quote:half 2 naar schoonheidspec klaar ben lekker pyama aan nergens meer heen ete zo ver klaar
quote:eens kyke of ik nog op het werk ken verandere in april 1 week vercansie gevraagt kyke of ik twee weke ken kryge dan naar cancanaria 2 weken even lekker strand vercansie maken eens kyke of het nog gaat
quote:zo vercansie geboek 27 april tot 11 mei gaan we naar cancanaria playa de ingles lekker strand vercansie
Ik zou daar dus zogenaamd onnozel op reageren met 'je hebt wát geboekt?'quote:
Ik heb zelf ook een gezinnetje met 3 kinderen en zit op facebookquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:52 schreef EDMAN- het volgende:
'Lekker naar center-parcs met mijn gezinnetje'
Dat mijn gezinnetje klinkt al zo fucking irritant (vrouwtje is 23 en is per ongeluk zwanger geworden, kuthoer), maar dan al die andere gezinnetjes die er dan op gaan reageren mét allemaal een profielfoto met daarop, jawel, hun gezinnetje.
Dit is dezelfde categorie die elke dag babyfoto's post die nergens over gaan.
* EDMAN- en zijn vriendin zijn er al over uit: geen kinderen.
Haha, dat meisje uit reactie 5 ken ikquote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Queens het volgende:
Op de page 'Modepolitie' sturen mensen dus foto's in van zichzelf in waar mensen commentaar kunnen geven op de outfit.
[ afbeelding ]
Aantal reacties hierop (heb ze niet alle 400+ gelezen uiteraard), rood is de dame op de foto zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die politiek correcte positeve posts ook zeg....echt
Had ik maar de NS gepakt. Vandaag een uur te laat op werk wegens file. NS had geen vertraging...quote:Op maandag 14 januari 2013 23:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen die bij elk sneeuwvlokje al over de NS beginnenHoud toch eens op met dat eindeloze gezeik op de NS, bah
Niks ermee gedaan...gewoon 1 op 1 kopie.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 11:27 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je dit gedramatiseerd hebt wanneer het gaat om de spelling
quote:Dat verklaard ook waarom het in Ruslant zoveel sneeuwd,hehe
quote:ja als je op het werk 8 uur 50 heb gewerk thuis komt geen zinnnnnnnnnnnnn maar ja moet ook gebeure maandags en donderdags dan hoef ik maar 5 en half uur tewerke dan doe ik het dan we zyn maar onder ons twee nog dan gaat het jantje koke vind ik verschrikelyk je weet niet meer wat je moet koken
Ik word daar een beetje verdrietig vanquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:40 schreef Radobe het volgende:
[..]
Dat doet gewoon pijn, aan mijn ogen en aan mijn hoofd.
Prinsjequote:MIjn kleine prinsje heeft een dikke oorontsteking:S Nu kuurtje en nog wat andere medicijnen en dan zal alles weer goed komen! Nu lekker knuffelen met mijn kleine prins.>3
Ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje verdrietig van
Ik vind cancanaria anders ook wel legendarischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |