Het is wel leuk en handig, sommige mensen die zijn er nog steeds beïnvloedbaar voorquote:Op maandag 4 februari 2013 08:42 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dit gebeurde bij ons ook vrij vaak jaAh de ongemakkelijk periode in de pubertijd
Succes ermee TS.
Heerlijk, van een afstandje buiten de vuurzone je troepen (nog ergere kneusjes dan jij) op andere troepen (kneusjes) afsturenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat soort problematiek had je bij ons allemaal niet. Heb het gevoel dat ik een stukje jeugd mis.
Ik zat op het Stedelijk gymnasium met 200, 300 leerlingen, daar was iedereen braafquote:Op maandag 4 februari 2013 08:43 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heerlijk, van een afstandje buiten de vuurzone je troepen (nog ergere kneusjes dan jij) op andere troepen (kneusjes) afsturen![]()
"Dat laat je toch niet bij je doen? Pik je dat? Kijk wat hij doet"
![]()
Ja achteraf is het lache natuurlijk maar het gaat nergens over, gewoon ruzieën uit vervelingquote:Op maandag 4 februari 2013 08:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat op het Stedelijk gymnasium met 200, 300 leerlingen, daar was iedereen braaf.
Jammer, klinkt best lollig zo achteraf, op het moment zelf vast niet overigens.
Bij mij was echt niet iedereen braaf. al die blowers, cokesnuivers, agressieve kakkers..quote:Op maandag 4 februari 2013 08:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zat op het Stedelijk gymnasium met 200, 300 leerlingen, daar was iedereen braaf.
Jammer, klinkt best lollig zo achteraf, op het moment zelf vast niet overigens.
Mwah, of ik liep met oogkleppen op of ik was zelf de vervelendste en merkte het daarom niet. Kan allemaal.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was echt niet iedereen braaf. al die blowers, cokesnuivers, agressieve kakkers..
Volgens mij is blowen op school één van de eerste dingen die je doet, nog voor de rondleiding.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij mij was echt niet iedereen braaf. al die blowers, cokesnuivers, agressieve kakkers..
Nee man da's allemaal vaag gebrabbel. Zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.quote:Op maandag 4 februari 2013 07:53 schreef gogosweden het volgende:
Dus ik moet nog even serieus ingaan op wat ze zei? Meer in de zin van dat ze misschien maar moet zien hoe het gaat?
Evt een korte meetup voor valentijn zodat ze zelf kan zien wat ze wil? (hoewel dit wel erg pussy klinkt)
Als chick 2 dat gelooft dan moet je er niet mee op date willen!quote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee man zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.
Wajo dit is gewoon Oceans Eleven style.quote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee man da's allemaal vaag gebrabbel. Zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.
TS moet een lekkerwijf vinden die deze rol wil spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Wajo dit is gewoon Oceans Eleven style.
Een keiharde counter uber onzekerheid mindfuck waardoor zij helemaal zo van wat wie huh maar ik zei toch maar wat maar ik ben toch ook mooi
WAT? WIE IS DIE HOER DAN?
NEE IK WIL JE!
En zo wint Gogo.
Briljant
Jja gwoon btje disse die chickie tog whaha zo rollen wij fokkersquote:Op maandag 4 februari 2013 09:05 schreef sinepedraap het volgende:
Een keiharde counter uber onzekerheid mindfuck waardoor zij helemaal zo van wat wie huh maar ik zei toch maar wat maar ik ben toch ook mooi
WAT? WIE IS DIE HOER DAN?
NEE IK WIL JE!
En zo wint Gogo.
Maar het is eigenlijk best gemeen wel. Want dan wil ze hem uiteindelijk niet omdat hij het is maar puur zodat ze zichzelf niet afgewezen en slecht voelt. En gogo slikt z'n tranen maar weg als een man.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
TS moet een lekkerwijf vinden die deze rol wil spelenMooie nieuwe profiel foto op facebook met haar aan je zijde.
Ff die kleine gekke rare kopjes schaakmat zettenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Jja gwoon btje disse die chickie tog whaha zo rollen wij fokkers
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Nee man da's allemaal vaag gebrabbel. Zeg gewoon dat het precies goed uitkomt dat ze dat zegt want jij wilde het ook cancellen omdat je een andere, knappere en leukere (!), chick hebt waar je liever valentijn mee doorbrengt. Zeg dat ze een backup/2e keus was omdat je even niets had omdat chick 1 niet zeker wist of ze kon (i.v.m. wat dan ook, zeg desnoods dat chick 1 haar ouders op vakantie wilden en zij per se mee moest, maar nu mag ze thuisblijven voor jou blabla), maar nu chick 1 kan, je liever met haar afspreekt.
Ben ik de enige die vind dat die dan niet gewonnen heeft?quote:
Ze heeft al afgezegd.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:45 schreef zovty het volgende:
Gewoon gaan en voor de verandering eens een avondje niet lelijk zijn.
Meld je aan zou ik zeggen. Afstand NL-Zweden moet geen probleem zijn er kunnen genoeg FOK!ers fotoshoppen.quote:Op maandag 4 februari 2013 09:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
TS moet een lekkerwijf vinden die deze rol wil spelenMooie nieuwe profiel foto op facebook met haar aan je zijde.
Gewoon gaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef gogosweden het volgende:
gesprekje met haar gevoerd en nu zegt ze dat ze iemand anders bedoelde, toen vroeg ik of ze zin had om eerder wat te gaan doen, zei ze sure.
Ik weet niet of ze nu haar eigen hachje probeert te redden of dat ze het serieus wil
Goed bezig, misschien bedoelde ze wel iemand anders of dacht ze oh hij is eigenlijk wel mannelijk als dit zo eerlijk zegt en heeft ze nu spijt dat ze niet gewoon gelijk lief was of zo of dat ze naar haar vriendinnen luisterde.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef gogosweden het volgende:
gesprekje met haar gevoerd en nu zegt ze dat ze iemand anders bedoelde, toen vroeg ik of ze zin had om eerder wat te gaan doen, zei ze sure.
Ik weet niet of ze nu haar eigen hachje probeert te redden of dat ze het serieus wil
quote:
Allright ga ik doen. Vrijdag afspreken of woensdag al?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:30 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Goed bezig, misschien bedoelde ze wel iemand anders of dacht ze oh hij is eigenlijk wel mannelijk als dit zo eerlijk zegt en heeft ze nu spijt dat ze niet gewoon gelijk lief was of zo of dat ze naar haar vriendinnen luisterde.
Gewoon gaan dus
idd. Deeltje 2 straks of toch niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is wel een opmerkelijk wending aan het verhaal, ben benieuwd wanneer je nu gaat afspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |