ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.
Dikke 30+ers staat deze kapsels niet vind ik, vooral niet als ze 1 zo'n plukje rood of platina blond erdoor hebben
Die tweede zit dan wel een kern van waarheid in. Om het dan te delen in zo'n pauperplaatje is echter niet zo nodig. Tevens hulde voor die reactie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef kawa4 het volgende:
iemand die ik ken heeft allemaal van zo'n plaatjes op zn FB staan
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
dan denk je toch echt mens STERF!!
post ze een paar dagen geleden
[ afbeelding ]
mijn reactie: zelfkennis, je hebt het niet!!!!
en einde facebook vrienden
En meeste plaatjes zijn echt al fucking oud. Idioten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
Laatst al idioten die dode puppies op FB plaatsen, in de hoop om de ''daders'' te pakken te krijgen.
Heb een subtiel bericht op m'n timeline gezet dat iedereen die daar behoefte aan heeft het mag plaatsen, maar dan worden ze wel linea recta m'n lijst uit gegooid.
Vandaag presteerde iemand het om een onthoofd poesje te plaatsen. Vies goor kutvolk, sterf![]()
![]()
eensch. De een staat het wel - de ander niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.
Dikke 30+ers staat deze kapsels niet vind ik, vooral niet als ze 1 zo'n plukje rood of platina blond erdoor hebben
Wat zijn mensen hard tegenwoordig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Queens het volgende:
Op de page 'Modepolitie' sturen mensen dus foto's in van zichzelf in waar mensen commentaar kunnen geven op de outfit.
[ afbeelding ]
Aantal reacties hierop (heb ze niet alle 400+ gelezen uiteraard), rood is de dame op de foto zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die politiek correcte positeve posts ook zeg....echt
Uh, hoe dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:47 schreef Gehenna het volgende:
Het is ook een trend op Facebook om eerst een 'spatie' te typen en dan een 'punt' en daar dan weer direct een letter aan vast te plakken..
precies .zo jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Uh, hoe dan?
Zoiets als dit .Hallo
is nep he..quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:19 schreef Divje het volgende:
What's up met die onthoofde kat. Jezus
Serieus, er zijn dus mensen die willen dat die 4 Israëliërs berecht worden hier in Nederland? Wie gaat ze ophalen danAls je ze al kan vinden.
Als ik dat nou eens wist..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom zie ik zijn post niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |