Dan zoek je een anderquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
The usual linksen vergallen mijn uitstekende topique.
Pas op of ik klap je.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zoek je een anderIets over te vroeg geboren lammetjes, en krokusjes, Ofzo
Hm.quote:
Michiel geeft het wel aanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm.
Ik corrigeer: pas op of ik keil een bierblikje op je kop.
Zou zonde zijn iddquote:
In Engeland wordt het lastig, want daar worden ze afgepakt.quote:
Bij blikbier is daar iets voor te zeggen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In Engeland wordt het lastig, want daar worden ze afgepakt.
bier afpakken valt nooit wat voor te zeggenquote:
quote:
Maar blikbierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bier afpakken valt nooit wat voor te zeggen
Geen probleem man. De eckte eckte zuipt het nog uitquote:
quote:
Dat is ook net niets, was eens op een feest op een plein in een Duitse stad en daar was het gewoon Weizen uit glasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen probleem man. De eckte eckte zuipt het nog uitplastic
glazen.
Ik kijk geen hockey.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:47 schreef sp3c het volgende:
ik herhaal het nog een keer vanwege het gebrek aan gejuich, jullie zullen het wel gemist hebben
[ afbeelding ]
Ik zit wel op het Plein vanavond. De Uithof ben ik echt jaren niet geweest.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon een keer mee naar de Uithof en dan ben je verslaafd
Yvonne doet steeds of ze moet werken
19/Berger natuurlijk. De eckte ecktequote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:53 schreef sp3c het volgende:
schien kom ik achteraf naar het plein, waar zat je ook weer?
Is voornamelijk gemeen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
bier afpakken valt nooit wat voor te zeggen
true storyquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo?
als je zelf dorst hebt?
drink dan es door
quote:
ik snap het wel hoor...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:23 schreef sp3c het volgende:
ik snap dat doodschopen en al die h00ligans ook prima
er gebeurt gewoon verder niets ... je raakt verveeld en je moet toch wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |