quote:
coach de Wilde van Dordrecht is jarenlang onze keepertrainer geweest trouwensquote:
nee man al die mietjes zijn bang voor extreem rechts of de grote boze muzelmanhorde of weet ik het watquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef yvonne het volgende:
Kan er niet een FOK! ijshockyploeg komen? Guidance en Mutant tegen DHG en Hyperviper?
Nee kan niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef yvonne het volgende:
Kan er niet een FOK! ijshockyploeg komen? Guidance en Mutant tegen DHG en Hyperviper?
Je kunt niet schaatsen dus.quote:
Dat en ijshockeyquote:
dat zeg ik!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:42 schreef yvonne het volgende:
Zondag 20-01-13 Den Haag Hys Hokij Den Haag vs. SaniDump Dordrecht Lions 17.00
Zaterdag 26-01-13 Zoetermeer Zoetermeer Panters vs. SaniDump Dordrecht Lions 20.00
Zaterdag 02-02-13 Dordrecht SaniDump Dordrecht Lions vs. Talententeam High Techs 20.30
Ik zit meestal bij het foebelquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg ik!quote:
2e ben ik vrijquote:
niet meerquote:
Zeg ik pik!quote:
Ach mochten we verliezen gooien we het op positieve discriminatie. Het ligt echt niet aan ons. Never.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zit meestal bij het foebel
Dit is dan wél weer leuk. Vooral die opmerking over "huwbare leeftijd"...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Deze mocht niet vansp3c
[ afbeelding ]
Dit is pas sport.quote:
Iedereen noemt hem anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
whatever, ik ga met mijn snowboard in de sneeuw spelen
Is het al, alleen zonder gare cijfertjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef Tem het volgende:
Misschien moet van deze stormloop topicje maar eens een reeks gemaakt worden.
Dat izzzz allemaal jalouzzzzzie,quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is pas een sport.
[ afbeelding ]
Cijfertjes zijn zo POLquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het al, alleen zonder gare cijfertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |