Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
Facebook is voor mij een van de grootste grijze gebieden. Je vraagt je af waarom mensen posten wat ze posten, maar er is niet eens een aanknopingspunt voor enige logica te vinden, en daarom ga ik vervolgens maar alles gewoon lezen![]()
Heb me al zovaak afgevraagd wat iemand bezielt om elke activiteit op facebook te plaatsen.. in godsnaam.
Dit komt allemaal van hetzelfde meisje:
- Gisteren afgesproken met mijn vriendinnetjes Lisa en Anna (beiden getagd). We hadden elkaar al veel te lang niet gezien, moeten we echt gauw weer doen.
- In de efteling!
- Bij alles is familie!
- Jeeh naar de kapster!
- Skyfall
- Jeej, eindelijk vakantie (L)
En zo gaat het maar door, wat een gigantische oogkanker. En toch vind ik het nog leuk om te lezen ook, uit pure verwondering en verbazing.
Maar even serieus: Zijn dat soort mensen niet gewoon enorm narcistisch? Hoe haal je het anders in je harses om alleen al te denken dat zulke onzin andere mensen interesseert?
Dat soort mensen vragen er ook gewoon om.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
Nu jullie het toch over narcisten hebben, ik heb er ook eentje in mijn lijst staan en die is niet vies van wat drama. En natuurlijk is het haar fout niet!
blabla.. lange post..
Ik hoop niet dat ik geblokt word... vind dit echt veels te leuk, wat een drama joh
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
Nu jullie het toch over narcisten hebben, ik heb er ook eentje in mijn lijst staan en die is niet vies van wat drama. En natuurlijk is het haar fout niet!
25 statusupdates in 24 uur
23 uur geleden
Binnenkort is studeren alleen nog mogelijk als je rijke ouders hebt
8 uur geleden
Heb medelijden met mij vandaag maar ik zou dapper strijden xD
7 uur geleden
Dit bedoel ik dus houd het nou nooit op -_-
(met een pic erbij waarvan ik geen zin heb om het te bewerken en up te loaden)
7 uur geleden
Dus blijkbaar heb een groot mentaal probleem
*** vindt dit leuk, is wel grappig want *** gaat altijd tegen haar in bij die statusupdates
7 uur geleden
Heb ik bedoel ik ik ben het zat om zwart te worden gemaakt door mensen die mij geen eens persoonlijk zeg het maar recht in mijn fucking smoel ipv op internet!
6 uur geleden
Onderweg naar voetbal wordt een belangrijke wedstrijd tegen de nr 1 wij staan tweede
6 uur geleden
Spreek mij maar eerst persoonlijk voordat je met zo'n oordeel komt
5 uur geleden
Hoe stom kunnen sommige mensen zijn?
5 uur geleden
Ik ben het spuug en spuugzat door uitgescholden te worden op internet door mensen die mij geen eens persoonlijk kennen.
5 uur geleden
Dat jij niet normaal kan doen is niet mijn probleem!
5 uur geleden
Echte metalheads accepteren en respecteren elkaar jammer dat er een aantal zijn waar die 2 woorden niet in hun woordenboek staan
5 uur geleden
Ik ga niet meer naar Fortarock het wordt te groot en te commercieel erg jammer want het is een leuk festival
*** weer: Niet zeiken joh je kan t gewoon niet betalen en daardoor is t opeens commercieel... En dat beweert van rammstein te houden
5 uur geleden
Het feit dat sommige mensen niet normaal kunnen doen is er gewoon en wat er nog meer is gezegt komt ook over als een bedreiging naar mij
5 uur geleden
Bijna bij de voetbalclub het is mooi weer
5 uur geleden
Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn in Houten
5 uur geleden
Wij spelen op het verwarmd door de zon veld
5 uur geleden
Dit gaat een spannende wedstrijd worden
5 uur geleden
Nu naar het veld warmlopen en daarna het doel verdedigen
2 uur geleden
Wat een verlossing 3-3 gelijkspel
Reactie op een eerdere satusupdate waar *** op heeft gereageerd:
2 uur geleden
Wat nou niet kunnen betalen? hahaha natuurlijk ik heb gewoon geen zin meer in al die vreselijke nu metal bands
***: 'want het is een leuk festival' nou blijkbaar niet anders liep je nou niet te kankeren. en wat boeit de rest van de bands als je rammstein graag wilt zien, wat je beweert.. want je liep vorige keer al te miepen toen t uitverkocht was blablabla. en dan nu rond 1juni zeiken van oh rammstein blablabla
2 uur geleden
Nog 1 negatief ding en het wordt block!
ongeveer een uur geleden
Je denkt zeker dat ik bang voor je ben? Ik heb mooi dikke schijt aan je!
ongeveer een uur geleden
Ja joh ga maar dreigen naar mij kom je ver mee
ongeveer een uur geleden
Dit is de eerste keer dat ik mijn aansluiting ga halen op station Zeist woohoo
ongeveer een uur geleden
En dan barst je ineens in tranen uit.. Leuk als figuren je avondje lol willen gaan verpesten
Ik hoop niet dat ik geblokt word... vind dit echt veels te leuk, wat een drama joh
Idd, dat hebben een aantal mensen ook al tegen haar gezegd maar het komt niet echt aan.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:14 schreef Knijpflesje het volgende:
[..]
Dat soort mensen vragen er ook gewoon om.
Whahaha, what the fuck.... geniaal en triest tegelijkquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
25 statusupdates in 24 uur
23 uur geleden
Binnenkort is studeren alleen nog mogelijk als je rijke ouders hebt
8 uur geleden
Heb medelijden met mij vandaag maar ik zou dapper strijden xD
7 uur geleden
Dit bedoel ik dus houd het nou nooit op -_-
(met een pic erbij waarvan ik geen zin heb om het te bewerken en up te loaden)
7 uur geleden
Dus blijkbaar heb een groot mentaal probleem
*** vindt dit leuk, is wel grappig want *** gaat altijd tegen haar in bij die statusupdates
7 uur geleden
Heb ik bedoel ik ik ben het zat om zwart te worden gemaakt door mensen die mij geen eens persoonlijk zeg het maar recht in mijn fucking smoel ipv op internet!
6 uur geleden
Onderweg naar voetbal wordt een belangrijke wedstrijd tegen de nr 1 wij staan tweede
6 uur geleden
Spreek mij maar eerst persoonlijk voordat je met zo'n oordeel komt
5 uur geleden
Hoe stom kunnen sommige mensen zijn?
5 uur geleden
Ik ben het spuug en spuugzat door uitgescholden te worden op internet door mensen die mij geen eens persoonlijk kennen.
5 uur geleden
Dat jij niet normaal kan doen is niet mijn probleem!
5 uur geleden
Echte metalheads accepteren en respecteren elkaar jammer dat er een aantal zijn waar die 2 woorden niet in hun woordenboek staan
5 uur geleden
Ik ga niet meer naar Fortarock het wordt te groot en te commercieel erg jammer want het is een leuk festival
*** weer: Niet zeiken joh je kan t gewoon niet betalen en daardoor is t opeens commercieel... En dat beweert van rammstein te houden
5 uur geleden
Het feit dat sommige mensen niet normaal kunnen doen is er gewoon en wat er nog meer is gezegt komt ook over als een bedreiging naar mij
5 uur geleden
Bijna bij de voetbalclub het is mooi weer
5 uur geleden
Jammer dat ik er vanavond niet bij kan zijn in Houten
5 uur geleden
Wij spelen op het verwarmd door de zon veld
5 uur geleden
Dit gaat een spannende wedstrijd worden
5 uur geleden
Nu naar het veld warmlopen en daarna het doel verdedigen
2 uur geleden
Wat een verlossing 3-3 gelijkspel
Reactie op een eerdere satusupdate waar *** op heeft gereageerd:
2 uur geleden
Wat nou niet kunnen betalen? hahaha natuurlijk ik heb gewoon geen zin meer in al die vreselijke nu metal bands
***: 'want het is een leuk festival' nou blijkbaar niet anders liep je nou niet te kankeren. en wat boeit de rest van de bands als je rammstein graag wilt zien, wat je beweert.. want je liep vorige keer al te miepen toen t uitverkocht was blablabla. en dan nu rond 1juni zeiken van oh rammstein blablabla
2 uur geleden
Nog 1 negatief ding en het wordt block!
ongeveer een uur geleden
Je denkt zeker dat ik bang voor je ben? Ik heb mooi dikke schijt aan je!
ongeveer een uur geleden
Ja joh ga maar dreigen naar mij kom je ver mee
ongeveer een uur geleden
Dit is de eerste keer dat ik mijn aansluiting ga halen op station Zeist woohoo
ongeveer een uur geleden
En dan barst je ineens in tranen uit.. Leuk als figuren je avondje lol willen gaan verpesten
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
ZIj wilt btw ook leider van Nederland worden en later ook van de hele wereld.
[..]
Zij wiltquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:22 schreef RadioSlut het volgende:
ZIj wilt btw ook leider van Nederland worden en later ook van de hele wereld.
[..]
Wie wiltquote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:24 schreef RadioSlut het volgende:
En nu zie ik later op de tijdlijn (eergister dus, ben al een paar km aan het scrollen) nog meer trieste berichten.Wie wilt?
Gaat automatisch.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 19:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zij wilt
[..]
Wie wilt
Hoe kom je er in godsnaam bij zo te schrijven?
Jawel.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 20:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Je bent toch geen mongool of wel?
quote:
Daar heb ik de ultieme variant van in mijn timeline, bijvoorbeeld:quote:Op zondag 13 januari 2013 11:09 schreef Federer-fan het volgende:
Dat slechte Engels altijd wat vooral vrouwen dan gebruiken. Post iemand een foto van haarzelf en een stel vriendinnen, krijg je zo'n reactie:
"Beautifull lady's!"
![]()
Oh en deze post van dezelfde persoon is ook wel een vermelding in dit topic waard:quote:[naam] is in Café Meijers she is steel in live!!! Xx
quote:Oke mensen doe ff de im steel in life check! wand mis ben je wel dood nu maar je geest is der nog..
Stap 1: krijp je zelf! doet het geen zeer ga door naar stap 2
Stap 2: sla je zelf het lieft neus of ballen.. doet dit ook geen pijn ga door naar stap 3
Stap 3: pak en hamer of een zaag.. sla jezelf met de hamer of zaag je arm of been der af! doet dit geen pijn ga door naar stap 4
Stap 4: ga naar buiten ga opzoek naar een flat gebouw hoger dan 6 verdiepingen spring daar van af!
Als je na stap 4 nog steeds niks voelt geen pijn hebt of wat.. tja of je bent dood... of je hebt speciale pouwers! en mis moet je dan wel aan een carriere denken als stunt man vrouw..
Wat betekent "steel in life"? Weet niet wat dat zou moeten zijn?quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Daar heb ik de ultieme variant van in mijn timeline, bijvoorbeeld:
[..]
Oh en deze post van dezelfde persoon is ook wel een vermelding in dit topic waard:
[..]
Dat zwarte meisje is wel heel erg dom zeg. vooral in die post die het tweede van rechtsboven staat. Als domme mensen doen alsof ze slim zijn is het past echt tragisch.quote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik zie nu dat ik een pareltje van diezelfde dame heb gemist! Fok-waardige backfire-discussie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Still alivequote:Op zondag 13 januari 2013 13:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat betekent "steel in life"? Weet niet wat dat zou moeten zijn?
O wat erg.quote:
Nog redelijk leesbaar.quote:Op zondag 13 januari 2013 16:17 schreef Genkjan het volgende:
"Zo weer op controle geweest bloed laten priken mogen is me mantje weer jarig word die al weer 25 gaat snel"
"mens telfoon is kapot dus ken niet whatsapp"
Haha, geweldigquote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:
Ik zie nu dat ik een pareltje van diezelfde dame heb gemist! Fok-waardige backfire-discussie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oew voor dit soort berichten ben ik zwaar allergisch. Ben blij dat ik dat mens niet op FB heb, want ik had haar finaal klemgezet met haar 'discussie'. Wat een onnozelheid bij elkaarquote:Op zondag 13 januari 2013 11:56 schreef cinnamon_M het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vreselijk idd. Gewoon uit de newsfeed verwijderen, voelt niemand wat van.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik krijg dus echt de schijt van die mensen die iedere avond "welterusten" posten en het s'ochtends "goedemorgen"! Heb twee mensen op FB die dat echt iedere dag doen, zo irritant.
Een van die twee die begint ook al op maandag met posten van "pfff was het maar alweer weekend". En dat iedere dag t/m vrijdag en de week erop begint het weer opnieuw... Ook al zo bloedirritant.
de text was goed, pitch was juist, aanstekelijke beat, Want you gone was ook een awesome nummer trouwensquote:
Speciale 'pouwers'!quote:Op zondag 13 januari 2013 11:22 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Daar heb ik de ultieme variant van in mijn timeline, bijvoorbeeld:
[..]
Oh en deze post van dezelfde persoon is ook wel een vermelding in dit topic waard:
[..]
quote:Echt hillarisch die weeen van valerio. Mijn weeen waren heftig. Maar gegild heb ik niet. Geen kick. Zelfs niet toen [...] eruit kwam. Was best stil. En ff serieus weeen zijn niet om te lachen. En wat ook zo is. Als ze zeggen we gaan als je niet doorzet een pomp halen dan krijg je tog een kracht om door tegaan. En ploep daar is je beeb. Hihi maar tog funny om te zien. [...] moet dat ook maar eens doen. #proefkonijnen #bnn #hillarischetv
quote:sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw
+ instagram foto
quote:sneeuw!
+ dezelfde instagram foto
quote:SNEEUW!!!!
quote:Sjees eerst gingen er 4 yrein naar delft in het uur. Nu ook nog maar dan 2 in een kwartier. En de eerste heeft ook nog vertraging. Grrr. Alleen naar de ikea jeeeeej.
Zo heb ik er ook eentje, elke ochtend 'goeiemorgen FBF'....geen hond die liked ook.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:19 schreef The_Voice_Within het volgende:
Ik krijg dus echt de schijt van die mensen die iedere avond "welterusten" posten en het s'ochtends "goedemorgen"! Heb twee mensen op FB die dat echt iedere dag doen, zo irritant.
Een van die twee die begint ook al op maandag met posten van "pfff was het maar alweer weekend". En dat iedere dag t/m vrijdag en de week erop begint het weer opnieuw... Ook al zo bloedirritant.
Het lijkt de post in de Metro wel.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen die bij elk sneeuwvlokje al over de NS beginnenHoud toch eens op met dat eindeloze gezeik op de NS, bah
quote:half 2 naar schoonheidspec klaar ben lekker pyama aan nergens meer heen ete zo ver klaar
quote:eens kyke of ik nog op het werk ken verandere in april 1 week vercansie gevraagt kyke of ik twee weke ken kryge dan naar cancanaria 2 weken even lekker strand vercansie maken eens kyke of het nog gaat
quote:zo vercansie geboek 27 april tot 11 mei gaan we naar cancanaria playa de ingles lekker strand vercansie
Ik zou daar dus zogenaamd onnozel op reageren met 'je hebt wát geboekt?'quote:
Ik heb zelf ook een gezinnetje met 3 kinderen en zit op facebookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef EDMAN- het volgende:
'Lekker naar center-parcs met mijn gezinnetje'
Dat mijn gezinnetje klinkt al zo fucking irritant (vrouwtje is 23 en is per ongeluk zwanger geworden, kuthoer), maar dan al die andere gezinnetjes die er dan op gaan reageren mét allemaal een profielfoto met daarop, jawel, hun gezinnetje.
Dit is dezelfde categorie die elke dag babyfoto's post die nergens over gaan.
* EDMAN- en zijn vriendin zijn er al over uit: geen kinderen.
Haha, dat meisje uit reactie 5 ken ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Queens het volgende:
Op de page 'Modepolitie' sturen mensen dus foto's in van zichzelf in waar mensen commentaar kunnen geven op de outfit.
[ afbeelding ]
Aantal reacties hierop (heb ze niet alle 400+ gelezen uiteraard), rood is de dame op de foto zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die politiek correcte positeve posts ook zeg....echt
Had ik maar de NS gepakt. Vandaag een uur te laat op werk wegens file. NS had geen vertraging...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen die bij elk sneeuwvlokje al over de NS beginnenHoud toch eens op met dat eindeloze gezeik op de NS, bah
Niks ermee gedaan...gewoon 1 op 1 kopie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dit gedramatiseerd hebt wanneer het gaat om de spelling
quote:Dat verklaard ook waarom het in Ruslant zoveel sneeuwd,hehe
quote:ja als je op het werk 8 uur 50 heb gewerk thuis komt geen zinnnnnnnnnnnnn maar ja moet ook gebeure maandags en donderdags dan hoef ik maar 5 en half uur tewerke dan doe ik het dan we zyn maar onder ons twee nog dan gaat het jantje koke vind ik verschrikelyk je weet niet meer wat je moet koken
Ik word daar een beetje verdrietig vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat doet gewoon pijn, aan mijn ogen en aan mijn hoofd.
Prinsjequote:MIjn kleine prinsje heeft een dikke oorontsteking:S Nu kuurtje en nog wat andere medicijnen en dan zal alles weer goed komen! Nu lekker knuffelen met mijn kleine prins.>3
Ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje verdrietig van
Ik vind cancanaria anders ook wel legendarischquote:
Mijn moeder schrijft 'vacantie'quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:26 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik snap het ook niet. Zelfs als ik mijn zoontje van 6 'vakantie' laat schrijven schrijft hij het zo 'vakansie'. Dat is nog lang niet zo erg als 'vercansie'
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeterenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:22 schreef vencodark het volgende:
Die slechte spelling, waarom!?
Ik tik zelf overal gewoon zo goed mogelijk en dat je eens iets misdoet, ok maar sommige doen alsof ze net in NL zijn komen wonen ofzo!
Mensen doen zich blijkbaar graag dommer voor dan ze (hopelijk) zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeteren
Daarom ook altijd: Groter als zeggen, gegarandeerd beet.
Ps: Ook altijd leuk zijn de moeders die op foto's van hun dochters reageren. Een moeder met een iets te dikke en extravagante dochter: Ooh, wat ben ik toch trots op mijn meid, je bent een kanjer!
Ik snap dat nooitDie mensen wonen toch met elkaar onder een dak, waarom communiceren ze via facebook?
Dan geef je niet alleen je dochter, maar ook een jezelf een goed gevoel, doordat iedereen kan lezen hoe leuk je met je beiden omgaan. (dat is sowieso een grote kracht van Facebook, proberen overkomen als de meest geweldige persoon)quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Dat is alleen maar leuk om te doen zodat alle wannabe slimme mensen je gaan verbeteren
Ps: Ook altijd leuk zijn de moeders die op foto's van hun dochters reageren. Een moeder met een iets te dikke en extravagante dochter: Ooh, wat ben ik toch trots op mijn meid, je bent een kanjer!
Ik snap dat nooitDie mensen wonen toch met elkaar onder een dak, waarom communiceren ze via facebook?
Ja, dat is inderdaad de reden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan geef je niet alleen je dochter, maar ook een jezelf een goed gevoel, doordat iedereen kan lezen hoe leuk je met je beiden omgaan. (dat is sowieso een grote kracht van Facebook, proberen overkomen als de meest geweldige persoon)
Wel vrijwel alles. Voor communicatie onderling heb je toch ook whatsapp/sms/telefoon enzo? Echt waar, iets op facebook zetten is alleen omdat je wilt dat gemeenschappelijke vrienden ook iets van jullie gesprek opvangen.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad de reden.![]()
Overigens zijn er genoeg ouders en kinderen die niet meer bij elkaar onder 1 dak leven en o.a. via Facebook weleens een bericht naar elkaar sturen. Niet alles op Facebook wordt gedaan om interessant te doen of wat dan ook.
Euhm nee dus.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:20 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Echt waar, iets op facebook zetten is alleen omdat je wilt dat gemeenschappelijke vrienden ook iets van jullie gesprek opvangen.
Soms is een algemeen gericht bericht makkelijker dan naar iedereen apart iets sturen ja.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Ohnee je doet het omdat je gewoon een prive 1 op 1 gesprek wilt houden
Dat zou dan nog wel de enige (naast promotie of weldadigheidsdoelstellingen) legitieme reden zijn om een bericht op facebook te zetten inderdaad...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms is een algemeen gericht bericht makkelijker dan naar iedereen apart iets sturen ja.
Triest hoor, als dat je excuus is voor als iemand je wijst op je fout of je wangedrag. Ga je dan ook net als een tienermeisje de ander uitlachen en zeggen dat ie 'hapt' ?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:28 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Bedoel gewoon te zeggen dat mensen op het internet (vooral anoniem) voornamelijk bezig zijn met eenander beledigen ( met als doel jezelf omhoog te stuwen). Of gewoon uberhaupt stoer aan het doen zijn...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:39 schreef pikinhand het volgende:
[..]
Triest hoor, als dat je excuus is voor als iemand je wijst op je fout of je wangedrag. Ga je dan ook net als een tienermeisje de ander uitlachen en zeggen dat ie 'hapt' ?
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:43 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Bedoel gewoon te zeggen dat mensen op het internet (vooral anoniem) voornamelijk bezig zijn met eenander beledigen ( met als doel jezelf omhoog te stuwen). Of gewoon uberhaupt stoer aan het doen zijn...
Schrijft iemand iets verkeerdtdtd, heb je altijd mensen die er als de kippen bij zijn om zoiets te verbeteren. De reden daarachter is simpel : Zelf een beetje stoer/interessant over willen komen.
( Mocht je diegene echt willen helpen, stuur je toch een priveberichtje met een heel verhaal over het werkt met het kofschip). Maar dat gebeurt nooit...
Dat soort mensen zijn gewoon kneiters irritant.
Lekker jonge !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ook altijd: Mensen die zich storen aan verbeteren verbeteren, gegarandeerd beet.quote:
Je hebt er iig aardig wat werk van gemaakt met overal [B] [/ B] enzoquote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:24 schreef padlarf het volgende:
[..]
Daarom ook altijd: Mensen die zich storen aan verbeteren verbeteren, gegarandeerd beet.
Je bedoelt stukjes tekst selecteren en dan ctrl+b? koste me 10 seconden.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef BenjaminLinus het volgende:
[..]
Je hebt er iig aardig wat werk van gemaakt met overal [B] [/ B] enzo
Zouden mensen die dit soort dingen delen zich nou oprecht goed voelen mocht er ooit iemand een medicijn uitvinden?quote:
Ja en als er dan iemand vraagt "wat gebeurt er dan?", krijg je zeker een reactie als "dat is te persoonlijk om op Facebook te zetten" of iets in die richtingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort cryptische shit.
Heb maar even een reactie gegeven inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als er dan iemand vraagt "wat gebeurt er dan?", krijg je zeker een reactie als "dat is te persoonlijk om op Facebook te zetten" of iets in die richting.
Komt die terug uit Zambia of zoquote:
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Rogan het volgende:
Hopelijk is hij blij, een kabouter neuken.
haha herkenbaar, onze lokale kroeg hier in het dorp wordt 2x per maand tijdens een ludieke wedstrijdje gerund door een groepje bezoekers. Steeds weer anderen. Diegene na een heel jaar het meeste omzet hebben gehaald, winnen een weekend weg oid. Nouja, prima uiteraard.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef JochemP het volgende:
Overigens is een van mijn grootste ergernis al die uitnodigingen voor evenementen die ik ontvang. En dan niet leuke evenementen, maar een optreden van een of andere slechte band van een vriend van een vriend in een donker cafe, of een eng obscuur dubstepfeest met onbekende DJ's
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha herkenbaar, onze lokale kroeg hier in het dorp wordt 2x per maand tijdens een ludieke wedstrijdje gerund door een groepje bezoekers. Steeds weer anderen. Diegene na een heel jaar het meeste omzet hebben gehaald, winnen een weekend weg oid. Nouja, prima uiteraard.
Maar toch jammer dat ik nu voor 2x per maand, zo'n 5 keer wordt uitgenodigd voor hetzelfde feestje.
Of ze is zelf Tanja Nijmeijerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk in Mali gevochten.
Ergerlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:25 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een ergernis , maar whahahha deze pussy destroyer
Mijn opa is overleden aan een preiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zouden mensen die dit soort dingen delen zich nou oprecht goed voelen mocht er ooit iemand een medicijn uitvinden?En zou er nou ooit ook maar ÉÉN iemand door zo'n plaatje hebben gedacht 'Verrek, je hebt gelijk! Als ik met prei scheld doe ik veel minder mensen pijn!'?
quote:Vroeg uit de veren, ik kwam naar beneden, wat leukkk!! Ik voel me jarig vandaag . Straks aan t werk bij makro!!
quote:Vriendje: Mijn liefje Jeanine en ik heeft ons de reis planning in Europa net uitgestippeld. Ik heb heel erg zin in dit avontuur!!
quote:Vandaag is de eerste kerstdag! Gezellige kerstfeest!! Vandaag vier maanden met mijn vriendjelief. Hij is mijn kerstkado van vandaag.
quote:Mijn vriendjelief en zijn teddybeer. Hij droomt over mij.... ♥ lief he?! hij kan niet wachten tot hij mij weer zie.
Enz enzquote:Vriendje: Dadelijk naar mijn liefje om haar verjaardag te vieren samen met de familie en de buren.
Doomsday is here! Repent!quote:
Is ie van de trap gepreid?quote:
Het spijt me oprechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:27 schreef Genkjan het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden aan een prei
"wat is er dan?"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als er dan iemand vraagt "wat gebeurt er dan?", krijg je zeker een reactie als "dat is te persoonlijk om op Facebook te zetten" of iets in die richting.
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:17 schreef TrippleDistilled het volgende:
Meisjes die er over denken om kort en pittig te gaan. Merk ook de subtiele opmerking op.
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.
Dikke 30+ers staat deze kapsels niet vind ik, vooral niet als ze 1 zo'n plukje rood of platina blond erdoor hebben
Die tweede zit dan wel een kern van waarheid in. Om het dan te delen in zo'n pauperplaatje is echter niet zo nodig. Tevens hulde voor die reactie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef kawa4 het volgende:
iemand die ik ken heeft allemaal van zo'n plaatjes op zn FB staan
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
dan denk je toch echt mens STERF!!
post ze een paar dagen geleden
[ afbeelding ]
mijn reactie: zelfkennis, je hebt het niet!!!!
en einde facebook vrienden
En meeste plaatjes zijn echt al fucking oud. Idioten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
Laatst al idioten die dode puppies op FB plaatsen, in de hoop om de ''daders'' te pakken te krijgen.
Heb een subtiel bericht op m'n timeline gezet dat iedereen die daar behoefte aan heeft het mag plaatsen, maar dan worden ze wel linea recta m'n lijst uit gegooid.
Vandaag presteerde iemand het om een onthoofd poesje te plaatsen. Vies goor kutvolk, sterf![]()
![]()
eensch. De een staat het wel - de ander niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.
Dikke 30+ers staat deze kapsels niet vind ik, vooral niet als ze 1 zo'n plukje rood of platina blond erdoor hebben
Het preit mij ookquote:
Wat zijn mensen hard tegenwoordig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Queens het volgende:
Op de page 'Modepolitie' sturen mensen dus foto's in van zichzelf in waar mensen commentaar kunnen geven op de outfit.
[ afbeelding ]
Aantal reacties hierop (heb ze niet alle 400+ gelezen uiteraard), rood is de dame op de foto zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die politiek correcte positeve posts ook zeg....echt
Uh, hoe dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:47 schreef Gehenna het volgende:
Het is ook een trend op Facebook om eerst een 'spatie' te typen en dan een 'punt' en daar dan weer direct een letter aan vast te plakken..
precies .zo jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Uh, hoe dan?
Zoiets als dit .Hallo
is nep he..quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:19 schreef Divje het volgende:
What's up met die onthoofde kat. Jezus
Serieus, er zijn dus mensen die willen dat die 4 Israëliërs berecht worden hier in Nederland? Wie gaat ze ophalen danAls je ze al kan vinden.
Als ik dat nou eens wist..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom zie ik zijn post niet?
Kane vind ik wel te pruimen, beter wordt er zo'n ding tegen Di-rect gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Zorro het volgende:
Deze mag dan weer wel
"Bij een miljoen likes stopt Kane. Gaan we van uit."
Fixedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kane vind ik wel te pruimen, beter wordt er zo'n ding tegen Di-rect Volendam gemaakt.
Ook jaquote:
Je kán er voor zorgen dat je het nooit hoort he. Althans, ik hoor het ook nooit. Dus het is te doen. Verder schat ik in dat je wel gelijk hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook ja
Maar een grotere zeikstem dan die van die van zanger van Di-rect hoor je bijna nergens..
Wel eens op de radio op het werkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je kán er voor zorgen dat je het nooit hoort he. Althans, ik hoor het ook nooit. Dus het is te doen. Verder schat ik in dat je wel gelijk hebt.
Wtf, ik begrijp echt niks van die post. Het lijkt wel alsof de woorden in de verkeerde volgorde staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:33 schreef Queens het volgende:
Reageert ook nog eens op zijn eigen onzinpost![]()
[ afbeelding ]
Goed idee. Heb laatst al een dikke schoonmaak gemaakt in mijn lijst, dan kunnen deze er ook nog wel uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
Laatst al idioten die dode puppies op FB plaatsen, in de hoop om de ''daders'' te pakken te krijgen.
Heb een subtiel bericht op m'n timeline gezet dat iedereen die daar behoefte aan heeft het mag plaatsen, maar dan worden ze wel linea recta m'n lijst uit gegooid.
Vandaag presteerde iemand het om een onthoofd poesje te plaatsen. Vies goor kutvolk, sterf![]()
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie zitten wel allemaal te zeiken op anderen, maar de grootste klacht is nog wel dat je uberhaupt facebook hebt
Laat me raden, jij hebt jaren facebook gehad en hebt het nu sinds een paar weken niet meer. Nu ben je net als iemand die net gestopt is met roken, ineens heel antiquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie zitten wel allemaal te zeiken op anderen, maar de grootste klacht is nog wel dat je uberhaupt facebook hebt
Dat klopt, hoe weet je dat zo goed?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt jaren facebook gehad en hebt het nu sinds een paar weken niet meer. Nu ben je net als iemand die net gestopt is met roken, ineens heel anti![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat klopt, hoe weet je dat zo goed?Oja, wacht jij bent het, auti
_!
Leedvermaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
kan je ook gewoon naar de website gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Grootste onzin ooit. Volg mijn favoriete artiesten ook via Facebook en ben zo elke dag snel op de hoogte van nieuwe releases etc.
maar op Facebook staat het wel allemaal mooi op 1 plek en wordt ook vaker geüpdatequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
kan je ook gewoon naar de website gaan
Facebook is net de Telegraaf wat betreft layout.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar op Facebook staat het wel allemaal mooi op 1 plek en wordt ook vaker geüpdate
Let jij nou maar gewoon op dikke celebs. Want dat is niet triest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Facebook is net de Telegraaf wat betreft layout.
Niet met een adblockerquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Facebook is net de Telegraaf wat betreft layout.
Dat schijnen scholen dus zelf te doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:55 schreef Finland. het volgende:
Oh, en een kleine klacht: ik heb hier en daar nog wat middelbareschoolmensen op mijn FaceBook. Maar waarom noemen die kinders hun proefwerkweken tentamenweken? Zelfs van die woordjestoetsen voor Duits en Engels noemen ze tentamens. Succes op het hbo of universiteit denk ik dan.
Dat was ook mijn ergernis heb hem hem een paar keer gezien en ik heb het bericht verwijderd. Mijn arme hartje kon dat poezenleed niet aanzien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
![]()
Was nep! Jezus mensen jullie zijn net zo erg, ga wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ergernis heb hem hem een paar keer gezien en ik heb het bericht verwijderd. Mijn arme hartje kon dat poezenleed niet aanzien.
Nep is net zo ziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Was nep! Jezus mensen jullie zijn net zo erg, ga weg
Ga zelf wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ben ook super gek op katten en sowieso dieren maar dat soort plaatjes is gewoon dikke vette bullshit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:01 schreef EDMAN- het volgende:
Vrouwen en katjes
gelukkig hebben we Mevr. Salvatore nog
Het maakt je dus niet uit of er wel of niet een dier dood is gegaan? Jij geeft dus helemaal niks om dieren! HARTELOOS MENS!quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het maakt je dus niet uit of er wel of niet een dier dood is gegaan? Jij geeft dus helemaal niks om dieren! HARTELOOS MENS!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het maakt je dus niet uit of er wel of niet een dier dood is gegaan? Jij geeft dus helemaal niks om dieren! HARTELOOS MENS!
Dus alle oorlogsfilms, thrillers etc. zijn net zo ziek als de real deal?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Jezus hahaha. Aantal van die dingen heb ik ook, zoals op de klok kijken en daarna direct vergeten hoe laat het is, of voor een schap staan in de supermarkt en niet weten wat je daar doet.. maar dat komt omdat m'n hersens dusdanig zijn aangetast door wietgebruik in het verleden dat ik gewoon een fucked up korttermijngeheugen heb. Vrouwenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Domheid is ook een vak apart he? Je bent er goed in!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Dus alle oorlogsfilms, thrillers etc. zijn net zo ziek als de real deal?
Ga toch gauw een eind fietsen.
Even serieus, je denkt toch niet werkelijk dat doen alsof je een dier mishandelt even erg is als een dier mishandelen? Anders kun je je eigen post op jezelf toepassen namelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Domheid is ook een vak apart he? Je bent er goed in!
Godsgruwelijk haha, de eerste heeft em gepost hoor. Ik wil nu reageren dat het gehandicapte broertje van een vriend van me dezelfde syptomen heeft, maar het is gvd m'n tante die hem post. Doorknippen die bandenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Vind deze stiekem nog wel leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef Joenes het volgende:
Ik zie deze nu langskomen. Zit iig nog een kern van waarheid in
[ afbeelding ]
Hehe ik herken ook wel een paar dingen bij mezelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Godsgruwelijk haha, de eerste heeft em gepost hoor. Ik wil nu reageren dat het gehandicapte broertje van een vriend van me dezelfde syptomen heeft, maar het is gvd m'n tante die hem post. Doorknippen die banden
Ik ook uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe ik herken ook wel een paar dingen bij mezelf
Ik herken er meer mijn broertje in dan mezelf hoor ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jezus hahaha. Aantal van die dingen heb ik ook, zoals op de klok kijken en daarna direct vergeten hoe laat het is, of voor een schap staan in de supermarkt en niet weten wat je daar doet.. maar dat komt omdat m'n hersens dusdanig zijn aangetast door wietgebruik in het verleden dat ik gewoon een fucked up korttermijngeheugen heb. Vrouwen
En dat plaatje is natuurlijk ook dieptriest en totaal irrelevant, maar toch.. degene die dit bedacht heeft
Leg het verschil eens uit dan, bomenknuffelaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Domheid is ook een vak apart he? Je bent er goed in!
Katten zijn bazenbeestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
Klacht: hysterische moeder omdat ik dit op facebook heb gezetWat een kutpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Oh het is zelfs al op televisie geweest?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
De eerste "Facebook wordt binnenkort betaald"-statussen zijn ook al verschenen....
[ afbeelding ]
Ik ben bang van niet. En mijn Friese vrienden delen hem ook nog eens allemaal.quote:
Voor een Twent leest het wel mooi:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:54 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. En mijn Friese vrienden delen hem ook nog eens allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn deze week blijkbaar meer mensen op FB die moeite hebben met het woord Gran Canariaquote:![]()
Blood for breakfast, blood for lunch![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een Twent leest het wel mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha precies, in het Drents betekend het hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een Twent leest het wel mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat slimste in dit geval staat voor ergste. Maar dan nog zou het slimsten moeten zijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze ga ik stelen! Ben ik nu een ergenis?Gewoon normaal doen ja.![]()
Snap je em echt niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?![]()
![]()
Hoe oud ben je? Het kan zijn dat je niet hebt meegekregen dat prins Johan Friso al een jaar in coma ligt.. maar het lijkt me toch sterk..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert![]()
Het is Friso.. (ja ik herkende hem eerst ook niet, want bezig houden met het koningshuisquote:)
Robert Moog died for our synths![]()
En dan snap je de grap nog niet.. ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Het is Friso.. (ja ik herkende hem eerst ook niet, want bezig houden met het koningshuis)
Wir tanzen im viereck
Ohja, ik herkende hem niet eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Het kan zijn dat je niet hebt meegekregen dat prins Johan Friso al een jaar in coma ligt.. maar het lijkt me toch sterk..Nou, Ha ha ha ha.
Gewoon normaal doen ja.![]()
Het duurde welgeteld 2 sec. dat ik niet wist wie het was, maar toen deed ik:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:22 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
En dan snap je de grap nog niet.. ?
Robert Moog died for our synths![]()
Jij miste nog in mijn mongooltjeslijst, mag ik je toevoegen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef along het volgende:
kk helft hier heeft alleen maar vmbo mongooltjes op zijn facebook.![]()
Ohja wil degene die het volgende topic gaat openen even de titel veranderen naar 'ergeRnissen', dankGewoon normaal doen ja.![]()
Dat ben jij toch, vmbo'ertje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef along het volgende:
kk helft hier heeft alleen maar vmbo mongooltjes op zijn facebook.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Wat wil je ook. Hij is er nog maar net.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel jaiets met een ketel en de kleur zwart
vrijdag 18 januari 2013 @ 06:06
Had zeker niks beters te doen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Zo ver was ik nog nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat wil je ook. Hij is er nog maar net.
vrijdag 18 januari 2013 @ 06:06
Had zeker niks beters te doen.niks te doen en misschien zwaar doorgehaald vannacht
coke speed alles jwt
Gestopt met school, SMOK-kind, zit in de jeugdgevangenis en anders met een groepje kleuters een beetje rappen op de hoek van een straat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo ver was ik nog nietniks te doen en misschien zwaar doorgehaald vannacht
coke speed alles jwt
Along:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:45 schreef HSG het volgende:
[..]
Gestopt met school, SMOK-kind, zit in de jeugdgevangenis en anders met een groepje kleuters een beetje rappen op de hoek van een straat.
Wuhuhuhu, deze kwam ik op dumpert tegenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Mijn arme ogen. Wat doe je me aan mevrouw?zal wel heul veul alcohol in het spel zijn... mijn hemel
Boh wat een lekker wijfquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren![]()
Ach... Liefde is blind..... Alcohol maakt blind...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zijn handen op haar buik/zij... brrrr *ril ril ril*![]()
Plaatje van Friso levert nog gezeik op ook.. van dezelfde mensen die van die klote 'spreukenplaatjes' posten. Sterf aub.Wir tanzen im viereck
Ik heb hem bij iemand anders gepost die dat soort dingen wel kan waarderen. Hij is nog niet online geweest, en nog 0 likes gekregen :pquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef EDMAN- het volgende:
Plaatje van Friso levert nog gezeik op ook.. van dezelfde mensen die van die klote 'spreukenplaatjes' posten. Sterf aub.Ok stelletje hokboeren![]()
..... nou ZO blind zal ik NOOIT worden van alcohol..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ach... Liefde is blind..... Alcohol maakt blind...Gewoon normaal doen ja.![]()
Nou zelfs als ik teveel alcohol heb genuttigd zou ik dat soort dingen niet doen. Jasses en ik moet nog eten. Bah ik had bijna een aangifte gedaan wegens mishandeling van mijn ogen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Wuhuhuhu, deze kwam ik op dumpert tegenzal wel heul veul alcohol in het spel zijn... mijn hemel
You're welcomequote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik teveel alcohol heb genuttigd zou ik dat soort dingen niet doen. Jasses en ik moet nog eten. Bah ik had bijna een aangifte gedaan wegens mishandeling van mijn ogen.
troost mij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef HSG het volgende:
[..]
troost mij.
*knuf knuf aai aai*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.![]()
Die moet ze nog krijgen. Dit is het resultaat van een mislukte operatie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
gatver, maagverkleining zeker? o.i.d.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene![]()
Ken jij haar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Die moet ze nog krijgen. Dit is het resultaat van een mislukte operatie.Gewoon normaal doen ja.![]()
niet alleen huismoeders doen dat hoor trouwens, gast van 24 uit m'n lijst update ook hele tijd hoe het met hem gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Joenes het volgende:
Huismoeder die alles deelt via Facebook ligt in het ziekenhuis. Dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]Gewoon normaal doen ja.![]()
Zo heb ik er ook een paar....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
niet alleen huismoeders doen dat hoor trouwens, gast van 24 uit m'n lijst update ook hele tijd hoe het met hem gaat.![]()
SORRY HOOR ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Jerkmaine het volgende:
Heette dit topic "[Centraal] Facebook-ergenissen #21" of maken we er een slowchat van?Gewoon normaal doen ja.![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
SORRY HOOR ik wist niet dat je kwaad werd
Jezus doe even rustig man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Jerkmaine het volgende:
Heette dit topic "[Centraal] Facebook-ergenissen #21" of maken we er een slowchat van?
Al die 'grappige' Nederlandstalige, op de actualiteit gebaseerde 9gag-style plaatjes die geen enkele vorm van humor bevatten.
Amen.![]()
Ik vond alleen die van Morgan Freeman leuk, de rest zijn zwakke aftrekselsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:43 schreef Jivis het volgende:
Al die 'grappige' Nederlandstalige, op de actualiteit gebaseerde 9gag-style plaatjes die geen enkele vorm van humor bevatten.
Zucht, ik heb echt geen problemen met de geaardheid van mensen, maar is het per se nodig om er steeds iets over te posten/delen etc. Een jongen van mijn school is homo en iedere update van hem bevat wel iets met homopropaganda of een 'pakkende homoslagzin' of zo. Tof dat ie er voor uit is gekomen hoor, zoals het hoort. Maar dit is wel een beetje overdreven
.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Mag ik voorbeelden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Zucht, ik heb echt geen problemen met de geaardheid van mensen, maar is het per se nodig om er steeds iets over te posten/delen etc. Een jongen van mijn school is homo en iedere update van hem bevat wel iets met homopropaganda of een 'pakkende homoslagzin' of zo. Tof dat ie er voor uit is gekomen hoor, zoals het hoort. Maar dit is wel een beetje overdreven
.
Volgens mij was het slechts een opmerking, "hoor"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
SORRY HOOR ik wist niet dat je kwaad werd...
Lees jij de OP even "man".quote:![]()
![]()
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste![]()
quote:quote:ik herken hier te veel in... VEEL TE VEEL.quote:oh how i can relate to that.quote:Etc etc.quote:bio leeraar zij net dat de enige reden dat je als mens op aarde bent is dat je je voortplant.......... I just failed my entire existance
Het is wel grappig en zo, maar de kwantiteit, aargh. Het zijn ook enkel van dit soort dingen
.
Oh ze zitten over het miljoen inmiddelsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Jerkmaine het volgende:
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste
[ afbeelding ]. Ik heb het niet geliked, ik vind die like-dingen kut en ik hou niet van sletterigheid.
Letterlijk een likehoerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Jerkmaine het volgende:
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste
[ afbeelding ]Ok stelletje hokboeren![]()
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vierenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
.
![]()
![]()
Nou ja, ik vind dergelijke statusupdates even ergerlijk als de cryptische liefdesquotes van chicks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vierenAmen.![]()
Nahh, maar hij slaat wel een beetje door. Hetero's, homo's, etc, alles is gewoon gelijk aan elkaar. Het is niet dat een geaardheid boven de andere staat, specialer is en meer aandacht verdient. Hetero's zie ik ook niet dagelijks posten hoe blij ze wel niet zijn dat ze hetero zijn, dus waarom zou je dat als homo bijvoorbeeld wel doen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vierenAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie![]()
Niet weten dat ik een grapje maakquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Volgens mij was het slechts een opmerking, "hoor"...
[..]
Lees jij de OP even "man".kom op zeg, chagrijn
Info
Gwoon Haags Mafketeltjuh =P!!
Met 100% Hardcore Radio!!!
WwW.RadiocliffosJ.tK -> RADIO <- !!HARDCORE-WILL-NEVER-DIE!!
Mijn hemel...Gewoon normaal doen ja.![]()
En vervolgens nog doorhappen ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een grapje maakkom op zeg, chagrijn
![]()
![]()
Precies, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh, maar hij slaat wel een beetje door. Hetero's, homo's, etc, alles is gewoon gelijk aan elkaar. Het is niet dat een geaardheid boven de andere staat, specialer is en meer aandacht verdient. Hetero's zie ik ook niet dagelijks posten hoe blij ze wel niet zijn dat ze hetero zijn, dus waarom zou je dat als homo bijvoorbeeld wel doen...![]()
![]()
Krijg ook wat van die "like, share & win" onzin.
Zie de hele dag bankstellen, iPhone's en citruspersen langskomen die ze zogenaamd kunnen winnen.![]()
![]()
Probleem is volgens mij dat er een paar figuren werkelijk iets gewonnen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zie de hele dag bankstellen, iPhone's en citruspersen langskomen die ze zogenaamd kunnen winnen._
![]()
Gasten die eigenlijk best geschikte kerels zijn in het echte leven, maar minimaal 4 keer per dag iets moeten posten waarin ze het hebben over hun "schatje".
Dagelijkse pareltjes als:
"Nu in de trein, vanavond lekker slapen bij schatje"
"Wakker geworden naast schatje"
"Schatje gaat op vakantie ..."
In het dagelijks leven heeft hij het nooit over z'n vriendin als schatje dit, schatje dat... maar die constante Facebook updates.![]()
![]()
Mooiste van al is dat die pagina het 9/10 niet eens kan zien dat ze het gedeeld hebben, want dan moeten ze het al op openbaar hebben staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
Zie de hele dag bankstellen, iPhone's en citruspersen langskomen die ze zogenaamd kunnen winnen.Beste reclame dat er is voor zulke pages...
Are you fokking to me?![]()
Ik ken echt niemand die ooit op die manier iets gewonnen heeft. Volgens mij win je nog eerder de Staatsloterij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem is volgens mij dat er een paar figuren werkelijk iets gewonnen hebben_
![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?![]()
![]()
Doosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?_
![]()
Heb je in coma gelegen het afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?
Are you fokking to me?![]()
Heb tot mijn schaamte al twee stelletjes in mijn lijst die beiden samen een account hebben. Het werd nog erger: toen er eentje jarig was, ging de ander haar feliciteren op hun eigen wall met xxx je vriendje
Dit gaat de hele week al zo, gast woont net op zichzelfquote:Gezellig op de bank met me sgatjee *** en me maatje *** de xbox staat aan biertjes en wijn zijn open op na een latertje .. morgen komt *** op bezoek hou van me sgatjeee voor altijd
Heerlijk zo op je eigen wonen samen met iemand waar je ziels veel van houd xxxxxafgewisseld met ranzige dan wel diepzinnige plaatjes.....
Overbodig te zeggen dat zijn updates niet op mijn wall verschijnen![]()
![]()
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Die ben ik al een paar keer tegengekomen wat achterlijke kul![]()
![]()
Alleen als je een lelijke vriendin hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...![]()
![]()
Zag trouwens een man hem ook posten , hoezo is dat tof dan ???quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...
Er zaten vrouwen helemaal oh wat een mooie , terwijl ik zoiets heb ok , ik kan heel raar denken maar ik zie dit erin eigenlijk ben je heel lelijk maar je mijn wereld een stukje mooier hoor.
Of ik denk heel verknipt dat kan overigens ook.![]()
Ik ben dus niet de enige die dat dacht , ik zie er niets romantisch of iets moois inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen als je een lelijke vriendin hebtTerwijl een boel meiden bijna zitten te soppen met die zin
![]()
Dat dus, je noemt je vriendin gewoon lelijk. Maar als je een beetje achterlijk exemplaar hebt, vind ze het nog lief ook...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zag trouwens een man hem ook posten , hoezo is dat tof dan ???
Er zaten vrouwen helemaal oh wat een mooie , terwijl ik zoiets heb ok , ik kan heel raar denken maar ik zie dit erin eigenlijk ben je heel lelijk maar je mijn wereld een stukje mooier hoor.
Of ik denk heel verknipt dat kan overigens ook.![]()
Ha ha haaaa erg grappig mensenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb je in coma gelegen het afgelopen jaar?ik herkende die vent niet, ik kom nu uiteraard ook niet meer bij
Jij anders ook, pacman!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En vervolgens nog doorhappen ookGewoon normaal doen ja.![]()
Ik vind het gay en beta.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: