quote:
coach de Wilde van Dordrecht is jarenlang onze keepertrainer geweest trouwensquote:
nee man al die mietjes zijn bang voor extreem rechts of de grote boze muzelmanhorde of weet ik het watquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef yvonne het volgende:
Kan er niet een FOK! ijshockyploeg komen? Guidance en Mutant tegen DHG en Hyperviper?
Nee kan niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef yvonne het volgende:
Kan er niet een FOK! ijshockyploeg komen? Guidance en Mutant tegen DHG en Hyperviper?
Je kunt niet schaatsen dus.quote:
Dat en ijshockeyquote:
dat zeg ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef yvonne het volgende:
Zondag 20-01-13 Den Haag Hys Hokij Den Haag vs. SaniDump Dordrecht Lions 17.00
Zaterdag 26-01-13 Zoetermeer Zoetermeer Panters vs. SaniDump Dordrecht Lions 20.00
Zaterdag 02-02-13 Dordrecht SaniDump Dordrecht Lions vs. Talententeam High Techs 20.30
Ik zit meestal bij het foebelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik!quote:
2e ben ik vrijquote:
niet meerquote:
Zeg ik pik!quote:
Ach mochten we verliezen gooien we het op positieve discriminatie. Het ligt echt niet aan ons. Never.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zit meestal bij het foebel
Dit is dan wél weer leuk. Vooral die opmerking over "huwbare leeftijd"...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Deze mocht niet vansp3c
[ afbeelding ]
Dit is pas sport.quote:
Iedereen noemt hem anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
whatever, ik ga met mijn snowboard in de sneeuw spelen
Is het al, alleen zonder gare cijfertjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef Tem het volgende:
Misschien moet van deze stormloop topicje maar eens een reeks gemaakt worden.
Dat izzzz allemaal jalouzzzzzie,quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is pas een sport.
[ afbeelding ]
Cijfertjes zijn zo POLquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het al, alleen zonder gare cijfertjes.
Zo zijn er nog wel meer:quote:
quote:oxymoron is zelf een oxymoron. Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken, desondanks worden gecombineerd tot één begrip. Het is een van oorsprong oud-grieks woord dat letterlijk slim-dom betekent.
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch met goeie muziek bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zitten wel een paar smerige tussen maar de meesten zijn clean hits!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Kan soms heel leuk zijn. Ook heel tijdrovend, trouwens.quote:
Haten op de Kraaienquote:
ik niet, is het leuk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:12 schreef Specularium het volgende:
Wie heeft ooit bedacht dat The Office zonder Michael Scott nog steeds leuk zou zijn?
Niets mis met ergernissen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:21 schreef Specularium het volgende:
Nee, maar ik moet verder ook niet zeiken want ik kijk ook vrijwillig naar DWDD en Paul de Leeuw.
Bedankt, even aanzetten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Tarantino bij Graham Norton op CC.
Ik heb hem ook gekeken gisteravond, heel tof inderdaad. Kijkt heerlijk weg voor zo een lange film.quote:Op zondag 20 januari 2013 04:04 schreef Specularium het volgende:
Net Django Unchained gezien, wat een bazenfilm.
8.5/10.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Sammy weet alleen dondersgoed dat hij dat als blanke niet mag en kan zeggen.
Jij bent ook blank, kut-Marokkaan.quote:
Huilie.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
Dat was totaal niet de insteek van mijn opmerking.
Typerend dat jij direct de associatie legt met een slachtofferrol.
Sammy weetzquote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Sammy weet alleen dondersgoed dat hij dat als blanke niet mag en kan zeggen.
Godverquote:
quote:Vanwege voorbereidende handelingen bij het ingebruiknemen van de nieuwe databaseserver is FOK! zodadelijk ongeveer 10 minuten onbereikbaar. Groeten van GlowMouse.
Ik vind het rijtje ook wel wat mager, eerlijk gezegd... Mis nogal wat namen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Waarom is Die_Hofstadtgruppe niet genomineerd?
POL is eigenwijs; dat is algemeen bekend. Ze zijn daar te druk met in het POL-café rondhangen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:22 schreef Specularium het volgende:
Ligt aan de moderators, naar het schijnt.
Waarom doet POL niet mee?
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ze hebben gewoon een buurthuis nodig.
Ik mag toch hopen dat je mijn opmerking niet al te serieus nam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
De afwezigheid van een buurt- of clubhuis, een moeilijke jeugd of wat dan ook... - het is nooit een rechtvaardiging voor dergelijk geweld; nooit.
En we hebben net uitgebreide POL-verkiezingen gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL is eigenwijs; dat is algemeen bekend. Ze zijn daar te druk met in het POL-café rondhangen...
We hebben ook net NWS-verkiezingen gehad, maar toch doet NWS mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En we hebben net uitgebreide POL-verkiezingen gehad.
Nee nee dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Waarom is Die_Hofstadtgruppe niet genomineerd?
Ik neem jou altijd serieus; dat weet je toch? Zie topic NWS-verkiezingen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch hopen dat je mijn opmerking niet al te serieus nam.
Met 3 stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben ook net NWS-verkiezingen gehad, maar toch doet NWS mee.![]()
Mooi tochquote:En zo heel uitgebreid waren die POL-verkiezingen nou ook weer niet. Het leek nog het meest op een gemiddeld burgemeestersreferendum
Ben al weer wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is dit, zijn jullie verdwaald?
Kwam al in de neiging een uitbraak te melden bij justitie.quote:
Taaie rakker inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef starla het volgende:
Ik ga gebraden lul maken, alleen die van Tem is me iets te taai.
die subfora of dat subforum. je lijkt wel een allochtoon man, en je wert dat we die hier niet moetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan wilde dat subfora niet mee doen
Moet je stoven met iets zuurs erbij zoals azijn of tomaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef starla het volgende:
Ik ga gebraden lul maken, alleen die van Tem is me iets te taai.
Deze subforaatje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die subfora of dat subforum. je lijkt wel een allochtoon man, en je wert dat we die hier niet moeten
Dat wert ik ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die subfora of dat subforum. je lijkt wel een allochtoon man, en je wert dat we die hier niet moeten
Nu is het wachten op Guido die hier aanstoot aan neemt.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Twente is dan ook bijna Duitsland...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, maar zij heeft wel weer bijna Tim.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:33 schreef Specularium het volgende:
Alles kits tim, heb je al weer haar?
Nee, dat betaal je maar van je PGB.quote:
Ah, ik merk het al. Het wordt weer zure zult vanavond.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef starla het volgende:
[..]
Vlees wordt vaker taai als het over datum is.
Aloulouquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is aloulaou trouwens?
Nog nooit van deze user gehoord...
Wat is deze?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:50 schreef Elfletterig het volgende:
Wie is aloulaou trouwens?
Nog nooit van deze user gehoord...
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We mochten ze niet allemaal nomineren en POL wilde er niet 25 overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
Terugkomend op de Yvonne Awards, onderstaand de Top 150 van meeste posts in het afgelopen jaar (periode 23-01-2012 t/m 21-01-2013)Top 500 subforum Nieuws & Achtergronden van 23-01-2012 t/m 21-01-2013
Nog niet één.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
We mochten ze niet allemaal nomineren en POL wilde er niet 25 overnemen
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:01 schreef Specularium het volgende:
Mocht ik winnen, wat ik niet hoop, kom ik de prijs gewoon niet ophalen.
edit: naar aanleiding van Elfletterig die loopt te kutten in dat GC-topic.
Geen woord Chinees bij.quote:
Bier was op.quote:
Die andere jongen gaat naar de sportschool, dan lok je dat uit, aldus boekenlezer gelly.quote:
die snap ik!quote:
ja nou die sportschooltypes zijn ook vaak wel een beetje jammer hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:29 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die andere jongen gaat naar de sportschool, dan lok je dat uit, aldus boekenlezer gelly.
Zolang ze maar goed kunnen pijpen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja nou die sportschooltypes zijn ook vaak wel een beetje jammer hoor
Dat zou agressie wel moeten verklaren.quote:
Ziedaar, het bewijs.quote:
Vind ik ook, gewoon lekker zuigen kreng.quote:
Top 100 inspurten....of men dat leuk gaat vinden is een 2equote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
Terugkomend op de Yvonne Awards, onderstaand de Top 150 van meeste posts in het afgelopen jaar (periode 23-01-2012 t/m 21-01-2013)
<knip>
108 0753 voetbalmanager2
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Hahaha is dat gelly? Hoe komen jullie daar toch steeds achter?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is gelly/gnaeus nou echt zo'n mongool of zou hij gewoon trollen?
Dat topic is net als dat israel-topic echt te vermoeiend om te volgen. Wel leuke topics om een oneliner achter te laten en je dan terug te trekkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
Sowieso knap dat er al 13 topics over dat onderwerp is en er steeds hetzelfde wordt gezegd.
puntige knieën ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
als ze nu ff wacht met die foto's tot het een paar dagen strandweer is geweest ofzo
Het postgedrag komt je wel bekend voor toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hahaha is dat gelly? Hoe komen jullie daar toch steeds achter?
Ik ben echt te naïef wb klonen...
Tutututut, geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het postgedrag komt je wel bekend voor toch?
En wij hebben een handige tool ervoor.
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tutututut, geen recht van spreken.
Publiek geheim.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat?
Het is geen geheim dat ik een kloon ben.
En dan nog, dat is al 5 jaar terug onderhand?quote:
dat niet maar als je topsport gaat kijken moet de hal er ook eenbeetje mooi uitzienquote:
Nee, ik zie dat niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het postgedrag komt je wel bekend voor toch?
Dit is zeker topsport ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat niet maar als je topsport gaat kijken moet de hal er ook eenbeetje mooi uitzien
mee eens!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dit is zeker topsport ja.
Zij is onder alle omstandigheden die ik kan bedenken de mooiste vrouw die ik heb gezien.
drugsquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh ben jij die scbjvc met zijn drugstopics?
Ga eens werken ofzo of naar school of de huisvrouw uithangenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
Zometeen American Dad marathon op CC, voor alle fans.
Zal Papierverscbjvcnipperaar dan wel zijnquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op de lange termijn klopt dit wel.
Oh nee, dat is morgen.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:38 schreef Specularium het volgende:
Zometeen American Dad marathon op CC, voor alle fans.
of Badr Hariquote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:46 schreef Specularium het volgende:
Straks heeft Religio Tuur het nog gedaan.
have funquote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik ben weer onderweg naar het Plein sp3c.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Storing bij Tinypic, denk ik. Ik had een foto geplaatst in de onderschriftcompetitie in ONZ (leuk topic trouwens) en die viel ook weg. De ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
Wat is dat voor gekut met die plaatjes die tekst worden?
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
have fun
ik doe niet mee want morgen een fok!meet en dat kost me altijd een paar ribben aan bier
maar one of these days ...Fokmeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
Teveel indianen daar ieder jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
grote ook
ESF / Burgerlijke Bingo Bier Bitterballen meet! #33 Peters Ballen!!!
en nee ik heb ook nix met het songfestival
dit jaar Anoukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Teveel indianen daar ieder jaar.
Done. En nu?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:28 schreef Specularium het volgende:
Check de buurvrouw op 0:16 en 4:24.
Allebei nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:27 schreef Specularium het volgende:
Gezien:
Skyfall - 6.5/10
The Dictator - 7.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd aan VS denken als ik Roger zie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Specularium het volgende:
Wat een baas die Roger.
[ afbeelding ]
Ben er voor naar de bios geweest. Boutfilm, het einde slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:24 schreef Tem het volgende:
Skyfall lijkt me geen anus aan, ga niet eens de moeite nemen.
Nee ik ga doordeweeks.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Kreeg je nog popcorn in de nek van Marokkezen?
Wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Nibb-it het volgende:
Seven was heel lang geleden op Veronica. Daarna was er nog een andere goede film, maar ik ben vergeten welke. Dat vind ik wel jammer.
quote:On the subway today, a man came up to me to start a conversation. He made small talk, a lonely man talking about the weather and other things. I tried to be pleasant and accommodating, but my head hurt from his banality. I almost didn't notice it had happened, but I suddenly threw up all over him. He was not pleased, and I couldn't stop laughing.
Zelfde met Johnny Depp, irritante pretty boys maar goede acteurs in over het algemeen geweldige films.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Bij Bret Pit denk je vaak snel aan een Voorschrift of een willekeurige Take That-fan in een joggingbroek.
Maar hij is wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |