Kane vind ik wel te pruimen, beter wordt er zo'n ding tegen Di-rect gemaakt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:22 schreef Zorro het volgende:
Deze mag dan weer wel
"Bij een miljoen likes stopt Kane. Gaan we van uit."
Fixedquote:Op woensdag 16 januari 2013 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Kane vind ik wel te pruimen, beter wordt er zo'n ding tegen Di-rect Volendam gemaakt.
Ook jaquote:
Je kán er voor zorgen dat je het nooit hoort he. Althans, ik hoor het ook nooit. Dus het is te doen. Verder schat ik in dat je wel gelijk hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ook ja
Maar een grotere zeikstem dan die van die van zanger van Di-rect hoor je bijna nergens..
Wel eens op de radio op het werkquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Je kán er voor zorgen dat je het nooit hoort he. Althans, ik hoor het ook nooit. Dus het is te doen. Verder schat ik in dat je wel gelijk hebt.
Wtf, ik begrijp echt niks van die post. Het lijkt wel alsof de woorden in de verkeerde volgorde staanquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:33 schreef Queens het volgende:
Reageert ook nog eens op zijn eigen onzinpost![]()
[ afbeelding ]
Goed idee. Heb laatst al een dikke schoonmaak gemaakt in mijn lijst, dan kunnen deze er ook nog wel uitquote:Op woensdag 16 januari 2013 11:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme!
Laatst al idioten die dode puppies op FB plaatsen, in de hoop om de ''daders'' te pakken te krijgen.
Heb een subtiel bericht op m'n timeline gezet dat iedereen die daar behoefte aan heeft het mag plaatsen, maar dan worden ze wel linea recta m'n lijst uit gegooid.
Vandaag presteerde iemand het om een onthoofd poesje te plaatsen. Vies goor kutvolk, sterf![]()
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie zitten wel allemaal te zeiken op anderen, maar de grootste klacht is nog wel dat je uberhaupt facebook hebt
Laat me raden, jij hebt jaren facebook gehad en hebt het nu sinds een paar weken niet meer. Nu ben je net als iemand die net gestopt is met roken, ineens heel antiquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
jullie zitten wel allemaal te zeiken op anderen, maar de grootste klacht is nog wel dat je uberhaupt facebook hebt
Dat klopt, hoe weet je dat zo goed?quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:07 schreef Walvis-instructeur het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt jaren facebook gehad en hebt het nu sinds een paar weken niet meer. Nu ben je net als iemand die net gestopt is met roken, ineens heel anti![]()
quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Dat klopt, hoe weet je dat zo goed?Oja, wacht jij bent het, auti
_!
Leedvermaakquote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 09:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
kan je ook gewoon naar de website gaanquote:Op donderdag 17 januari 2013 10:27 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Grootste onzin ooit. Volg mijn favoriete artiesten ook via Facebook en ben zo elke dag snel op de hoogte van nieuwe releases etc.
maar op Facebook staat het wel allemaal mooi op 1 plek en wordt ook vaker geüpdatequote:Op donderdag 17 januari 2013 10:32 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
kan je ook gewoon naar de website gaan
Facebook is net de Telegraaf wat betreft layout.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:34 schreef Gehenna het volgende:
[..]
maar op Facebook staat het wel allemaal mooi op 1 plek en wordt ook vaker geüpdate
Let jij nou maar gewoon op dikke celebs. Want dat is niet triest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 10:37 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Facebook is net de Telegraaf wat betreft layout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |