quote:
quote:ik herken hier te veel in... VEEL TE VEEL.
quote:oh how i can relate to that.
quote:
Etc etc.quote:bio leeraar zij net dat de enige reden dat je als mens op aarde bent is dat je je voortplant.......... I just failed my entire existance
Oh ze zitten over het miljoen inmiddelsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Jerkmaine het volgende:
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste
[ afbeelding ]
Letterlijk een likehoerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Jerkmaine het volgende:
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste
[ afbeelding ]
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vierenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Zucht, ik heb echt geen problemen met de geaardheid van mensen, maar is het per se nodig om er steeds iets over te posten/delen etc. Een jongen van mijn school is homo en iedere update van hem bevat wel iets met homopropaganda of een 'pakkende homoslagzin' of zo. Tof dat ie er voor uit is gekomen hoor, zoals het hoort. Maar dit is wel een beetje overdreven
.
Nou ja, ik vind dergelijke statusupdates even ergerlijk als de cryptische liefdesquotes van chicks.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vieren
Nahh, maar hij slaat wel een beetje door. Hetero's, homo's, etc, alles is gewoon gelijk aan elkaar. Het is niet dat een geaardheid boven de andere staat, specialer is en meer aandacht verdient. Hetero's zie ik ook niet dagelijks posten hoe blij ze wel niet zijn dat ze hetero zijn, dus waarom zou je dat als homo bijvoorbeeld wel doen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:05 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vieren
Niet weten dat ik een grapje maakquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:56 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Volgens mij was het slechts een opmerking, "hoor"...
[..]
Lees jij de OP even "man".
En vervolgens nog doorhappen ookquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een grapje maakkom op zeg, chagrijn
Precies, dat bedoelde ik dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nahh, maar hij slaat wel een beetje door. Hetero's, homo's, etc, alles is gewoon gelijk aan elkaar. Het is niet dat een geaardheid boven de andere staat, specialer is en meer aandacht verdient. Hetero's zie ik ook niet dagelijks posten hoe blij ze wel niet zijn dat ze hetero zijn, dus waarom zou je dat als homo bijvoorbeeld wel doen...
Probleem is volgens mij dat er een paar figuren werkelijk iets gewonnen hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
Krijg ook wat van die "like, share & win" onzin.
Zie de hele dag bankstellen, iPhone's en citruspersen langskomen die ze zogenaamd kunnen winnen.
Mooiste van al is dat die pagina het 9/10 niet eens kan zien dat ze het gedeeld hebben, want dan moeten ze het al op openbaar hebben staan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef The_Voice_Within het volgende:
Krijg ook wat van die "like, share & win" onzin.
Zie de hele dag bankstellen, iPhone's en citruspersen langskomen die ze zogenaamd kunnen winnen.
Ik ken echt niemand die ooit op die manier iets gewonnen heeft. Volgens mij win je nog eerder de Staatsloterij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Probleem is volgens mij dat er een paar figuren werkelijk iets gewonnen hebben_
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?
Doosquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Heb je in coma gelegen het afgelopen jaar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dit gaat de hele week al zo, gast woont net op zichzelfquote:Gezellig op de bank met me sgatjee *** en me maatje *** de xbox staat aan biertjes en wijn zijn open op na een latertje .. morgen komt *** op bezoek hou van me sgatjeee voor altijd
Heerlijk zo op je eigen wonen samen met iemand waar je ziels veel van houd xxxxx
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
[ afbeelding ]
Die ben ik al een paar keer tegengekomen wat achterlijke kul
Alleen als je een lelijke vriendin hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...
Zag trouwens een man hem ook posten , hoezo is dat tof dan ???quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die is dan wel weer tof om te posten als je man bent...
Ik ben dus niet de enige die dat dacht , ik zie er niets romantisch of iets moois inquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen als je een lelijke vriendin hebt
Dat dus, je noemt je vriendin gewoon lelijk. Maar als je een beetje achterlijk exemplaar hebt, vind ze het nog lief ook...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zag trouwens een man hem ook posten , hoezo is dat tof dan ???
Er zaten vrouwen helemaal oh wat een mooie , terwijl ik zoiets heb ok , ik kan heel raar denken maar ik zie dit erin eigenlijk ben je heel lelijk maar je mijn wereld een stukje mooier hoor.
Of ik denk heel verknipt dat kan overigens ook.
Ha ha haaaa erg grappig mensenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:53 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Heb je in coma gelegen het afgelopen jaar?
Jij anders ook, pacman!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
En vervolgens nog doorhappen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |