waarna ze nog over wat random shit schreef etc etc, niet belangrijk iig.quote:Er was een jongen die me gisteren op een date vroeg voor valentijn, maar ik hoorde net dat hij enorm lelijk is. Ik heb er nu erg spijt van. Wat moet ik nu? Als je tips hebt comment dan![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Ik las de TT en wist gelijk wie de TS was.
En dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef Rezania het volgende:
Ik las de TT en wist gelijk wie de TS was.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon gaan en je beste beentje voorzetten.
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuusquote:Op zondag 3 februari 2013 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon gaan en je beste beentje voorzetten.
je bent een jaar achter man, makeovertopics en alles. Heb nu een smoooooooth kapselquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef MichaelScott het volgende:
Laat je haar knippen?(als jij die gast met dat lange haar was)
naďve bitch wel als ze zo af gaat op iets wat iemand anders zegtquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Balen trouwens man, gister leek alleen nog goed te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Je wordt sowieso gedumpt, dus beter hou je de eer aan jezelf. Zeg tegen haar dat ze niet op date hoeft als ze je lelijk vind.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, denk je serieus dat ze zal komen als ze het eerst niet afzegt? Of ze kiest de makkelijke weg, en komt niet opdagen, of ze zoekt een slap excuus
denk niet dat ze op zal komen dagen
facebook foto is bijna een jaartje oud, maar toen ze daar gisteren naar keek hoorde ik niets over lelijk oidquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef kami124 het volgende:
TS, hoe weet ze dan dat je lelijk bent? Want dat heeft ze horen zeggen? Heeft ze niet eerst eens goed naar je Facebook foto's gekeken?
Als ze het echt van horen zeggen heeft, vertel haar de waarheid en vertel dat die bron onbetrouwbaar is want bla bla bla.
Voor de rest gaan optie 1 en 2 denk ik redelijk saai uitpakken. Ze begint gewoon te zeiken dat ze dan niet kan want haar oma ligt in het ziekenhuis en insert andere random smoesje. En dan ben je gewoon je energie aan het verspillen en heb je 0,0 eindresultaat.
tsja aan de ene kant is dat een beetje saai. Had ze het net zo goed rechtstreeks kunnen zeggen ipv het op het WWW te pleurenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je wordt sowieso gedumpt, dus beter hou je de eer aan jezelf. Zeg tegen haar dat ze niet op date hoeft als ze je lelijk vind.
Stuur haar een leuke fotoquote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
naďve bitch wel als ze zo af gaat op iets wat iemand anders zegt
Gastquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon haar blog trollen en de juiste kant opsturen.
Natuurlijk joh, laat haar je lekker pijn doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
facebook foto is bijna een jaartje oud, maar toen ze daar gisteren naar keek hoorde ik niets over lelijk oid
[..]
tsja aan de ene kant is dat een beetje saai. Had ze het net zo goed rechtstreeks kunnen zeggen ipv het op het WWW te pleuren
En aanranden.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon haar blog trollen en de juiste kant opsturen.
Doe je voor als meisje en dat het goed kan uitpakken als je dieper kijkt.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Zet op haar blog: "soort zoekt soort hč".
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef gogosweden het volgende:
Er was een jongen die me gisteren op een date vroeg voor valentijn, maar ik hoorde net dat hij enorm lelijk is. Ik heb er nu erg spijt van. Wat moet ik nu? Als je tips hebt comment dan
Ik ga gewoon iets neerzetten in de zin van "omg dat doe je toch niet? Ga gewoon heen en zie of het wat word" of iets in die richting (als anoniem natuurlijk)quote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef kwiwi het volgende:
Zet op haar blog: "soort zoekt soort hč".
Ga op date met haar en troll haarquote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iets neerzetten in de zin van "omg dat doe je toch niet? Ga gewoon heen en zie of het wat word" of iets in die richting (als anoniem natuurlijk)
Waarna ik een tijdje later een berichtje stuur op facebook dat ik die blog gelezen heb en van wie ze het gehoord heeft
fixed.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ga gewoon iets neerzetten in de zin van "omg dat doe je toch niet? Ga gewoon heen en zie of het wat word" of iets in die richting (als anoniem natuurlijk)
Waarna ik een tijdje later een berichtje stuur op facebook dat ik die blog gelezen heb en van wie ze het gehoord heeft gewoon niet naar die date ga een haar een berichtje stuur met "sorry maar ik had gehoord dat je super lelijk was dus ik had geen zin meer".
ja punt is, dat ik haar eerst nog op die date moet zien te krijgenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ga op date met haar en troll haar
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg dat de date niet door kan gaan omdat je kat ongesteld bent is.
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef mootie het volgende:
Op haar blog reageren? 'Hallo, hier lelijke jongen! Meid, als je hier zo onder lijdt gaan we toch lekker niet. Big deal.'
Waarom zoveel moeite doen voor zo iemand? Zeg de date gewoon af en hou de eer bij jezelf.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Waarna ik een tijdje later een berichtje stuur op facebook dat ik die blog gelezen heb en van wie ze het gehoord heeft
Of omdat je een knapper grietje gevonden hebt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zeg dat de date niet door kan gaan omdat je kat ongesteld is.
Dit dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Gogo, echt jongen ik hou van je
Je maakt mijn dag weer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |