Leg het verschil eens uit dan, bomenknuffelaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Domheid is ook een vak apart he? Je bent er goed in!
Katten zijn bazenbeestenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:02 schreef arachide. het volgende:
Klacht: hysterische moeder omdat ik dit op facebook heb gezetWat een kutpostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Oh het is zelfs al op televisie geweest?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
De eerste "Facebook wordt binnenkort betaald"-statussen zijn ook al verschenen....
[ afbeelding ]
Ik ben bang van niet. En mijn Friese vrienden delen hem ook nog eens allemaal.quote:
Voor een Twent leest het wel mooi:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 00:54 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. En mijn Friese vrienden delen hem ook nog eens allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn deze week blijkbaar meer mensen op FB die moeite hebben met het woord Gran Canariaquote:![]()
Blood for breakfast, blood for lunch![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een Twent leest het wel mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha precies, in het Drents betekend het hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 01:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor een Twent leest het wel mooi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat slimste in dit geval staat voor ergste. Maar dan nog zou het slimsten moeten zijn toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08![]()
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze ga ik stelen! Ben ik nu een ergenis?Gewoon normaal doen ja.![]()
Snap je em echt niet...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?![]()
![]()
Hoe oud ben je? Het kan zijn dat je niet hebt meegekregen dat prins Johan Friso al een jaar in coma ligt.. maar het lijkt me toch sterk..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Waarom ben ik de enige die deze grap niet snapt?Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: