en dit, ze kan toch op facebook ook wel zien dat je tyfus lelijk bent?quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef HSG het volgende:
Heb je geen profielfoto op je Facebook staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, een ietwat oudere, maar dat maakt geen drol uit lijkt me.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef HSG het volgende:
Heb je geen profielfoto op je Facebook staan?
Ze is 17, ik verwacht er weinig meer van eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
durft ze niet, ze komt wel (mogelijk met een vriendin) en yolo
quote:Op zondag 3 februari 2013 19:58 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Diegene waarvan ze dat had gehoord was een gezamelijke kennis die stiekem een oogje op jou heeft en jullie nu aan het cockblocken is.gezamelijke kennis die ik ooit op een feest tegengekomen ben gok ik idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat cockblocken zal wel niet zo zijn.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Als dat stukje tekst over jou gaat, weinig kans inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef gogosweden het volgende:
Ze is 17, ik verwacht er weinig meer van eigenlijk
Dan kan ze zelf gaan kijken en oordelen. Met andere woorden: een dom wijf die je links moet laten liggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 20:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
jawel, een ietwat oudere, maar dat maakt geen drol uit lijkt me.
ergens heb je wel gelijk, maar het leek zo leuk, gesprekken gingen zo goed en waren echt leuk enzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Dan kan ze zelf gaan kijken en oordelen. Met andere woorden: een dom wijf die je links moet laten liggen.
Zweedse vrouwen vergelijken met burritos, ja dat gaat helemaal goedkomenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ergens heb je wel gelijk, maar het leek zo leuk, gesprekken gingen zo goed en waren echt leuk enzo.
heb ik weinig aan nu natuurlijk, maar denk zo:
Je wil al heel lang burrito's eten, al jaren lang, maar je hebt nooit de mogelijkheid gehad. Tot opeens 1 dag je moeder/vrouw/whatever in de keuken burrito's staat te maken, je ruikt het, en je mond begint al te wateren.
Vervolgens, terwijl de burrito voor je neus geschoteld staat komt er een random iemand binnen, raust het bord weg en pleurt de buritto's in de sloot.
Zo voelt het een beetje nu zegmaar
Dat is dan ook de reden dat je nog maagd bent, BG. Vrouwen snappen dat vaak niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef BaajGuardian het volgende:
gewoon met haar naar restaurant gaan en als het eten opgediend word wild opstaan je lul uit je broek hangen en met je armen de spagetti uit haar bord alle kanten uitwapperen en luid gillen en roepen dat haar kut lelijk is.
dat zou ik doen iig.
nou wij snappen vrouwen ook vaak nietquote:Op maandag 4 februari 2013 01:26 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden dat je nog maagd bent, BG. Vrouwen snappen dat vaak niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |