Zoveel dates heeft Gogo niet, hij moet pakken wat hij pakken kan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
En jij wil uberhaupt nog op date met zo'n wijf?Die nu al roddelt achter je rug om, is vast je soulmate
Daarom moet hij meer daten zodat hij dat minder gaat uitstralen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ik vind TS niet echt lelijk, wel beetje raar.En dat straalt hij dan ook alweer uit.
Je weet toch dat hij een man is.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
En jij wil uberhaupt nog op date met zo'n wijf?Die nu al roddelt achter je rug om, is vast je soulmate
raar in de zin van?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja, ik vind TS niet echt lelijk, wel beetje raar.En dat straalt hij dan ook alweer uit.
Alsof jij dat niet doet.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
Hoe? helemaal afgebreekt tot en met.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan kan hij lekker verder met het leven.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Playin-g het volgende:
Ts moet gewoon ervoor gaan.....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe? helemaal afgebreekt tot en met.
Maar geen idee hoe zelfverzekerd TS is als hij het kan handelen zou ik het gewoon doen.
ik ben serieus al vaak genoeg op m'n bek gegaan. T boeit me serieus steeds minder meer, als ik er heen ga met een instelling dat ik toch niet op een date ga, en een random meisje een leuke dag kan bezorgen door een random roos te geven (of helemaal creep overkom, maarja) dan maakt het niet zoveel uit denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hoe? helemaal afgebreekt tot en met.
Maar geen idee hoe zelfverzekerd TS is als hij het kan handelen zou ik het gewoon doen.
huh?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je geeft zelf een eigenaardige zwaai aan je uiterlijk, terwijl dat niet zou hoeven.
Laat ze maar praten, jij hebt gewoon die mooiboy swag.quote:
Dit, ik zal hem niet doorsturen (serieus niet want mag je) en zal eerlijk vertellen of je lelijk bent.quote:
Met die roos kan je nog veel bereiken, vinden dames best een leuk gebaar hoor, zomaar een roos krijgen. Maak een praatje, lach wat met haar, en doe er je voordeel mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:23 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben serieus al vaak genoeg op m'n bek gegaan. T boeit me serieus steeds minder meer, als ik er heen ga met een instelling dat ik toch niet op een date ga, en een random meisje een leuke dag kan bezorgen door een random roos te geven (of helemaal creep overkom, maarja) dan maakt het niet zoveel uit denk ik
had het erger gevonden als ik dit niet van tevoren gehoord had
ik pleur geen foto's meer op fok.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:24 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Dit, ik zal hem niet doorsturen (serieus niet want mag je) en zal eerlijk vertellen of je lelijk bent.
Dan vind ze je schattig of lief, dat wil je niet op de eerste datequote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die roos kan je nog veel bereiken, vinden dames best een leuk gebaar hoor, zomaar een roos krijgen. Maak een praatje, lach wat met haar, en doe er je voordeel mee.
Niet posten, maar dmen. Als je het niet doet begrijp ik t wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik pleur geen foto's meer op fok.
Er lopen serieus niet zoveel meisjes rond hierquote:Op zondag 3 februari 2013 18:25 schreef Argo het volgende:
[..]
Met die roos kan je nog veel bereiken, vinden dames best een leuk gebaar hoor, zomaar een roos krijgen. Maak een praatje, lach wat met haar, en doe er je voordeel mee.
Doe maar niet, zo'n roos.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Er lopen serieus niet zoveel meisjes rond hiermaar we zullen zien, roos weggeven an sich is wel leuk. Doe je weer eens wat anders zegmaar.
Ga naar de stad voor een weekendquote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Er lopen serieus niet zoveel meisjes rond hiermaar we zullen zien, roos weggeven an sich is wel leuk. Doe je weer eens wat anders zegmaar.
Goed voor je zelfvertrouwen ook. Doe het gewoon man. Als je geluk hebt neemt z;n meid de roos aan stopt hem tussen haar tieten en shaked ze. Niet dat dat echt gaat voorkomen, maar toch het zou zomaar mogelijk zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:26 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Kan mij nog vaag herrinneren hoe je eruit ziet maar;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |