LOL!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Stel je voor dat je op deze pagina terecht komt
Al helemaal omdat veel foto's rond het Spui geschoten lijken te zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En toch even kijken of er bekenden bijzitten![]()
Vind ik ook.quote:Die in de duikpakken vind ik er niet bij horen eigenlijk.
ik SNAPTE het dus niet die smilie, daarom vroeg ik het je. en als je goed mijn post las, las je er ook in of ik vroeg of ze voor haar werk daarheen moest, niet zo maar voor mij gaan denken, dank je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus je snapte het wel.
Maar goed ik emogifde inderdaad omdat ik me niet kon voorstellen dat je serieus geloofde dat Cc naar de huishoudbeurs ging.
En Cc is ook niet het type voor kekke rode plukjes. Maar misschien moet ik er niet vauit gaan dat iedereen dat snapt.
de huishoudbeurs sluit je, inde toekomst, nog niet uit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Copycat het volgende:
Okay... Maar nee, ik heb nog steeds geen pittig kort kapsel met kleurtjes en bijbehorende kekke bril of ANWB-jas.
Zo'n drastische metamorfose hoop ik ook nooit door te maken.
De meesten zien er zo praktisch uit dat ik vermoed dat het gewoon goedkoper isquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
Zou het goedkoper zijn per twee of is het om aan de hele wereld te laten zien dat zebij elkaar horen
?
Nou dan hoop ik dat je het nu wel SNAPT.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik SNAPTE het dus niet die smilie, daarom vroeg ik het je.
had al iets onder mijn post neer gezet extra, dus nog een keer, niet voor mij gaan denken en ik vroeg of ze dan voor haar werk naar de huishoudbeurs moest.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat je het nu wel SNAPT.
Of het is een aantal keer misgegaan dat de man de bloemetjes jas van de vrouw per ongeluk aantrok naar zijn werk en willen ze dit soort ongemakken uitsluiten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten zien er zo praktisch uit dat ik vermoed dat het gewoon goedkoper is
De huishoudbeurs is wel een aanrader om van ongewenste eelt af te komenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:45 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me bijna beledigd!
Maar gelukkig heb ik eelt. Ook op mijn ziel.
"Lekker zo'n praktische jas voor een dagje uit of voor op vakantie. Ik wil er ook zo één."quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
De meesten zien er zo praktisch uit dat ik vermoed dat het gewoon goedkoper is
Misschien hebben ze op de huishoudbeurs nog goeie tips voor je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Zucht. Dit is bijna vermoeiender dan het huishouden wat ik negeer.
huishouden? daar zouden ze iets mee moeten doen. iets met een beursquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
Maar dan wel met rode plukjes gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien hebben ze op de huishoudbeurs nog goeie tips voor je.
Een leuk schortje zou ook niet misstaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan wel met rode plukjes gaan
Inclusief kekke bril en ANWB jack.quote:
Wat is een ANWB jas?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:28 schreef Copycat het volgende:
Okay... Maar nee, ik heb nog steeds geen pittig kort kapsel met kleurtjes en bijbehorende kekke bril of ANWB-jas.
Zo'n drastische metamorfose hoop ik ook nooit door te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |