Ik weet dat ik ook niet goed in de Nederlandse taal ben... maar dit slaat alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:41 schreef Aukje83 het volgende:
boeient niemand geeft erom ga maar deurtje verder
nou en als het je niet bevalt maak je er maar een topic overquote:Op donderdag 17 januari 2013 01:42 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ik weet dat ik ook niet goed in de Nederlandse taal ben... maar dit slaat alles.
Nee, dat is nu net TS zijn punt. Mensen aanspreken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:45 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
nou en als het je niet bevalt maak je er maar een topic over
En dan allemaal met een mobiel in de hand in de kroeg staan zeker.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:51 schreef Scuidward het volgende:
Maar het hele punt is dat niemand zo gek is of wanhopig om elke dag al die pagina's langs te lopen.
- Met de trein.
- Naar de UB.
- Kroket bij de FEBO.
- Trein terug.
Daarom pleit ik voor Facebook-QR codes. Je ziet iemand, pakt je snipersmartphone, richten, en vuur.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:51 schreef Scuidward het volgende:
Maar het hele punt is dat niemand zo gek is of wanhopig om elke dag al die pagina's langs te lopen.
- Met de trein.
- Naar de UB.
- Kroket bij de FEBO.
- Trein terug.
Daarom pleit ik voor Facebook-QR codes. Je ziet iemand, pakt je snipersmartphone, richten, en vuur.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan allemaal met een mobiel in de hand in de kroeg staan zeker.
Ja, precies, niks nieuws, zie ik in de toekomst wel een trend worden. Bedoel, iedereen heeft nu toch al redelijk vaak de telefoon in de handen. Als je echt hard-to-get wilt spelen ga je gewoon als een koele kikker naar de kroeg en kijk je pas thuis hoeveel likes je hebt gehad op Facebook. En dan doe je daar vervolgens niks mee.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En dan allemaal met een mobiel in de hand in de kroeg staan zeker.
Oh ik loop altijd heel breed en kijk boos in de disco. Ik heb toch heel veel likes op mijn facebook en mijn swagger is ook de shit. Door mijn nonchalance willen alle vrouwen met mij mee naar huis en voel ik mij super alfa.quote:Op donderdag 17 januari 2013 01:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, precies, niks nieuws, zie ik in de toekomst wel een trend worden. Bedoel, iedereen heeft nu toch al redelijk vaak de telefoon in de handen. Als je echt hard-to-get wilt spelen ga je gewoon als een koele kikker naar de kroeg en kijk je pas thuis hoeveel likes je hebt gehad op Facebook. En dan doe je daar vervolgens niks mee.
Gewoon lekker exclusief je bier drinken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 02:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh ik loop altijd heel breed en kijk boos in de disco. Ik heb toch heel veel likes op mijn facebook en mijn swagger is ook de shit. Door mijn nonchalance willen alle vrouwen met mij mee naar huis en voel ik mij super alfa.
Als ik daarop google zie ik dit:quote:Op donderdag 17 januari 2013 02:16 schreef leeroy het volgende:
Dubberz in love is een soortgelijk iets maar dan over Dubstep feesten. Echt geniale shit staat erop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |