Maar dan wel met een reden waarvan zij een avond in foetushouding ligt te huilen. Deze situatie is te mooi om niks mee te doenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom zoveel moeite doen voor zo iemand? Zeg de date gewoon af en hou de eer bij jezelf.
And that is how you keep your balls ánd your dignityquote:
nee, hoezo?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Dit dus.
OT: heb je haar na dat je dat blog gelezen had nog gesproken?
helemaal mee eens. Plus dat als ik haar iets moois flik het als een loopvuurtje rond gaat, waarna mensen weten dat ik niet een pussy ben. Of iets dergelijks, je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan wel met een reden waarvan zij een avond in foetushouding ligt te huilen. Deze situatie is te mooi om niks mee te doen
Een lopend vuurtje!quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hoezo?
[..]
helemaal mee eens. Plus dat als ik haar iets moois flik het als een loopvuurtje rond gaat, waarna mensen weten dat ik niet een pussy ben. Of iets dergelijks, je snapt wat ik bedoel
doe wat kwiwi zegt en je bent een baas, niet nu zelf iets anders verzinnenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, hoezo?
[..]
helemaal mee eens. Plus dat als ik haar iets moois flik het als een loopvuurtje rond gaat, waarna mensen weten dat ik niet een pussy ben. Of iets dergelijks, je snapt wat ik bedoel
Zeg gewoon dat je van iemand hebt gehoord dat ze een ontzettende stinkkut of iets dergelijks heeft en je nu niet meer op date wilt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan wel met een reden waarvan zij een avond in foetushouding ligt te huilen. Deze situatie is te mooi om niks mee te doen
Zou anders wel benieuwd zijn naar dat gesprek, heerlijk hoog awkard gehalte.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:50 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je van iemand hebt gehoord dat ze een ontzettende stinkkut of iets dergelijks heeft en je nu niet meer op date wilt.
iddquote:Op zondag 3 februari 2013 17:51 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Zou anders wel benieuwd zijn naar dat gesprek, heerlijk hoog awkard gehalte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent tering.geniaalquote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe je voor als meisje en dat het goed kan uitpakken als je dieper kijkt.
nou, dit is je kans. Vertel eens hoe het WEL moet danquote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef Argo het volgende:
Waarom verkloot je nu je kans? Iemand sprak slecht over jou tegen haar.
Daarom denkt zij dat jij een lelijkert bent, het komt niet vanuit haar maar van de gene die dat tegen haar zei. En jij kan haar het tegendeel bewijzen? Maar nee meneer laat de schouders hangen en gaat gelijk de tegenaanval in.
Royal sadness man je hebt je laten ownen door satan.
Lieve Lizaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef Piger het volgende:
Nu heb je eindelijk een date, moet je het niet gaan verpesten.
Gewoon een anonieme reactie op haar blog waarin je haar adviseert gewoon te gaan. Haar er verder niet op aanspreken.
Mocht ze wel cancelen, dan wel wraak nemen.
gvd iddquote:Op zondag 3 februari 2013 17:55 schreef KritischeMassa het volgende:
Ah gogo ik vind het wel kut voor je hoor... hemellief, jou zit ook alles tegen...
Zoals ik al zei haar het tegendeel bewijzen. Zij is achter die informatie gekomen via iemand anders...quote:Op zondag 3 februari 2013 17:58 schreef gogosweden het volgende:
en? Maar nee meneer laat de schouders hangen en gaat gelijk de tegenaanval in.
Royal sadness man je hebt je laten ownen door satan.
nou, dit is je kans. Vertel eens hoe het WEL moet dan
ja, maar het probleem met dit is denk ik dat ze niet naar die date komt. Dus dan kan ik wel gaan, maar ik ga natuurlijk 20x harder op mijn bek als ik daar met een roos sta te wachten en niemand komtquote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei haar het tegendeel bewijzen. Zij is achter die informatie gekomen via iemand anders...Zij geloofde dus het woord van iemand anders. Het is aan jou te laten zien dat die persoon ongelijk heeft. Dus ga gewoon naar die date en zoals Pharkus terecht zei zet je beste beentje voor en doe je best.
Welnee, dan zoek je een andere chick uit die daar staat en geef je haar de roos? En maak je een praatje. Je verteld eerlijk dat je date niet kwam opdagen. En of je dan met haar iets kan drinken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:01 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar het probleem met dit is denk ik dat ze niet naar die date komt. Dus dan kan ik wel gaan, maar ik ga natuurlijk 20x harder op mijn bek als ik daar met een roos sta te wachten en niemand komt
Dus zij is een domme doos. En dan moet ze het ook meteen op haar blog plempen. Winnaartje.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei haar het tegendeel bewijzen. Zij is achter die informatie gekomen via iemand anders...Zij geloofde dus het woord van iemand anders. Het is aan jou te laten zien dat die persoon ongelijk heeft. Dus ga gewoon naar die date en zoals Pharkus terecht zei zet je beste beentje voor en doe je best.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWNNNNNNNNNDDDDquote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk iniedergeval niet lelijker dan jij.
Nou en? Dit soort moeilijke situaties zijn er om te overwinnen. Als je nu al je handdoek in de ring gooit kom je nergens...quote:Op zondag 3 februari 2013 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dus zij is een domme doos. En dan moet ze het ook meteen op haar blog plempen. Winnaartje.
Mwah, niet echt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWNNNNNNNNNDDDD
Had 'r wel gebangt, kijk fobo.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:04 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk iniedergeval niet lelijker dan jij.
Wat lees ik. Argo die tips geeft op datinggebied. En nog gelijk heeft ookquote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Welnee, dan zoek je een andere chick uit die daar staat en geef je haar de roos? En maak je een praatje. Je verteld eerlijk dat je date niet kwam opdagen. En of je dan met haar iets kan drinken.
Moet ik je alles voorkauwen?
Die kleuter is toch niet serieus te nemen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Laat je zomaar over je heen lopen...
fuck it, heb toch niets te verliezen, dit ga ik doen denk ikquote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Welnee, dan zoek je een andere chick uit die daar staat en geef je haar de roos? En maak je een praatje. Je verteld eerlijk dat je date niet kwam opdagen. En of je dan met haar iets kan drinken.
Moet ik je alles voorkauwen?
Alsof zij iets raars doet. Als ik haar was zou ik ook niet op date gaan met een lelijkerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef chroestjov het volgende:
Mensen die hem aanraden met fake accounts haar te gaan overtuigen om wel te gaanstelletje pussies.
Confronteer die domme doos gewoon, of ben je pussy.
Prima, dat is ook het beste om te doen. Soms moet je de wereld uitlachen en de draak met de wereld steken.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
fuck it, heb toch niets te verliezen, dit ga ik doen denk ik
Helaas kan ik ze zelf nooit opvolgen omdat ik denk dat er andere plannen zijn met mijn leven.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat lees ik. Argo die tips geeft op datinggebied. En nog gelijk heeft ook
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat lees ik. Argo die tips geeft op datinggebied. En nog gelijk heeft ook
Ja idd, die arme jongen moet ook eens zijn langverwachte dag krijgen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik ook, maar gogo kan ook gewoon heel mooi zijn.
Die pessimisten altijd
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die kleuter is toch niet serieus te nemen.Hij staat al een poosje op de negeerstand bij mij. Don't feed the troll, enz
Daar gaat je potentiele hosselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |