Niet met een adblockerquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Facebook is net de Telegraaf wat betreft layout.
Dat schijnen scholen dus zelf te doenquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:55 schreef Finland. het volgende:
Oh, en een kleine klacht: ik heb hier en daar nog wat middelbareschoolmensen op mijn FaceBook. Maar waarom noemen die kinders hun proefwerkweken tentamenweken? Zelfs van die woordjestoetsen voor Duits en Engels noemen ze tentamens. Succes op het hbo of universiteit denk ik dan.
Dat was ook mijn ergernis heb hem hem een paar keer gezien en ik heb het bericht verwijderd. Mijn arme hartje kon dat poezenleed niet aanzien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
Laatst al idioten die dode puppies op FB plaatsen, in de hoop om de ''daders'' te pakken te krijgen.
Heb een subtiel bericht op m'n timeline gezet dat iedereen die daar behoefte aan heeft het mag plaatsen, maar dan worden ze wel linea recta m'n lijst uit gegooid.
Vandaag presteerde iemand het om een onthoofd poesje te plaatsen. Vies goor kutvolk, sterf![]()
![]()
Was nep! Jezus mensen jullie zijn net zo erg, ga wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was ook mijn ergernis heb hem hem een paar keer gezien en ik heb het bericht verwijderd. Mijn arme hartje kon dat poezenleed niet aanzien.
Nep is net zo ziekquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Was nep! Jezus mensen jullie zijn net zo erg, ga weg
Ga zelf wegquote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 11:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik ben ook super gek op katten en sowieso dieren maar dat soort plaatjes is gewoon dikke vette bullshit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:01 schreef EDMAN- het volgende:
Vrouwen en katjes
gelukkig hebben we Mevr. Salvatore nog
Het maakt je dus niet uit of er wel of niet een dier dood is gegaan? Jij geeft dus helemaal niks om dieren! HARTELOOS MENS!quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het maakt je dus niet uit of er wel of niet een dier dood is gegaan? Jij geeft dus helemaal niks om dieren! HARTELOOS MENS!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het maakt je dus niet uit of er wel of niet een dier dood is gegaan? Jij geeft dus helemaal niks om dieren! HARTELOOS MENS!
Dus alle oorlogsfilms, thrillers etc. zijn net zo ziek als de real deal?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Jezus hahaha. Aantal van die dingen heb ik ook, zoals op de klok kijken en daarna direct vergeten hoe laat het is, of voor een schap staan in de supermarkt en niet weten wat je daar doet.. maar dat komt omdat m'n hersens dusdanig zijn aangetast door wietgebruik in het verleden dat ik gewoon een fucked up korttermijngeheugen heb. Vrouwenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Domheid is ook een vak apart he? Je bent er goed in!quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:51 schreef Platina het volgende:
[..]
Dus alle oorlogsfilms, thrillers etc. zijn net zo ziek als de real deal?
Ga toch gauw een eind fietsen.
Even serieus, je denkt toch niet werkelijk dat doen alsof je een dier mishandelt even erg is als een dier mishandelen? Anders kun je je eigen post op jezelf toepassen namelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Domheid is ook een vak apart he? Je bent er goed in!
Godsgruwelijk haha, de eerste heeft em gepost hoor. Ik wil nu reageren dat het gehandicapte broertje van een vriend van me dezelfde syptomen heeft, maar het is gvd m'n tante die hem post. Doorknippen die bandenquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weer een nieuwe:
[ afbeelding ]
Vind deze stiekem nog wel leuk.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:46 schreef Joenes het volgende:
Ik zie deze nu langskomen. Zit iig nog een kern van waarheid in
[ afbeelding ]
Hehe ik herken ook wel een paar dingen bij mezelfquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Godsgruwelijk haha, de eerste heeft em gepost hoor. Ik wil nu reageren dat het gehandicapte broertje van een vriend van me dezelfde syptomen heeft, maar het is gvd m'n tante die hem post. Doorknippen die banden
Ik ook uiteraardquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hehe ik herken ook wel een paar dingen bij mezelf
Ik herken er meer mijn broertje in dan mezelf hoor ookquote:Op donderdag 17 januari 2013 13:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jezus hahaha. Aantal van die dingen heb ik ook, zoals op de klok kijken en daarna direct vergeten hoe laat het is, of voor een schap staan in de supermarkt en niet weten wat je daar doet.. maar dat komt omdat m'n hersens dusdanig zijn aangetast door wietgebruik in het verleden dat ik gewoon een fucked up korttermijngeheugen heb. Vrouwen
En dat plaatje is natuurlijk ook dieptriest en totaal irrelevant, maar toch.. degene die dit bedacht heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |