Dat is dan ook de reden dat je nog maagd bent, BG. Vrouwen snappen dat vaak niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met haar naar restaurant gaan en als het eten opgediend word wild opstaan je lul uit je broek hangen en met je armen de spagetti uit haar bord alle kanten uitwapperen en luid gillen en roepen dat haar kut lelijk is.
dat zou ik doen iig.
nou wij snappen vrouwen ook vaak nietquote:Op maandag 4 februari 2013 01:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat je nog maagd bent, BG. Vrouwen snappen dat vaak niet.
wat zal ik hier op antwoorden? nu liegt ze me gewoon recht voorquote:Ik hoor net dat ik op valentijn naar [insert stad] moet en pas op zondag terug kom. Dus ik kan jammergenoeg dus niet op die date met je. Sorry!
Zeggen wat je op haar blog gelezen hebt en dat het oke is zo. Je zoekt tenslotte en meid met wat meer diepgang dan zo'n huppelkutje als dit. Zeg haar dat ze behoorlijk tegenvalt.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:47 schreef gogosweden het volgende:
allrigt. ik zag net dat ze een berichtje heeft gestuurd:
[..]
wat zal ik hier op antwoorden? nu liegt ze me gewoon recht voor__!
ik denk zelf dat ik beter deze naïve 17 jarige dame op dezelfde manier moet "terugpakken", want dat een "lelijk" iemand haar vind tegenvallen zal haar weinig boeien neem ik aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 06:57 schreef Louvre het volgende:
[..]
Zeggen wat je op haar blog gelezen hebt en dat het oke is zo. Je zoekt tenslotte en meid met wat meer diepgang dan zo'n huppelkutje als dit. Zeg haar dat ze behoorlijk tegenvalt.
Doe iets van "ja dan kan ze niet, ze gaat dan naar een andere stad zegt ze, maar maakt niet uit, andere keer. ze is toch echt een supermakkelijk sletje, dat zegt iedereen. 1e dag zuigt ze je al leeg"quote:Op maandag 4 februari 2013 07:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik denk zelf dat ik beter deze naïve 17 jarige dame op dezelfde manier moet "terugpakken", want dat een "lelijk" iemand haar vind tegenvallen zal haar weinig boeien neem ik aan.![]()
Dacht zelf aan
"maakt niet uit joh, was toch al van plan niet op te dagen want ik hoorde dat je ERG lelijk bent"
oid
dan ziet ze dat ik het gelezen heb, dan merkt ze dat haar smoes gefaald heeft, en ze heeft een klein koekje van eigen deeg zegmaar.
Nog even serieus hier op in gaan, als ze niet afzegt en ze komt opdagen dan betekent dat ze kennelijk best geïnteresseerd is, ondanks een rode vlag van een vriend(in). Maak je er een leuke gezellige date van dan gaan de 'roddels' de andere kant op; die gogosweden is helemaal niet zo lelijk en eigenlijk kei grappig. Andere toekomstige chicks zullen dit in hun overwegingen meenemen. (hoewel het verstandig is om het voorlopig bij 1 te houden).quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuus
denk niet dat ze op zal komen dagen
Zonnebankjequote:Op zondag 3 februari 2013 23:35 schreef Hugh_Myron het volgende:
Je uiterlijk heb je grotendeels zelf in de hand, man.
Je gezicht is niet lelijk, maar je verwaarloost jezelf gigantisch en daardoor kom je gewoon slecht uit de verf.
Het is zo simpel: ga meer eten, ga liften, pak 2x in de maand een zonnebankje en dan kun je dat mokkel gaan palen. Zo te zien is er weinig mis met je zelfvertrouwen, aangezien het volgens je topics het altijd net-niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |