quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:36 schreef HSG het volgende:
[..]
troost mij.
*knuf knuf aai aai*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon normaal doen ja.
Die moet ze nog krijgen. Dit is het resultaat van een mislukte operatie.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
gatver, maagverkleining zeker? o.i.d.
Ken jij haar?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:55 schreef HSG het volgende:
[..]
Die moet ze nog krijgen. Dit is het resultaat van een mislukte operatie.
niet alleen huismoeders doen dat hoor trouwens, gast van 24 uit m'n lijst update ook hele tijd hoe het met hem gaat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:48 schreef Joenes het volgende:
Huismoeder die alles deelt via Facebook ligt in het ziekenhuis. Dan krijg je dus dit:
[ afbeelding ]
Zo heb ik er ook een paar....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
niet alleen huismoeders doen dat hoor trouwens, gast van 24 uit m'n lijst update ook hele tijd hoe het met hem gaat.
SORRY HOOR ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Jerkmaine het volgende:
Heette dit topic "[Centraal] Facebook-ergenissen #21" of maken we er een slowchat van?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
SORRY HOOR ik wist niet dat je kwaad werd
Jezus doe even rustig man.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:34 schreef Jerkmaine het volgende:
Heette dit topic "[Centraal] Facebook-ergenissen #21" of maken we er een slowchat van?
Ik vond alleen die van Morgan Freeman leuk, de rest zijn zwakke aftrekselsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:43 schreef Jivis het volgende:
Al die 'grappige' Nederlandstalige, op de actualiteit gebaseerde 9gag-style plaatjes die geen enkele vorm van humor bevatten.
Mag ik voorbeelden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Zucht, ik heb echt geen problemen met de geaardheid van mensen, maar is het per se nodig om er steeds iets over te posten/delen etc. Een jongen van mijn school is homo en iedere update van hem bevat wel iets met homopropaganda of een 'pakkende homoslagzin' of zo. Tof dat ie er voor uit is gekomen hoor, zoals het hoort. Maar dit is wel een beetje overdreven
.
Volgens mij was het slechts een opmerking, "hoor"quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:36 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
SORRY HOOR ik wist niet dat je kwaad werd
Lees jij de OP even "man".quote:
quote:
quote:ik herken hier te veel in... VEEL TE VEEL.
quote:oh how i can relate to that.
quote:
Etc etc.quote:bio leeraar zij net dat de enige reden dat je als mens op aarde bent is dat je je voortplant.......... I just failed my entire existance
Oh ze zitten over het miljoen inmiddelsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Jerkmaine het volgende:
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste
[ afbeelding ]
Letterlijk een likehoerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:58 schreef Jerkmaine het volgende:
Beginnen die "Like this and ..."-dingen trouwens echt een hype te worden? Dit is volgens mij de zoveelste
[ afbeelding ]
Is dit niet vergelijkbaar met de gaypride? Homo's die gelijk willen zijn aan "ons hetero's" gedragen zich als idioten, dat doen "wij hetero's" tenslotte ook niet. Althans, niet om onze geaardheid te vierenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
Zucht, ik heb echt geen problemen met de geaardheid van mensen, maar is het per se nodig om er steeds iets over te posten/delen etc. Een jongen van mijn school is homo en iedere update van hem bevat wel iets met homopropaganda of een 'pakkende homoslagzin' of zo. Tof dat ie er voor uit is gekomen hoor, zoals het hoort. Maar dit is wel een beetje overdreven
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |