waarna ze nog over wat random shit schreef etc etc, niet belangrijk iig.quote:Er was een jongen die me gisteren op een date vroeg voor valentijn, maar ik hoorde net dat hij enorm lelijk is. Ik heb er nu erg spijt van. Wat moet ik nu? Als je tips hebt comment dan![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Ik las de TT en wist gelijk wie de TS was.
En dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Ik las de TT en wist gelijk wie de TS was.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon gaan en je beste beentje voorzetten.
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuusquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon gaan en je beste beentje voorzetten.
je bent een jaar achter man, makeovertopics en alles. Heb nu een smoooooooth kapselquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef MichaelScott het volgende:
Laat je haar knippen?(als jij die gast met dat lange haar was)
naïve bitch wel als ze zo af gaat op iets wat iemand anders zegtquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Balen trouwens man, gister leek alleen nog goed te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Je wordt sowieso gedumpt, dus beter hou je de eer aan jezelf. Zeg tegen haar dat ze niet op date hoeft als ze je lelijk vind.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuus
denk niet dat ze op zal komen dagen
facebook foto is bijna een jaartje oud, maar toen ze daar gisteren naar keek hoorde ik niets over lelijk oidquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef kami124 het volgende:
TS, hoe weet ze dan dat je lelijk bent? Want dat heeft ze horen zeggen? Heeft ze niet eerst eens goed naar je Facebook foto's gekeken?
Als ze het echt van horen zeggen heeft, vertel haar de waarheid en vertel dat die bron onbetrouwbaar is want bla bla bla.
Voor de rest gaan optie 1 en 2 denk ik redelijk saai uitpakken. Ze begint gewoon te zeiken dat ze dan niet kan want haar oma ligt in het ziekenhuis en insert andere random smoesje. En dan ben je gewoon je energie aan het verspillen en heb je 0,0 eindresultaat.
tsja aan de ene kant is dat een beetje saai. Had ze het net zo goed rechtstreeks kunnen zeggen ipv het op het WWW te pleurenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wordt sowieso gedumpt, dus beter hou je de eer aan jezelf. Zeg tegen haar dat ze niet op date hoeft als ze je lelijk vind.
Stuur haar een leuke fotoquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
naïve bitch wel als ze zo af gaat op iets wat iemand anders zegt
Gastquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon haar blog trollen en de juiste kant opsturen.
Natuurlijk joh, laat haar je lekker pijn doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
facebook foto is bijna een jaartje oud, maar toen ze daar gisteren naar keek hoorde ik niets over lelijk oid
[..]
tsja aan de ene kant is dat een beetje saai. Had ze het net zo goed rechtstreeks kunnen zeggen ipv het op het WWW te pleuren
En aanranden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon haar blog trollen en de juiste kant opsturen.
Doe je voor als meisje en dat het goed kan uitpakken als je dieper kijkt.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Zet op haar blog: "soort zoekt soort hè".
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef gogosweden het volgende:
Er was een jongen die me gisteren op een date vroeg voor valentijn, maar ik hoorde net dat hij enorm lelijk is. Ik heb er nu erg spijt van. Wat moet ik nu? Als je tips hebt comment dan
Ik ga gewoon iets neerzetten in de zin van "omg dat doe je toch niet? Ga gewoon heen en zie of het wat word" of iets in die richting (als anoniem natuurlijk)quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Zet op haar blog: "soort zoekt soort hè".
Ga op date met haar en troll haarquote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iets neerzetten in de zin van "omg dat doe je toch niet? Ga gewoon heen en zie of het wat word" of iets in die richting (als anoniem natuurlijk)
Waarna ik een tijdje later een berichtje stuur op facebook dat ik die blog gelezen heb en van wie ze het gehoord heeft
fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iets neerzetten in de zin van "omg dat doe je toch niet? Ga gewoon heen en zie of het wat word" of iets in die richting (als anoniem natuurlijk)
Waarna ik een tijdje later een berichtje stuur op facebook dat ik die blog gelezen heb en van wie ze het gehoord heeft gewoon niet naar die date ga een haar een berichtje stuur met "sorry maar ik had gehoord dat je super lelijk was dus ik had geen zin meer".
ja punt is, dat ik haar eerst nog op die date moet zien te krijgenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga op date met haar en troll haar
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg dat de date niet door kan gaan omdat je kat ongesteld bent is.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef mootie het volgende:
Op haar blog reageren? 'Hallo, hier lelijke jongen! Meid, als je hier zo onder lijdt gaan we toch lekker niet. Big deal.'
Waarom zoveel moeite doen voor zo iemand? Zeg de date gewoon af en hou de eer bij jezelf.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Waarna ik een tijdje later een berichtje stuur op facebook dat ik die blog gelezen heb en van wie ze het gehoord heeft
Of omdat je een knapper grietje gevonden hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg dat de date niet door kan gaan omdat je kat ongesteld is.
Dit dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gogo, echt jongen ik hou van je
Je maakt mijn dag weer goed
Maar dan wel met een reden waarvan zij een avond in foetushouding ligt te huilen. Deze situatie is te mooi om niks mee te doenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen voor zo iemand? Zeg de date gewoon af en hou de eer bij jezelf.
And that is how you keep your balls ánd your dignityquote:
nee, hoezo?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dit dus.
OT: heb je haar na dat je dat blog gelezen had nog gesproken?
helemaal mee eens. Plus dat als ik haar iets moois flik het als een loopvuurtje rond gaat, waarna mensen weten dat ik niet een pussy ben. Of iets dergelijks, je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan wel met een reden waarvan zij een avond in foetushouding ligt te huilen. Deze situatie is te mooi om niks mee te doen
Een lopend vuurtje!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hoezo?
[..]
helemaal mee eens. Plus dat als ik haar iets moois flik het als een loopvuurtje rond gaat, waarna mensen weten dat ik niet een pussy ben. Of iets dergelijks, je snapt wat ik bedoel
doe wat kwiwi zegt en je bent een baas, niet nu zelf iets anders verzinnenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hoezo?
[..]
helemaal mee eens. Plus dat als ik haar iets moois flik het als een loopvuurtje rond gaat, waarna mensen weten dat ik niet een pussy ben. Of iets dergelijks, je snapt wat ik bedoel
Zeg gewoon dat je van iemand hebt gehoord dat ze een ontzettende stinkkut of iets dergelijks heeft en je nu niet meer op date wilt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan wel met een reden waarvan zij een avond in foetushouding ligt te huilen. Deze situatie is te mooi om niks mee te doen
Zou anders wel benieuwd zijn naar dat gesprek, heerlijk hoog awkard gehalte.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je van iemand hebt gehoord dat ze een ontzettende stinkkut of iets dergelijks heeft en je nu niet meer op date wilt.
iddquote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Zou anders wel benieuwd zijn naar dat gesprek, heerlijk hoog awkard gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent tering.geniaalquote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe je voor als meisje en dat het goed kan uitpakken als je dieper kijkt.
nou, dit is je kans. Vertel eens hoe het WEL moet danquote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef Argo het volgende:
Waarom verkloot je nu je kans? Iemand sprak slecht over jou tegen haar.
Daarom denkt zij dat jij een lelijkert bent, het komt niet vanuit haar maar van de gene die dat tegen haar zei. En jij kan haar het tegendeel bewijzen? Maar nee meneer laat de schouders hangen en gaat gelijk de tegenaanval in.
Royal sadness man je hebt je laten ownen door satan.
Lieve Lizaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef Piger het volgende:
Nu heb je eindelijk een date, moet je het niet gaan verpesten.
Gewoon een anonieme reactie op haar blog waarin je haar adviseert gewoon te gaan. Haar er verder niet op aanspreken.
Mocht ze wel cancelen, dan wel wraak nemen.
gvd iddquote:Op zondag 3 februari 2013 17:55 schreef KritischeMassa het volgende:
Ah gogo ik vind het wel kut voor je hoor... hemellief, jou zit ook alles tegen...
Zoals ik al zei haar het tegendeel bewijzen. Zij is achter die informatie gekomen via iemand anders...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef gogosweden het volgende:
en? Maar nee meneer laat de schouders hangen en gaat gelijk de tegenaanval in.
Royal sadness man je hebt je laten ownen door satan.
nou, dit is je kans. Vertel eens hoe het WEL moet dan
ja, maar het probleem met dit is denk ik dat ze niet naar die date komt. Dus dan kan ik wel gaan, maar ik ga natuurlijk 20x harder op mijn bek als ik daar met een roos sta te wachten en niemand komtquote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei haar het tegendeel bewijzen. Zij is achter die informatie gekomen via iemand anders...Zij geloofde dus het woord van iemand anders. Het is aan jou te laten zien dat die persoon ongelijk heeft. Dus ga gewoon naar die date en zoals Pharkus terecht zei zet je beste beentje voor en doe je best.
Welnee, dan zoek je een andere chick uit die daar staat en geef je haar de roos? En maak je een praatje. Je verteld eerlijk dat je date niet kwam opdagen. En of je dan met haar iets kan drinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar het probleem met dit is denk ik dat ze niet naar die date komt. Dus dan kan ik wel gaan, maar ik ga natuurlijk 20x harder op mijn bek als ik daar met een roos sta te wachten en niemand komt
Dus zij is een domme doos. En dan moet ze het ook meteen op haar blog plempen. Winnaartje.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei haar het tegendeel bewijzen. Zij is achter die informatie gekomen via iemand anders...Zij geloofde dus het woord van iemand anders. Het is aan jou te laten zien dat die persoon ongelijk heeft. Dus ga gewoon naar die date en zoals Pharkus terecht zei zet je beste beentje voor en doe je best.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWNNNNNNNNNDDDDquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk iniedergeval niet lelijker dan jij.
Nou en? Dit soort moeilijke situaties zijn er om te overwinnen. Als je nu al je handdoek in de ring gooit kom je nergens...quote:Op zondag 3 februari 2013 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zij is een domme doos. En dan moet ze het ook meteen op haar blog plempen. Winnaartje.
Mwah, niet echt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWNNNNNNNNNDDDD
Had 'r wel gebangt, kijk fobo.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk iniedergeval niet lelijker dan jij.
Wat lees ik. Argo die tips geeft op datinggebied. En nog gelijk heeft ookquote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Welnee, dan zoek je een andere chick uit die daar staat en geef je haar de roos? En maak je een praatje. Je verteld eerlijk dat je date niet kwam opdagen. En of je dan met haar iets kan drinken.
Moet ik je alles voorkauwen?
Die kleuter is toch niet serieus te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat je zomaar over je heen lopen...
fuck it, heb toch niets te verliezen, dit ga ik doen denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Welnee, dan zoek je een andere chick uit die daar staat en geef je haar de roos? En maak je een praatje. Je verteld eerlijk dat je date niet kwam opdagen. En of je dan met haar iets kan drinken.
Moet ik je alles voorkauwen?
Alsof zij iets raars doet. Als ik haar was zou ik ook niet op date gaan met een lelijkerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die hem aanraden met fake accounts haar te gaan overtuigen om wel te gaanstelletje pussies.
Confronteer die domme doos gewoon, of ben je pussy.
Prima, dat is ook het beste om te doen. Soms moet je de wereld uitlachen en de draak met de wereld steken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
fuck it, heb toch niets te verliezen, dit ga ik doen denk ik
Helaas kan ik ze zelf nooit opvolgen omdat ik denk dat er andere plannen zijn met mijn leven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat lees ik. Argo die tips geeft op datinggebied. En nog gelijk heeft ook
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat lees ik. Argo die tips geeft op datinggebied. En nog gelijk heeft ook
Ja idd, die arme jongen moet ook eens zijn langverwachte dag krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ook, maar gogo kan ook gewoon heel mooi zijn.
Die pessimisten altijd
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kleuter is toch niet serieus te nemen.Hij staat al een poosje op de negeerstand bij mij. Don't feed the troll, enz
Daar gaat je potentiele hosselquote:
Je hoort 'm ook niet serieus te nemen....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kleuter is toch niet serieus te nemen.Hij staat al een poosje op de negeerstand bij mij. Don't feed the troll, enz
ik denk alleen via fbquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
Snap er niks van ze hoort dat je lelijk bent, kan ze dat zelf niet beoordelen? (Ze heeft je toch gezien)
Ja, maar een beetje normale foto is toch vrij duidelijk? Dan kan je toch wel beoordelen of iemand lelijk/gewoon/knap is, lijkt me.quote:
kwam haar op facebook tegen, gewoon friend request gestuurd en een gesprek begonnen. Daar groeide dit uitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
Snap er niks van ze hoort dat je lelijk bent, kan ze dat zelf niet beoordelen? (Ze heeft je toch gezien)
ook maar ff een klb topic openenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar gaat je potentiele hossel
Ja maar je hebt toch fotos op je facebook? dus dan ziet ze toch al hoe je eruit ziet?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kwam haar op facebook tegen, gewoon friend request gestuurd en een gesprek begonnen. Daar groeide dit uit
echt he, dat gedeelte snap ik dus ook niet. Ben 90% zeker dat ze mijn profielfoto gechecked heeft want we hadden het nog over haar oid, en toen zei ik check mijn foto. Is oud, maar heb ongeveer hetzelfde kapsel nu. Ze zei dat het er goed uit zag.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje normale foto is toch vrij duidelijk? Dan kan je toch wel beoordelen of iemand lelijk/gewoon/knap is, lijkt me.
antwoord staat daar ^quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch fotos op je facebook? dus dan ziet ze toch al hoe je eruit ziet?
Waarom maak je je dan druk. Misschien had ze nog een date gepland, en is ze gewoon een nymfomaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt he, dat gedeelte snap ik dus ook niet. Ben 90% zeker dat ze mijn profielfoto gechecked heeft want we hadden het nog over haar oid, en toen zei ik check mijn foto. Is oud, maar heb ongeveer hetzelfde kapsel nu. Ze zei dat het er goed uit zag.
Nee dat niet, want TS is moeders mooiste vast niet gezien zijn post history.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Alsof zij iets raars doet. Als ik haar was zou ik ook niet op date gaan met een lelijkerd.
Jammer, dat ze het alleen maar heeft gehoord.
Sowieso heeft ze je profielfoto gecheckt, want als zij hoort dat je lelijk bent, gaat ze sowieso wel naar je foto kijken. Daarom, ik begrijp hier ook geen kont van, hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt he, dat gedeelte snap ik dus ook niet. Ben 90% zeker dat ze mijn profielfoto gechecked heeft want we hadden het nog over haar oid, en toen zei ik check mijn foto. Is oud, maar heb ongeveer hetzelfde kapsel nu. Ze zei dat het er goed uit zag.
Ja, gewoon confronteren dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nee, eerst daten en kijken hoe het gaat. Als hij nu conflict gaat maken wordt het geen goeie meer. Gewoon naar die date gaan....quote:
idd. Klinkt allemaal raar, maargoed. Ben allang blij dat ze mijn naam niet op die blog pleurde.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze je profielfoto gecheckt, want als zij hoort dat je lelijk bent, gaat ze sowieso wel naar je foto kijken. Daarom, ik begrijp hier ook geen kont van, hoor.
ik riek zelf meer naar dat van argo, maarja.quote:
Dan haakt het wijf sowieso af, al is het maar uit schaamte voor haar blog. Op zich prima om niet over je heen te laten lopen, maar als je na al die tijd eindelijk een date hebt geregeld..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee dat niet, want TS is moeders mooiste vast niet gezien zijn post history.
Maar om het dan maar meteen op een blog te gooien, TS moet gewoon een beetje ballen tonen, misschien komt hij dan nog eens ergens.
volgensmij heeft ze hem gewoon gezien op een vage foto, en dacht ze kan hier niet echt een mening op baseren, en krijg ze vervolgens te horen van een meisje of jongen dat hij echt lelijk is in real, en dat ze gek is of zo. Zoiets denk ik dan eerderquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze je profielfoto gecheckt, want als zij hoort dat je lelijk bent, gaat ze sowieso wel naar je foto kijken. Daarom, ik begrijp hier ook geen kont van, hoor.
Mja, misschien kan TS dit beamen?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
volgensmij heeft ze hem gewoon gezien op een vage foto, en dacht ze kan hier niet echt een mening op baseren, en krijg ze vervolgens te horen van een meisje of jongen dat hij echt lelijk is in real, en dat ze gek is of zo. Zoiets denk ik dan eerder.
Nou en wat is lelijk dat is voor iedereen anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
volgensmij heeft ze hem gewoon gezien op een vage foto, en dacht ze kan hier niet echt een mening op baseren, en krijg ze vervolgens te horen van een meisje of jongen dat hij echt lelijk is in real, en dat ze gek is of zo. Zoiets denk ik dan eerder.
Misschien sta je dan na de date weer op haar blog met de volgende tekstquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd. Klinkt allemaal raar, maargoed. Ben allang blij dat ze mijn naam niet op die blog pleurde.
[..]
ik riek zelf meer naar dat van argo, maarja.
Dan kan hij lekker verder met het leven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien sta je dan na de date weer op haar blog met de volgende tekst
''omg hij was idd echt lelijk''rip
Ja, ik vind TS niet echt lelijk, wel beetje raar.En dat straalt hij dan ook alweer uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou en wat is lelijk dat is voor iedereen anders.
Zoveel dates heeft Gogo niet, hij moet pakken wat hij pakken kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
En jij wil uberhaupt nog op date met zo'n wijf?Die nu al roddelt achter je rug om, is vast je soulmate
Daarom moet hij meer daten zodat hij dat minder gaat uitstralen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ik vind TS niet echt lelijk, wel beetje raar.En dat straalt hij dan ook alweer uit.
Je weet toch dat hij een man is.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
En jij wil uberhaupt nog op date met zo'n wijf?Die nu al roddelt achter je rug om, is vast je soulmate
raar in de zin van?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ik vind TS niet echt lelijk, wel beetje raar.En dat straalt hij dan ook alweer uit.
Alsof jij dat niet doet.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
Hoe? helemaal afgebreekt tot en met.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan kan hij lekker verder met het leven.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
Ts moet gewoon ervoor gaan.....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe? helemaal afgebreekt tot en met.
Maar geen idee hoe zelfverzekerd TS is als hij het kan handelen zou ik het gewoon doen.
ik ben serieus al vaak genoeg op m'n bek gegaan. T boeit me serieus steeds minder meer, als ik er heen ga met een instelling dat ik toch niet op een date ga, en een random meisje een leuke dag kan bezorgen door een random roos te geven (of helemaal creep overkom, maarja) dan maakt het niet zoveel uit denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe? helemaal afgebreekt tot en met.
Maar geen idee hoe zelfverzekerd TS is als hij het kan handelen zou ik het gewoon doen.
huh?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je geeft zelf een eigenaardige zwaai aan je uiterlijk, terwijl dat niet zou hoeven.
Laat ze maar praten, jij hebt gewoon die mooiboy swag.quote:
Dit, ik zal hem niet doorsturen (serieus niet want mag je) en zal eerlijk vertellen of je lelijk bent.quote:
Met die roos kan je nog veel bereiken, vinden dames best een leuk gebaar hoor, zomaar een roos krijgen. Maak een praatje, lach wat met haar, en doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben serieus al vaak genoeg op m'n bek gegaan. T boeit me serieus steeds minder meer, als ik er heen ga met een instelling dat ik toch niet op een date ga, en een random meisje een leuke dag kan bezorgen door een random roos te geven (of helemaal creep overkom, maarja) dan maakt het niet zoveel uit denk ik
had het erger gevonden als ik dit niet van tevoren gehoord had
ik pleur geen foto's meer op fok.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit, ik zal hem niet doorsturen (serieus niet want mag je) en zal eerlijk vertellen of je lelijk bent.
Dan vind ze je schattig of lief, dat wil je niet op de eerste datequote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die roos kan je nog veel bereiken, vinden dames best een leuk gebaar hoor, zomaar een roos krijgen. Maak een praatje, lach wat met haar, en doe er je voordeel mee.
Niet posten, maar dmen. Als je het niet doet begrijp ik t wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik pleur geen foto's meer op fok.
Er lopen serieus niet zoveel meisjes rond hierquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die roos kan je nog veel bereiken, vinden dames best een leuk gebaar hoor, zomaar een roos krijgen. Maak een praatje, lach wat met haar, en doe er je voordeel mee.
Doe maar niet, zo'n roos.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Er lopen serieus niet zoveel meisjes rond hiermaar we zullen zien, roos weggeven an sich is wel leuk. Doe je weer eens wat anders zegmaar.
Ga naar de stad voor een weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Er lopen serieus niet zoveel meisjes rond hiermaar we zullen zien, roos weggeven an sich is wel leuk. Doe je weer eens wat anders zegmaar.
Goed voor je zelfvertrouwen ook. Doe het gewoon man. Als je geluk hebt neemt z;n meid de roos aan stopt hem tussen haar tieten en shaked ze. Niet dat dat echt gaat voorkomen, maar toch het zou zomaar mogelijk zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Kan mij nog vaag herrinneren hoe je eruit ziet maar;quote:
Vind dit best lame. Ik zou echt niet ineens met een jongen willen babbelen/drinken omdat hij me zo uit het niets een roos geeft, ofzo. En wat nou als TS een meid treft die bezet is? Houdt hij de roos dan, en loopt ie weer op de volgende voldoende af?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen ook. Doe het gewoon man. Als je geluk hebt neemt z;n meid de roos aan stopt hem tussen haar tieten en shaked ze. Niet dat dat echt gaat voorkomen, maar toch het zou zomaar mogelijk zijn.
Bleek? Echt? Serieus? Raar zeg, zon komt hier 1 maand lang niet op in de winter, damn, het is hier nu 3 a 4 uurtjes per dag licht en dat vind ik veel.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kan mij nog vaag herrinneren hoe je eruit ziet maar;
Vond het niet lelijk of zo maar wel beetje apart, iets van; eigenaardig blond kapsel, bleek... en beetje gothic/emo kleding, maar kan er ook naast zitten maar die indruk kreeg ik toen, maar volgensmij heb je kapsel al verbeterd (tenminstens dat dacht ik)
Je geeft hem niet om te hosselen je geeft hem om z'n meid wat op te fleuren of zo en wat daaruit voortvloeit zie je vanzelf. Te verliezen heb je niets. Verder woont hij niet in Nederland want Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dit best lame. Ik zou echt niet ineens met een jongen willen babbelen/drinken omdat hij me zo uit het niets een roos geeft, ofzo. En wat nou als TS een meid treft die bezet is? Houdt hij de roos dan, en loopt ie weer op de volgende voldoende af?
roos weggeven, praatje maken, loopt het niet dan zeg je gedag en ga je verder met je dag, Anders dan kan je er misschien een nummer uitslepen oid. Heeft ze een vriend dan boeit dat weinig, heeft ze 2 rozen die dagquote:Op zondag 3 februari 2013 18:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dit best lame. Ik zou echt niet ineens met een jongen willen babbelen/drinken omdat hij me zo uit het niets een roos geeft, ofzo. En wat nou als TS een meid treft die bezet is? Houdt hij de roos dan, en loopt ie weer op de volgende voldoende af?
Oh, Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz. /argoserieusnemenuitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Je geeft hem niet om te hosselen je geeft hem om z'n meid wat op te fleuren of zo en wat daaruit voortvloeit zie je vanzelf. Te verliezen heb je niets. Verder woont hij niet in Nederland want Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz.
Meh, denk dat het errug awkward wordt, maar ey, succesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
roos weggeven, praatje maken, loopt het niet dan zeg je gedag en ga je verder met je dag, Anders dan kan je er misschien een nummer uitslepen oid. Heeft ze een vriend dan boeit dat weinig, heeft ze 2 rozen die dag
ja, en Zweedse mentaliteit is, "ken je me niet, praat dan niet"quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Je geeft hem niet om te hosselen je geeft hem om z'n meid wat op te fleuren of zo en wat daaruit voortvloeit zie je vanzelf. Te verliezen heb je niets. Verder woont hij niet in Nederland want Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz.
Ja ik ben ook heel bleek no offence, maar als ik dan ook nog rare dingen doe met mijn uiterlijk zie ik er ook raar uit daardoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Bleek? Echt? Serieus? Raar zeg, zon komt hier 1 maand lang niet op in de winter, damn, het is hier nu 3 a 4 uurtjes per dag licht en dat vind ik veel.
Ik ben niet de enige die dat heeft, maar iedereen die geen zonnebank heeft ziet er hetzelfde uit.
Kleren heb ik allang wat aan gedaan. Laatst weer wat leuke dingen er bij gekocht, die oude dingen heb ik al maanden niet aangeraakt.
Ja Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz. /argoserieusnemenuit
Hmm mooi om dat te doorbreken dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, en Zweedse mentaliteit is, "ken je me niet, praat dan niet"
damn, 1.5 meter afstand bij de bushalte, doe je dat niet dan word je raar aangekeken
serieus?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, en Zweedse mentaliteit is, "ken je me niet, praat dan niet"
damn, 1.5 meter afstand bij de bushalte, doe je dat niet dan word je raar aangekeken
Maar Meloewa jij bent hartstikke geil. Toen je me je echte foto liet zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel bleek no offence, maar als ik dan ook nog rare dingen doe met mijn uiterlijk zie ik er ook raar uit daardoor.
En bleek is ook niks mis mee, maar je gaat al snel op een zombie lijken als je rare dingen doet met je uiterlijk.
Goed zo, je was ook dun dacht ik dus gewoon een beetje bij eten en dat zit ook weer goed, heb je zelf in de hand.
Wat denk jij dan wat ik beter kan doen?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Je gaat falen als je het zo gaat aanpakken
mwah, zie ik dan wel. Zegt ze niets van tevoren ga ik er gewoon heen, wat ik daarna doe zie ik dan wel weer.quote:
nooit.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
serieus?wat een land. Dus jij spreekt bij bushokjes nooit mensen aan?
Nee niet doen. Gewoon gaan en doen alsof je niet weet dat de blog bestaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat denk jij dan wat ik beter kan doen?
[..]
mwah, zie ik dan wel. Zegt ze niets van tevoren ga ik er gewoon heen, wat ik daarna doe zie ik dan wel weer.
Moet ik nog op die blog commenteren of niet?
Allrightquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee niet doen. Gewoon gaan en doen alsof je niet weet dat de blog bestaat.
Ik ga nooit met de busquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Moet je eens proberen man, gewoon vragen of die bus al is geweest. Of wat dan ook.
Zeg datquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de bus
maar idd, wel gare mentaliteit eigenlijk.
no homoquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Thezeurminator het volgende:
TS google eens ugly men hot girlfriend. Ik ben zelf dan redelijk knap(no homo) Maar ik heb een vriend die is lelijker dan mij maar hij regelt meer. Een mooie kop is handig maar niet noodzakelijk.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik ben zelf dan redelijk knap(no homo)
Hangt ervan af of je nog een serieus date wil of gewoon wat klotequote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ja daar zal ze wakker van liggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef Oerbeer het volgende:
Wauw. Keihard
Ik zou er dan echt gelijk klaar mee zijn. Ontvrienden en weg met die ho.
Ze zal er vast niet wakker van liggen. En dat hoeft ook niet, ik zou gewoon geen moeite meer voor doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja daar zal ze wakker van liggen.![]()
Dit soort situaties moet je uitspelen en haar vernederen!
dat weet ik nog niet, ligt er aan welke leuker lijktquote:Op zondag 3 februari 2013 18:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hangt ervan af of je nog een serieus date wil of gewoon wat klote
Wel als FOK! meehelptquote:Op zondag 3 februari 2013 19:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ze zal er vast niet wakker van liggen. En dat hoeft ook niet, ik zou gewoon geen moeite meer voor doen.
mwah, nu ik de kans heb om wat aan te kloten kan ik er net zo goed nog een lolletje voor mezelf uit slepen of niet dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:59 schreef Oerbeer het volgende:
Wauw. Keihard
Ik zou er dan echt gelijk klaar mee zijn. Ontvrienden en weg met die ho.
Chat nog wat door en maak een fake account op die blogquote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, ligt er aan welke leuker lijkt
snap dan dat hij gwn wraak wil. achter iemands rug om zoiets doen, da's gewoon not done. dan ontneem je iemand z'n zelfvertrouwen en trots. ben je autist ofzo, dat je dat niet snapt?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef rozecroc het volgende:
Gogo, ga gewoon wat leuks met haar doen en zorg dat jullie het naar je zin hebben. Als je ervoor zorgt dat zij geniet, kijkt ze wel om je uiterlijk heen.
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:16 schreef HCFeestbeest het volgende:
ga naar t restaurant, bestel allemaal shit, tot de 500 euro ofzo, zeg dat je naar de plee gaat, maar ipv terugkomen, komt ze er een half uur later achter dat je 'm gesmeerd bent, en moet zij betalen.
dan weten die lui dat t over jou gaat, en ben je nog meer vernederdquote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
mwah, zie ik dan wel. Zegt ze niets van tevoren ga ik er gewoon heen, wat ik daarna doe zie ik dan wel weer.
Moet ik nog op die blog commenteren of niet?
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Dit ontkennenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz. /argoserieusnemenuit
anoniem tochhhquote:Op zondag 3 februari 2013 19:24 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
dan weten die lui dat t over jou gaat, en ben je nog meer vernederd
Awh gossie... Wil je erover praten?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
[..]
Dit ontkennen't zijn allemaal verwende zeugen.. ik zeg het je
Ja, heb je een blog?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Awh gossie... Wil je erover praten?
Heb alleen OP en pagina 1 gelezen, maar anyways. Ze zegt dat ze alleen maar gehoord heeft dat je lelijk bent. Wat je kan sturen is: ''ik val best mee, hoor. Beslis zelf maar...'' En dat je dan je meest voordelige foto meestuurt ( het gaat immers om de date veiligstellen. Daar moet je dr gewoon zo snel mogelijk dronken zien te krijgen aangezien het altijd tegen zal vallen. Hier moet je tzt maar een topic over openen ). Als ze dan zegt: ''nee, ik vind je niet zo leuk'' oid. Ja, dan houdt het op. Maar misschien zegt ze wel: ''oh je bent eigenlijk wel heel lekker.''quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, nu ik de kans heb om wat aan te kloten kan ik er net zo goed nog een lolletje voor mezelf uit slepen of niet dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dan heb je het al goed voor elkaar! En een bijkomend voordeel is dat je dan al een barstje hebt geslagen in de relatie met haar en haar adviseurs over jou ( waarschijnlijk vriendinnen ). Daardoor wordt het namelijk makkelijker om met z'n tweeën er vandoor te gaan en op termijn te kijken wat de wijde wereld voor een verliefd stel in de aanbieding heeft. Zegmaar..."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
We hebben het hier over Gogo he...quote:Op zondag 3 februari 2013 19:34 schreef Uitstekelbaars het volgende:
Maar misschien zegt ze wel: ''oh je bent eigenlijk wel heel lekker.''
neuken?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef andreas612 het volgende:
Wat een topic trouwens, allemaal kerels die een jongen gaan beoordelen of ie knap isfucking flikkers ook he, laat dat lekker aan de vrouwen over.
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet. En dat doet er eigenlijk ook niet veel toe aangezien het om de mening van dat meisje gaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:36 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
We hebben het hier over Gogo he...
Misschien de achterkant van je hoofd?
hij is gewoon lekker hoor (no homo)quote:Op zondag 3 februari 2013 19:40 schreef andreas612 het volgende:
Wat een topic trouwens, allemaal kerels die een jongen gaan beoordelen of ie knap isfucking flikkers ook he, laat dat lekker aan de vrouwen over.
durft ze niet, ze komt wel (mogelijk met een vriendin) en yoloquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuus
en dit, ze kan toch op facebook ook wel zien dat je tyfus lelijk bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef HSG het volgende:
Heb je geen profielfoto op je Facebook staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, een ietwat oudere, maar dat maakt geen drol uit lijkt me.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef HSG het volgende:
Heb je geen profielfoto op je Facebook staan?
Ze is 17, ik verwacht er weinig meer van eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
durft ze niet, ze komt wel (mogelijk met een vriendin) en yolo
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Diegene waarvan ze dat had gehoord was een gezamelijke kennis die stiekem een oogje op jou heeft en jullie nu aan het cockblocken is.gezamelijke kennis die ik ooit op een feest tegengekomen ben gok ik idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat cockblocken zal wel niet zo zijn.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Als dat stukje tekst over jou gaat, weinig kans inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef gogosweden het volgende:
Ze is 17, ik verwacht er weinig meer van eigenlijk
Dan kan ze zelf gaan kijken en oordelen. Met andere woorden: een dom wijf die je links moet laten liggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jawel, een ietwat oudere, maar dat maakt geen drol uit lijkt me.
ergens heb je wel gelijk, maar het leek zo leuk, gesprekken gingen zo goed en waren echt leuk enzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan kan ze zelf gaan kijken en oordelen. Met andere woorden: een dom wijf die je links moet laten liggen.
Zweedse vrouwen vergelijken met burritos, ja dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ergens heb je wel gelijk, maar het leek zo leuk, gesprekken gingen zo goed en waren echt leuk enzo.
heb ik weinig aan nu natuurlijk, maar denk zo:
Je wil al heel lang burrito's eten, al jaren lang, maar je hebt nooit de mogelijkheid gehad. Tot opeens 1 dag je moeder/vrouw/whatever in de keuken burrito's staat te maken, je ruikt het, en je mond begint al te wateren.
Vervolgens, terwijl de burrito voor je neus geschoteld staat komt er een random iemand binnen, raust het bord weg en pleurt de buritto's in de sloot.
Zo voelt het een beetje nu zegmaar
Dat is dan ook de reden dat je nog maagd bent, BG. Vrouwen snappen dat vaak niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met haar naar restaurant gaan en als het eten opgediend word wild opstaan je lul uit je broek hangen en met je armen de spagetti uit haar bord alle kanten uitwapperen en luid gillen en roepen dat haar kut lelijk is.
dat zou ik doen iig.
nou wij snappen vrouwen ook vaak nietquote:Op maandag 4 februari 2013 01:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat je nog maagd bent, BG. Vrouwen snappen dat vaak niet.
wat zal ik hier op antwoorden? nu liegt ze me gewoon recht voorquote:Ik hoor net dat ik op valentijn naar [insert stad] moet en pas op zondag terug kom. Dus ik kan jammergenoeg dus niet op die date met je. Sorry!
Zeggen wat je op haar blog gelezen hebt en dat het oke is zo. Je zoekt tenslotte en meid met wat meer diepgang dan zo'n huppelkutje als dit. Zeg haar dat ze behoorlijk tegenvalt.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:47 schreef gogosweden het volgende:
allrigt. ik zag net dat ze een berichtje heeft gestuurd:
[..]
wat zal ik hier op antwoorden? nu liegt ze me gewoon recht voor__!
ik denk zelf dat ik beter deze naïve 17 jarige dame op dezelfde manier moet "terugpakken", want dat een "lelijk" iemand haar vind tegenvallen zal haar weinig boeien neem ik aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:57 schreef Louvre het volgende:
[..]
Zeggen wat je op haar blog gelezen hebt en dat het oke is zo. Je zoekt tenslotte en meid met wat meer diepgang dan zo'n huppelkutje als dit. Zeg haar dat ze behoorlijk tegenvalt.
Doe iets van "ja dan kan ze niet, ze gaat dan naar een andere stad zegt ze, maar maakt niet uit, andere keer. ze is toch echt een supermakkelijk sletje, dat zegt iedereen. 1e dag zuigt ze je al leeg"quote:Op maandag 4 februari 2013 07:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk zelf dat ik beter deze naïve 17 jarige dame op dezelfde manier moet "terugpakken", want dat een "lelijk" iemand haar vind tegenvallen zal haar weinig boeien neem ik aan.![]()
Dacht zelf aan
"maakt niet uit joh, was toch al van plan niet op te dagen want ik hoorde dat je ERG lelijk bent"
oid
dan ziet ze dat ik het gelezen heb, dan merkt ze dat haar smoes gefaald heeft, en ze heeft een klein koekje van eigen deeg zegmaar.
Nog even serieus hier op in gaan, als ze niet afzegt en ze komt opdagen dan betekent dat ze kennelijk best geïnteresseerd is, ondanks een rode vlag van een vriend(in). Maak je er een leuke gezellige date van dan gaan de 'roddels' de andere kant op; die gogosweden is helemaal niet zo lelijk en eigenlijk kei grappig. Andere toekomstige chicks zullen dit in hun overwegingen meenemen. (hoewel het verstandig is om het voorlopig bij 1 te houden).quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Zonnebankjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
Je uiterlijk heb je grotendeels zelf in de hand, man.
Je gezicht is niet lelijk, maar je verwaarloost jezelf gigantisch en daardoor kom je gewoon slecht uit de verf.
Het is zo simpel: ga meer eten, ga liften, pak 2x in de maand een zonnebankje en dan kun je dat mokkel gaan palen. Zo te zien is er weinig mis met je zelfvertrouwen, aangezien het volgens je topics het altijd net-niet is.
Niets mis mee, in de wintermaanden pak ik ook altijd een zonnebankje.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zonnebankjehoeveel gel smeer jij in je haartjes, guido
Oh, oh, sorry Frankquote:Op maandag 4 februari 2013 07:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis mee, in de wintermaanden pak ik ook altijd een zonnebankje.
ja, dit snap ik dus zelf ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap het niet. 'Ik hoorde dat hij enorm lelijk was'. Ze heeft toch al op Facebook kunnen zien hoe jij eruit ziet?
Of ben jij een van die zeldzame mensen die een natuurfoto als profielfoto hebt?
Dus ik moet nog even serieus ingaan op wat ze zei? Meer in de zin van dat ze misschien maar moet zien hoe het gaat?quote:Op maandag 4 februari 2013 07:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nog even serieus hier op in gaan, als ze niet afzegt en ze komt opdagen dan betekent dat ze kennelijk best geïnteresseerd is, ondanks een rode vlag van een vriend(in). Maak je er een leuke gezellige date van dan gaan de 'roddels' de andere kant op; die gogosweden is helemaal niet zo lelijk en eigenlijk kei grappig. Andere toekomstige chicks zullen dit in hun overwegingen meenemen. (hoewel het verstandig is om het voorlopig bij 1 te houden).
Misschien wou ze zelf wel maar deden haar vriendinnen stom ofzo. Toen ik op de middelbare school zat vond ik een jongen wel leuk (die was niet zo populair) en toen deden vriendinnen zo lullig dat ik niet meer echt met hem op date durfdequote:Op maandag 4 februari 2013 07:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, dit snap ik dus zelf ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op maandag 4 februari 2013 07:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets mis mee, in de wintermaanden pak ik ook altijd een zonnebankje.
Niets schokkend aan, ik vind een bleke, ongezonde huid (sowieso moet je daarvoor oppassen als kettingroker) ontzettend lelijk.quote:
Hmmm ja misschien als ik echt spierwit was dat ik 't zou doen maar k vind t zo wel goed lekker naturel jwzquote:Op maandag 4 februari 2013 08:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niets schokkend aan, ik vind een bleke, ongezonde huid (sowieso moet je daarvoor oppassen als kettingroker) ontzettend lelijk.
Ja, ach, als je luxe van er prima uitzien au naturel niet hebt moet je compenseren en valsspelen natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmmm ja misschien als ik echt spierwit was dat ik 't zou doen maar k vind t zo wel goed lekker naturel jwz
Niet er op in gaan, en niet van te voren een vleeskeuring laten doen. Hooguit halverwege zeggen als je de buit binnen hebt dat het toch best meeviel met die lelijkheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:53 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, dit snap ik dus zelf ook niet.
[..]
Dus ik moet nog even serieus ingaan op wat ze zei? Meer in de zin van dat ze misschien maar moet zien hoe het gaat?
Evt een korte meetup voor valentijn zodat ze zelf kan zien wat ze wil? (hoewel dit wel erg pussy klinkt)
Als ik er niet op in ga dan word het helemaal niets. Nu zou ik die date evt nog kunnen redden. Dit schreef ze gisteravond en las ik vanochtend:quote:Op maandag 4 februari 2013 08:12 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet er op in gaan, en niet van te voren een vleeskeuring laten doen. Hooguit halverwege zeggen als je de buit binnen hebt dat het toch best meeviel met die lelijkheid.
zit te twijfelen tussen:quote:Ik hoor net dat ik op valentijn naar [insert stad] moet en pas op zondag terug kom. Dus ik kan jammergenoeg dus niet op die date met je. Sorry!
Ik zou het wel een keer willen doen, gewoon voor de ervaring.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ach, als je luxe van er prima uitzien au naturel niet hebt moet je compenseren en valsspelen natuurlijk.
Ik heb er eentje gewoon thuis.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:27 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik zou het wel een keer willen doen, gewoon voor de ervaring.
Ga je dan echt naar zo'n salon in je zwembroekje en met je handdoek en krijg je dan zo'n brilletje op?
Ik zelf heb er het geduld niet voor denk ik. Zou me vervelen als ik daar lag
Echt zo'n mega dingquote:Op maandag 4 februari 2013 08:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gewoon thuis.
Meestal zet ik dan Hip to be Square van Huey Lewis and the News op om het helemaal af te maken.
quote:Op maandag 4 februari 2013 07:55 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Misschien wou ze zelf wel maar deden haar vriendinnen stom ofzo. Toen ik op de middelbare school zat vond ik een jongen wel leuk (die was niet zo populair) en toen deden vriendinnen zo lullig dat ik niet meer echt met hem op date durfde
Iets met jaloezie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
Zo ding waar je in kan liggen en die je dichtklapt.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Echt zo'n mega ding
Of zo'n lampenkap die je naast het bed moet zetten of zo
Luxe hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 08:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ding waar je in kan liggen en die je dichtklapt.
Maar we SC'en Gogo's topic vol.
Het was wel een hele aardige jongen, heel anders als de vriendjes van die meiden waren jaquote:
Meisjes zijn ook altijd zo beïnvloedbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 08:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het was wel een hele aardige jongen, heel anders als de vriendjes van die meiden waren ja
Dat was toch heel normaal rond die tijd? Meisjes die op de grote stoere jongens met de grootste mond van de klas vielen.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:36 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het was wel een hele aardige jongen, heel anders als de vriendjes van die meiden waren ja
Op die leeftijd ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Meisjes zijn ook altijd zo beïnvloedbaar
Ja van die eikels met bontjasjes en petjesquote:Op maandag 4 februari 2013 08:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat was toch heel normaal rond die tijd? Meisjes die op de grote stoere jongens met de grootste mond van de klas vielen.
Ik heb in de brugklas een keer ruzie met iemand gezocht omdat die me ook zat op te fokken zo van pik je dat pik je dat en naïef en jong als je dan bent ga je er op in ook en denk je dat ze gelijk hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Op die leeftijd ja.Maar ik zat ook nog maar in de 2e ofzo
En die toch niet naar je luisteren.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:39 schreef rosepetals het volgende:
Ja van die eikels met bontjasjes en petjes
Dit gebeurde bij ons ook vrij vaak jaquote:Op maandag 4 februari 2013 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas een keer ruzie met iemand gezocht omdat die me ook zat op te fokken zo van pik je dat pik je dat en naïef en jong als je dan bent ga je er op in ook en denk je dat ze gelijk hebben
Dat soort problematiek had je bij ons allemaal niet. Heb het gevoel dat ik een stukje jeugd mis.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb in de brugklas een keer ruzie met iemand gezocht omdat die me ook zat op te fokken zo van pik je dat pik je dat en naïef en jong als je dan bent ga je er op in ook en denk je dat ze gelijk hebben
Het is wel leuk en handig, sommige mensen die zijn er nog steeds beïnvloedbaar voorquote:Op maandag 4 februari 2013 08:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit gebeurde bij ons ook vrij vaak jaAh de ongemakkelijk periode in de pubertijd
Succes ermee TS.
Heerlijk, van een afstandje buiten de vuurzone je troepen (nog ergere kneusjes dan jij) op andere troepen (kneusjes) afsturenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat soort problematiek had je bij ons allemaal niet. Heb het gevoel dat ik een stukje jeugd mis.
Ik zat op het Stedelijk gymnasium met 200, 300 leerlingen, daar was iedereen braafquote:Op maandag 4 februari 2013 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heerlijk, van een afstandje buiten de vuurzone je troepen (nog ergere kneusjes dan jij) op andere troepen (kneusjes) afsturen![]()
"Dat laat je toch niet bij je doen? Pik je dat? Kijk wat hij doet"
![]()
Ja achteraf is het lache natuurlijk maar het gaat nergens over, gewoon ruzieën uit vervelingquote:Op maandag 4 februari 2013 08:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat op het Stedelijk gymnasium met 200, 300 leerlingen, daar was iedereen braaf.
Jammer, klinkt best lollig zo achteraf, op het moment zelf vast niet overigens.
Bij mij was echt niet iedereen braaf. al die blowers, cokesnuivers, agressieve kakkers..quote:Op maandag 4 februari 2013 08:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat op het Stedelijk gymnasium met 200, 300 leerlingen, daar was iedereen braaf.
Jammer, klinkt best lollig zo achteraf, op het moment zelf vast niet overigens.
Mwah, of ik liep met oogkleppen op of ik was zelf de vervelendste en merkte het daarom niet. Kan allemaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was echt niet iedereen braaf. al die blowers, cokesnuivers, agressieve kakkers..
Volgens mij is blowen op school één van de eerste dingen die je doet, nog voor de rondleiding.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was echt niet iedereen braaf. al die blowers, cokesnuivers, agressieve kakkers..
Nee man da's allemaal vaag gebrabbel. Zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:53 schreef gogosweden het volgende:
Dus ik moet nog even serieus ingaan op wat ze zei? Meer in de zin van dat ze misschien maar moet zien hoe het gaat?
Evt een korte meetup voor valentijn zodat ze zelf kan zien wat ze wil? (hoewel dit wel erg pussy klinkt)
Als chick 2 dat gelooft dan moet je er niet mee op date willen!quote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee man zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.
Wajo dit is gewoon Oceans Eleven style.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee man da's allemaal vaag gebrabbel. Zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.
TS moet een lekkerwijf vinden die deze rol wil spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wajo dit is gewoon Oceans Eleven style.
Een keiharde counter uber onzekerheid mindfuck waardoor zij helemaal zo van wat wie huh maar ik zei toch maar wat maar ik ben toch ook mooi
WAT? WIE IS DIE HOER DAN?
NEE IK WIL JE!
En zo wint Gogo.
Briljant
Jja gwoon btje disse die chickie tog whaha zo rollen wij fokkersquote:Op maandag 4 februari 2013 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
Een keiharde counter uber onzekerheid mindfuck waardoor zij helemaal zo van wat wie huh maar ik zei toch maar wat maar ik ben toch ook mooi
WAT? WIE IS DIE HOER DAN?
NEE IK WIL JE!
En zo wint Gogo.
Maar het is eigenlijk best gemeen wel. Want dan wil ze hem uiteindelijk niet omdat hij het is maar puur zodat ze zichzelf niet afgewezen en slecht voelt. En gogo slikt z'n tranen maar weg als een man.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
TS moet een lekkerwijf vinden die deze rol wil spelenMooie nieuwe profiel foto op facebook met haar aan je zijde.
Ff die kleine gekke rare kopjes schaakmat zettenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jja gwoon btje disse die chickie tog whaha zo rollen wij fokkers
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee man da's allemaal vaag gebrabbel. Zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.
Ben ik de enige die vind dat die dan niet gewonnen heeft?quote:
Ze heeft al afgezegd.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:45 schreef zovty het volgende:
Gewoon gaan en voor de verandering eens een avondje niet lelijk zijn.
Meld je aan zou ik zeggen. Afstand NL-Zweden moet geen probleem zijn er kunnen genoeg FOK!ers fotoshoppen.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
TS moet een lekkerwijf vinden die deze rol wil spelenMooie nieuwe profiel foto op facebook met haar aan je zijde.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef gogosweden het volgende:
gesprekje met haar gevoerd en nu zegt ze dat ze iemand anders bedoelde, toen vroeg ik of ze zin had om eerder wat te gaan doen, zei ze sure.
Ik weet niet of ze nu haar eigen hachje probeert te redden of dat ze het serieus wil
Goed bezig, misschien bedoelde ze wel iemand anders of dacht ze oh hij is eigenlijk wel mannelijk als dit zo eerlijk zegt en heeft ze nu spijt dat ze niet gewoon gelijk lief was of zo of dat ze naar haar vriendinnen luisterde.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef gogosweden het volgende:
gesprekje met haar gevoerd en nu zegt ze dat ze iemand anders bedoelde, toen vroeg ik of ze zin had om eerder wat te gaan doen, zei ze sure.
Ik weet niet of ze nu haar eigen hachje probeert te redden of dat ze het serieus wil
quote:
Allright ga ik doen. Vrijdag afspreken of woensdag al?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien bedoelde ze wel iemand anders of dacht ze oh hij is eigenlijk wel mannelijk als dit zo eerlijk zegt en heeft ze nu spijt dat ze niet gewoon gelijk lief was of zo of dat ze naar haar vriendinnen luisterde.
Gewoon gaan dus
idd. Deeltje 2 straks of toch niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is wel een opmerkelijk wending aan het verhaal, ben benieuwd wanneer je nu gaat afspreken
Niet te erg pushen. Gewoon vrijdag i.v.m. kans om het laat te maken of zo weet ik veelquote:Op maandag 4 februari 2013 10:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
Allright ga ik doen. Vrijdag afspreken of woensdag al?
[..]
idd. Deeltje 2 straks of toch niet?
Doe maar de ontknoping. Niet uitmelken natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd. Deeltje 2 straks of toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |