Je hoort 'm ook niet serieus te nemen....quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kleuter is toch niet serieus te nemen.Hij staat al een poosje op de negeerstand bij mij. Don't feed the troll, enz
ik denk alleen via fbquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
Snap er niks van ze hoort dat je lelijk bent, kan ze dat zelf niet beoordelen? (Ze heeft je toch gezien)
Ja, maar een beetje normale foto is toch vrij duidelijk? Dan kan je toch wel beoordelen of iemand lelijk/gewoon/knap is, lijkt me.quote:
kwam haar op facebook tegen, gewoon friend request gestuurd en een gesprek begonnen. Daar groeide dit uitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Meloewa het volgende:
Snap er niks van ze hoort dat je lelijk bent, kan ze dat zelf niet beoordelen? (Ze heeft je toch gezien)
ook maar ff een klb topic openenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daar gaat je potentiele hossel
Ja maar je hebt toch fotos op je facebook? dus dan ziet ze toch al hoe je eruit ziet?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kwam haar op facebook tegen, gewoon friend request gestuurd en een gesprek begonnen. Daar groeide dit uit
echt he, dat gedeelte snap ik dus ook niet. Ben 90% zeker dat ze mijn profielfoto gechecked heeft want we hadden het nog over haar oid, en toen zei ik check mijn foto. Is oud, maar heb ongeveer hetzelfde kapsel nu. Ze zei dat het er goed uit zag.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar een beetje normale foto is toch vrij duidelijk? Dan kan je toch wel beoordelen of iemand lelijk/gewoon/knap is, lijkt me.
antwoord staat daar ^quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch fotos op je facebook? dus dan ziet ze toch al hoe je eruit ziet?
Waarom maak je je dan druk. Misschien had ze nog een date gepland, en is ze gewoon een nymfomaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt he, dat gedeelte snap ik dus ook niet. Ben 90% zeker dat ze mijn profielfoto gechecked heeft want we hadden het nog over haar oid, en toen zei ik check mijn foto. Is oud, maar heb ongeveer hetzelfde kapsel nu. Ze zei dat het er goed uit zag.
Nee dat niet, want TS is moeders mooiste vast niet gezien zijn post history.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Piger het volgende:
[..]
Alsof zij iets raars doet. Als ik haar was zou ik ook niet op date gaan met een lelijkerd.
Jammer, dat ze het alleen maar heeft gehoord.
Sowieso heeft ze je profielfoto gecheckt, want als zij hoort dat je lelijk bent, gaat ze sowieso wel naar je foto kijken. Daarom, ik begrijp hier ook geen kont van, hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
echt he, dat gedeelte snap ik dus ook niet. Ben 90% zeker dat ze mijn profielfoto gechecked heeft want we hadden het nog over haar oid, en toen zei ik check mijn foto. Is oud, maar heb ongeveer hetzelfde kapsel nu. Ze zei dat het er goed uit zag.
Ja, gewoon confronteren dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Nee, eerst daten en kijken hoe het gaat. Als hij nu conflict gaat maken wordt het geen goeie meer. Gewoon naar die date gaan....quote:
idd. Klinkt allemaal raar, maargoed. Ben allang blij dat ze mijn naam niet op die blog pleurde.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze je profielfoto gecheckt, want als zij hoort dat je lelijk bent, gaat ze sowieso wel naar je foto kijken. Daarom, ik begrijp hier ook geen kont van, hoor.
ik riek zelf meer naar dat van argo, maarja.quote:
Dan haakt het wijf sowieso af, al is het maar uit schaamte voor haar blog. Op zich prima om niet over je heen te laten lopen, maar als je na al die tijd eindelijk een date hebt geregeld..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee dat niet, want TS is moeders mooiste vast niet gezien zijn post history.
Maar om het dan maar meteen op een blog te gooien, TS moet gewoon een beetje ballen tonen, misschien komt hij dan nog eens ergens.
volgensmij heeft ze hem gewoon gezien op een vage foto, en dacht ze kan hier niet echt een mening op baseren, en krijg ze vervolgens te horen van een meisje of jongen dat hij echt lelijk is in real, en dat ze gek is of zo. Zoiets denk ik dan eerderquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso heeft ze je profielfoto gecheckt, want als zij hoort dat je lelijk bent, gaat ze sowieso wel naar je foto kijken. Daarom, ik begrijp hier ook geen kont van, hoor.
Mja, misschien kan TS dit beamen?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
volgensmij heeft ze hem gewoon gezien op een vage foto, en dacht ze kan hier niet echt een mening op baseren, en krijg ze vervolgens te horen van een meisje of jongen dat hij echt lelijk is in real, en dat ze gek is of zo. Zoiets denk ik dan eerder.
Nou en wat is lelijk dat is voor iedereen anders.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
volgensmij heeft ze hem gewoon gezien op een vage foto, en dacht ze kan hier niet echt een mening op baseren, en krijg ze vervolgens te horen van een meisje of jongen dat hij echt lelijk is in real, en dat ze gek is of zo. Zoiets denk ik dan eerder.
Misschien sta je dan na de date weer op haar blog met de volgende tekstquote:Op zondag 3 februari 2013 18:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
idd. Klinkt allemaal raar, maargoed. Ben allang blij dat ze mijn naam niet op die blog pleurde.
[..]
ik riek zelf meer naar dat van argo, maarja.
Dan kan hij lekker verder met het leven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Misschien sta je dan na de date weer op haar blog met de volgende tekst
''omg hij was idd echt lelijk''rip
Ja, ik vind TS niet echt lelijk, wel beetje raar.En dat straalt hij dan ook alweer uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Nou en wat is lelijk dat is voor iedereen anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |