Ja en als er dan iemand vraagt "wat gebeurt er dan?", krijg je zeker een reactie als "dat is te persoonlijk om op Facebook te zetten" of iets in die richtingquote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:42 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort cryptische shit.
Heb maar even een reactie gegeven inderdaad.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als er dan iemand vraagt "wat gebeurt er dan?", krijg je zeker een reactie als "dat is te persoonlijk om op Facebook te zetten" of iets in die richting.
Komt die terug uit Zambia of zoquote:
Ik zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:52 schreef Rogan het volgende:
Hopelijk is hij blij, een kabouter neuken.
haha herkenbaar, onze lokale kroeg hier in het dorp wordt 2x per maand tijdens een ludieke wedstrijdje gerund door een groepje bezoekers. Steeds weer anderen. Diegene na een heel jaar het meeste omzet hebben gehaald, winnen een weekend weg oid. Nouja, prima uiteraard.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef JochemP het volgende:
Overigens is een van mijn grootste ergernis al die uitnodigingen voor evenementen die ik ontvang. En dan niet leuke evenementen, maar een optreden van een of andere slechte band van een vriend van een vriend in een donker cafe, of een eng obscuur dubstepfeest met onbekende DJ's
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha herkenbaar, onze lokale kroeg hier in het dorp wordt 2x per maand tijdens een ludieke wedstrijdje gerund door een groepje bezoekers. Steeds weer anderen. Diegene na een heel jaar het meeste omzet hebben gehaald, winnen een weekend weg oid. Nouja, prima uiteraard.
Maar toch jammer dat ik nu voor 2x per maand, zo'n 5 keer wordt uitgenodigd voor hetzelfde feestje.
Of ze is zelf Tanja Nijmeijerquote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk in Mali gevochten.
Ergerlijk.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 23:25 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Niet echt een ergernis , maar whahahha deze pussy destroyer
Mijn opa is overleden aan een preiquote:Op dinsdag 15 januari 2013 21:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Zouden mensen die dit soort dingen delen zich nou oprecht goed voelen mocht er ooit iemand een medicijn uitvinden?En zou er nou ooit ook maar ÉÉN iemand door zo'n plaatje hebben gedacht 'Verrek, je hebt gelijk! Als ik met prei scheld doe ik veel minder mensen pijn!'?
quote:Vroeg uit de veren, ik kwam naar beneden, wat leukkk!! Ik voel me jarig vandaag . Straks aan t werk bij makro!!
quote:Vriendje: Mijn liefje Jeanine en ik heeft ons de reis planning in Europa net uitgestippeld. Ik heb heel erg zin in dit avontuur!!
quote:Vandaag is de eerste kerstdag! Gezellige kerstfeest!! Vandaag vier maanden met mijn vriendjelief. Hij is mijn kerstkado van vandaag.
quote:Mijn vriendjelief en zijn teddybeer. Hij droomt over mij.... ♥ lief he?! hij kan niet wachten tot hij mij weer zie.
Enz enzquote:Vriendje: Dadelijk naar mijn liefje om haar verjaardag te vieren samen met de familie en de buren.
Doomsday is here! Repent!quote:
Is ie van de trap gepreid?quote:
Het spijt me oprechtquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:27 schreef Genkjan het volgende:
[..]
Mijn opa is overleden aan een prei
"wat is er dan?"quote:Op dinsdag 15 januari 2013 22:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en als er dan iemand vraagt "wat gebeurt er dan?", krijg je zeker een reactie als "dat is te persoonlijk om op Facebook te zetten" of iets in die richting.
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.quote:Op woensdag 16 januari 2013 03:17 schreef TrippleDistilled het volgende:
Meisjes die er over denken om kort en pittig te gaan. Merk ook de subtiele opmerking op.
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 16 januari 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.
Dikke 30+ers staat deze kapsels niet vind ik, vooral niet als ze 1 zo'n plukje rood of platina blond erdoor hebben
Die tweede zit dan wel een kern van waarheid in. Om het dan te delen in zo'n pauperplaatje is echter niet zo nodig. Tevens hulde voor die reactie.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:22 schreef kawa4 het volgende:
iemand die ik ken heeft allemaal van zo'n plaatjes op zn FB staan
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]![]()
dan denk je toch echt mens STERF!!
post ze een paar dagen geleden
[ afbeelding ]
mijn reactie: zelfkennis, je hebt het niet!!!!
en einde facebook vrienden
En meeste plaatjes zijn echt al fucking oud. Idioten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
Laatst al idioten die dode puppies op FB plaatsen, in de hoop om de ''daders'' te pakken te krijgen.
Heb een subtiel bericht op m'n timeline gezet dat iedereen die daar behoefte aan heeft het mag plaatsen, maar dan worden ze wel linea recta m'n lijst uit gegooid.
Vandaag presteerde iemand het om een onthoofd poesje te plaatsen. Vies goor kutvolk, sterf![]()
![]()
eensch. De een staat het wel - de ander niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 09:03 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor zulke kapsels. Als je mooi slank bent en hip kan het best. Beetje alternatief vind ik het altijd.
Dikke 30+ers staat deze kapsels niet vind ik, vooral niet als ze 1 zo'n plukje rood of platina blond erdoor hebben
Wat zijn mensen hard tegenwoordig...quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:58 schreef Queens het volgende:
Op de page 'Modepolitie' sturen mensen dus foto's in van zichzelf in waar mensen commentaar kunnen geven op de outfit.
[ afbeelding ]
Aantal reacties hierop (heb ze niet alle 400+ gelezen uiteraard), rood is de dame op de foto zelf:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die politiek correcte positeve posts ook zeg....echt
Uh, hoe dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:47 schreef Gehenna het volgende:
Het is ook een trend op Facebook om eerst een 'spatie' te typen en dan een 'punt' en daar dan weer direct een letter aan vast te plakken..
precies .zo jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 15:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Uh, hoe dan?
Zoiets als dit .Hallo
is nep he..quote:Op woensdag 16 januari 2013 14:19 schreef Divje het volgende:
What's up met die onthoofde kat. Jezus
Serieus, er zijn dus mensen die willen dat die 4 Israëliërs berecht worden hier in Nederland? Wie gaat ze ophalen danAls je ze al kan vinden.
Als ik dat nou eens wist..quote:Op woensdag 16 januari 2013 15:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom zie ik zijn post niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |