Vind dit best lame. Ik zou echt niet ineens met een jongen willen babbelen/drinken omdat hij me zo uit het niets een roos geeft, ofzo. En wat nou als TS een meid treft die bezet is? Houdt hij de roos dan, en loopt ie weer op de volgende voldoende af?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Goed voor je zelfvertrouwen ook. Doe het gewoon man. Als je geluk hebt neemt z;n meid de roos aan stopt hem tussen haar tieten en shaked ze. Niet dat dat echt gaat voorkomen, maar toch het zou zomaar mogelijk zijn.
Bleek? Echt? Serieus? Raar zeg, zon komt hier 1 maand lang niet op in de winter, damn, het is hier nu 3 a 4 uurtjes per dag licht en dat vind ik veel.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Kan mij nog vaag herrinneren hoe je eruit ziet maar;
Vond het niet lelijk of zo maar wel beetje apart, iets van; eigenaardig blond kapsel, bleek... en beetje gothic/emo kleding, maar kan er ook naast zitten maar die indruk kreeg ik toen, maar volgensmij heb je kapsel al verbeterd (tenminstens dat dacht ik)
Je geeft hem niet om te hosselen je geeft hem om z'n meid wat op te fleuren of zo en wat daaruit voortvloeit zie je vanzelf. Te verliezen heb je niets. Verder woont hij niet in Nederland want Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dit best lame. Ik zou echt niet ineens met een jongen willen babbelen/drinken omdat hij me zo uit het niets een roos geeft, ofzo. En wat nou als TS een meid treft die bezet is? Houdt hij de roos dan, en loopt ie weer op de volgende voldoende af?
roos weggeven, praatje maken, loopt het niet dan zeg je gedag en ga je verder met je dag, Anders dan kan je er misschien een nummer uitslepen oid. Heeft ze een vriend dan boeit dat weinig, heeft ze 2 rozen die dagquote:Op zondag 3 februari 2013 18:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dit best lame. Ik zou echt niet ineens met een jongen willen babbelen/drinken omdat hij me zo uit het niets een roos geeft, ofzo. En wat nou als TS een meid treft die bezet is? Houdt hij de roos dan, en loopt ie weer op de volgende voldoende af?
Oh, Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz. /argoserieusnemenuitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Je geeft hem niet om te hosselen je geeft hem om z'n meid wat op te fleuren of zo en wat daaruit voortvloeit zie je vanzelf. Te verliezen heb je niets. Verder woont hij niet in Nederland want Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz.
Meh, denk dat het errug awkward wordt, maar ey, succesquote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
roos weggeven, praatje maken, loopt het niet dan zeg je gedag en ga je verder met je dag, Anders dan kan je er misschien een nummer uitslepen oid. Heeft ze een vriend dan boeit dat weinig, heeft ze 2 rozen die dag
ja, en Zweedse mentaliteit is, "ken je me niet, praat dan niet"quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Je geeft hem niet om te hosselen je geeft hem om z'n meid wat op te fleuren of zo en wat daaruit voortvloeit zie je vanzelf. Te verliezen heb je niets. Verder woont hij niet in Nederland want Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz.
Ja ik ben ook heel bleek no offence, maar als ik dan ook nog rare dingen doe met mijn uiterlijk zie ik er ook raar uit daardoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Bleek? Echt? Serieus? Raar zeg, zon komt hier 1 maand lang niet op in de winter, damn, het is hier nu 3 a 4 uurtjes per dag licht en dat vind ik veel.
Ik ben niet de enige die dat heeft, maar iedereen die geen zonnebank heeft ziet er hetzelfde uit.
Kleren heb ik allang wat aan gedaan. Laatst weer wat leuke dingen er bij gekocht, die oude dingen heb ik al maanden niet aangeraakt.
Ja Nederlandse vrouwen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh, Nederlandse vrouwen zijn gewoon verwende bitchuz. /argoserieusnemenuit
Hmm mooi om dat te doorbreken dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, en Zweedse mentaliteit is, "ken je me niet, praat dan niet"
damn, 1.5 meter afstand bij de bushalte, doe je dat niet dan word je raar aangekeken
serieus?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, en Zweedse mentaliteit is, "ken je me niet, praat dan niet"
damn, 1.5 meter afstand bij de bushalte, doe je dat niet dan word je raar aangekeken
Maar Meloewa jij bent hartstikke geil. Toen je me je echte foto liet zien.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja ik ben ook heel bleek no offence, maar als ik dan ook nog rare dingen doe met mijn uiterlijk zie ik er ook raar uit daardoor.
En bleek is ook niks mis mee, maar je gaat al snel op een zombie lijken als je rare dingen doet met je uiterlijk.
Goed zo, je was ook dun dacht ik dus gewoon een beetje bij eten en dat zit ook weer goed, heb je zelf in de hand.
Wat denk jij dan wat ik beter kan doen?quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Je gaat falen als je het zo gaat aanpakken
mwah, zie ik dan wel. Zegt ze niets van tevoren ga ik er gewoon heen, wat ik daarna doe zie ik dan wel weer.quote:
nooit.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
serieus?wat een land. Dus jij spreekt bij bushokjes nooit mensen aan?
Nee niet doen. Gewoon gaan en doen alsof je niet weet dat de blog bestaat.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Wat denk jij dan wat ik beter kan doen?
[..]
mwah, zie ik dan wel. Zegt ze niets van tevoren ga ik er gewoon heen, wat ik daarna doe zie ik dan wel weer.
Moet ik nog op die blog commenteren of niet?
Allrightquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee niet doen. Gewoon gaan en doen alsof je niet weet dat de blog bestaat.
Ik ga nooit met de busquote:Op zondag 3 februari 2013 18:36 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Moet je eens proberen man, gewoon vragen of die bus al is geweest. Of wat dan ook.
Zeg datquote:Op zondag 3 februari 2013 18:37 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik ga nooit met de bus
maar idd, wel gare mentaliteit eigenlijk.
no homoquote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Thezeurminator het volgende:
TS google eens ugly men hot girlfriend. Ik ben zelf dan redelijk knap(no homo) Maar ik heb een vriend die is lelijker dan mij maar hij regelt meer. Een mooie kop is handig maar niet noodzakelijk.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:45 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik ben zelf dan redelijk knap(no homo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |