Teveel indianen daar ieder jaar.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
grote ook
ESF / Burgerlijke Bingo Bier Bitterballen meet! #33 Peters Ballen!!!
en nee ik heb ook nix met het songfestival
dit jaar Anoukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Teveel indianen daar ieder jaar.
Done. En nu?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 08:28 schreef Specularium het volgende:
Check de buurvrouw op 0:16 en 4:24.
Allebei nog niet gezien.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 04:27 schreef Specularium het volgende:
Gezien:
Skyfall - 6.5/10
The Dictator - 7.5/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd aan VS denken als ik Roger zie.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 16:23 schreef Specularium het volgende:
Wat een baas die Roger.
[ afbeelding ]
Ben er voor naar de bios geweest. Boutfilm, het einde slaat echt nergens op.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 12:24 schreef Tem het volgende:
Skyfall lijkt me geen anus aan, ga niet eens de moeite nemen.
Nee ik ga doordeweeks.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 18:42 schreef Specularium het volgende:
Kreeg je nog popcorn in de nek van Marokkezen?
Wat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:34 schreef Nibb-it het volgende:
Seven was heel lang geleden op Veronica. Daarna was er nog een andere goede film, maar ik ben vergeten welke. Dat vind ik wel jammer.
quote:On the subway today, a man came up to me to start a conversation. He made small talk, a lonely man talking about the weather and other things. I tried to be pleasant and accommodating, but my head hurt from his banality. I almost didn't notice it had happened, but I suddenly threw up all over him. He was not pleased, and I couldn't stop laughing.
Zelfde met Johnny Depp, irritante pretty boys maar goede acteurs in over het algemeen geweldige films.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 22:57 schreef Specularium het volgende:
Bij Bret Pit denk je vaak snel aan een Voorschrift of een willekeurige Take That-fan in een joggingbroek.
Maar hij is wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |