Huilie.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
Dat was totaal niet de insteek van mijn opmerking.
Typerend dat jij direct de associatie legt met een slachtofferrol.
Sammy weetzquote:Op zondag 20 januari 2013 18:29 schreef Specularium het volgende:
Sammy weet alleen dondersgoed dat hij dat als blanke niet mag en kan zeggen.
Godverquote:
quote:Vanwege voorbereidende handelingen bij het ingebruiknemen van de nieuwe databaseserver is FOK! zodadelijk ongeveer 10 minuten onbereikbaar. Groeten van GlowMouse.
Ik vind het rijtje ook wel wat mager, eerlijk gezegd... Mis nogal wat namen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Waarom is Die_Hofstadtgruppe niet genomineerd?
POL is eigenwijs; dat is algemeen bekend. Ze zijn daar te druk met in het POL-café rondhangen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 07:22 schreef Specularium het volgende:
Ligt aan de moderators, naar het schijnt.
Waarom doet POL niet mee?
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Ze hebben gewoon een buurthuis nodig.
Ik mag toch hopen dat je mijn opmerking niet al te serieus nam.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
De afwezigheid van een buurt- of clubhuis, een moeilijke jeugd of wat dan ook... - het is nooit een rechtvaardiging voor dergelijk geweld; nooit.
En we hebben net uitgebreide POL-verkiezingen gehad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
POL is eigenwijs; dat is algemeen bekend. Ze zijn daar te druk met in het POL-café rondhangen...
We hebben ook net NWS-verkiezingen gehad, maar toch doet NWS mee.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En we hebben net uitgebreide POL-verkiezingen gehad.
Nee nee dank jequote:Op dinsdag 22 januari 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
Waarom is Die_Hofstadtgruppe niet genomineerd?
Ik neem jou altijd serieus; dat weet je toch? Zie topic NWS-verkiezingen...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch hopen dat je mijn opmerking niet al te serieus nam.
Met 3 stemmenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben ook net NWS-verkiezingen gehad, maar toch doet NWS mee.![]()
Mooi tochquote:En zo heel uitgebreid waren die POL-verkiezingen nou ook weer niet. Het leek nog het meest op een gemiddeld burgemeestersreferendum
Ben al weer wegquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:22 schreef Voorschrift het volgende:
Wat is dit, zijn jullie verdwaald?
Kwam al in de neiging een uitbraak te melden bij justitie.quote:
Taaie rakker inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef starla het volgende:
Ik ga gebraden lul maken, alleen die van Tem is me iets te taai.
die subfora of dat subforum. je lijkt wel een allochtoon man, en je wert dat we die hier niet moetenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan wilde dat subfora niet mee doen
Moet je stoven met iets zuurs erbij zoals azijn of tomaat.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:27 schreef starla het volgende:
Ik ga gebraden lul maken, alleen die van Tem is me iets te taai.
Deze subforaatje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die subfora of dat subforum. je lijkt wel een allochtoon man, en je wert dat we die hier niet moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |