders was ik meegegaan.
Peter Koelewijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Copycat het volgende:
Nee, dat is de nieuwe haarmode ...
Alufolie all the way.
Amsterdam mag vanavond trouwens een invasie Eindhoven verwachten. Het wonder van Eindhoven in Paradiso. Helaas moet ik morgen de hele dag fris ende fruitig werken, anders was ik meegegaan.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
Laat het zo helemaal kort knippen. Met rode plukjes. Nieuw, kek brilletje met kleurrijk montuur en ik ben er helemaal klaar voor. Voor de Huishoudbeurs.
mag ik dat niet vragen aan Cc Liesje?? snap je smilie niet die onder mijn post staat.quote:
Mooi dier! Gelukkig niets ernstigsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef Toverheks het volgende:
Poezewoes, hier het filmpje van die Uil die onder de motorkap zat.
http://www.piepvandaag.nl(...)er-grill-auto-video/
vond het dacht gelijk ff voor je posten omdat we het er van de week over hadden hier in de Scquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mooi dier! Gelukkig niets ernstigs
Have funquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:49 schreef Poezewoes het volgende:
Ben in de leesmodus, zit spruitjes schoon te maken
Mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |