Hahaha is dat gelly? Hoe komen jullie daar toch steeds achter?quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Is gelly/gnaeus nou echt zo'n mongool of zou hij gewoon trollen?
Dat topic is net als dat israel-topic echt te vermoeiend om te volgen. Wel leuke topics om een oneliner achter te laten en je dan terug te trekkenquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
Sowieso knap dat er al 13 topics over dat onderwerp is en er steeds hetzelfde wordt gezegd.
puntige knieën ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 21:42 schreef sp3c het volgende:
als ze nu ff wacht met die foto's tot het een paar dagen strandweer is geweest ofzo
Het postgedrag komt je wel bekend voor toch?quote:Op donderdag 24 januari 2013 23:33 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Hahaha is dat gelly? Hoe komen jullie daar toch steeds achter?
Ik ben echt te naïef wb klonen...
Tutututut, geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het postgedrag komt je wel bekend voor toch?
En wij hebben een handige tool ervoor.
Wat?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tutututut, geen recht van spreken.
Publiek geheim.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat?
Het is geen geheim dat ik een kloon ben.
En dan nog, dat is al 5 jaar terug onderhand?quote:
dat niet maar als je topsport gaat kijken moet de hal er ook eenbeetje mooi uitzienquote:
Nee, ik zie dat niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het postgedrag komt je wel bekend voor toch?
Dit is zeker topsport ja.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat niet maar als je topsport gaat kijken moet de hal er ook eenbeetje mooi uitzien
mee eens!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:12 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Dit is zeker topsport ja.
Zij is onder alle omstandigheden die ik kan bedenken de mooiste vrouw die ik heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |