Wokpan is wel een beetje dubbelop..quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen idee... maar zo gaat het elke week![]()
Ze heeft mijn comment verwijderd.... ik heb haar nu maar verwijderd. Toch onboeiend mens.
Vorige week had ze foto's gemaakt van haar wokpan met diverse groenten erin... WHO CARES?!
Ook hier geldt: who cares?quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:01 schreef fathank het volgende:
[..]
Wokpan is wel een beetje dubbelop..
Is iig al orgineler dan plaatsen wat je gaat eten of hoelaat je wel niet moet werken....quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:38 schreef Yreal het volgende:
Er plaatst net iemand pics van een drol in de wc![]()
![]()
![]()
Ik kreeg em vandaag ook tig keer op mijn profiel gespammed jaquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WAAR SCHUWING
[ afbeelding ]
Bedankt voor het complimentquote:Op donderdag 10 januari 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
Dit topic
Wat ben ik blij dat ik een rustige newsfeed heb. Geen malloten in mijn vriendenkring kennelijk
Jij liket alleen maar tennis-statussen verder zie ik je nooit op facebookquote:
Op deze pagina staan sowieso nog wat meer interessante opties. Thanks!quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Account settings -> Apps
Jups ook gespot net, dat politie-logo maakt het wel erg geloofwaardigquote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WAAR SCHUWING
[ afbeelding ]
Mensen die denken dat dit van de politie komt moeten van internet geweerd worden..quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WAAR SCHUWING
[ afbeelding ]
Ik heb gewenst dat ik niet met een supermodel zou mogen slapen, en vervolgens heb ik het niet als status gezet.quote:
Zeker "OMG GIRL COMMITS SUICIDE IN FRONT OF WEBCAM" en dat soort 'uitnodigende' teksten? Als je daar op klikt ben je net zo idioot als alle anderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:15 schreef delano.888 het volgende:
Er gaat trouwens ook een soort spam virus rond. Het is een willekeurig plaatje van een filmpje met bijbehorende tekst die erg uitnodigend is. Als je er dan op klikt zie je een filmpje die je op play moet drukken. Maar als je drukt gebeurt er niks en start er geen filmpje, dus klik je het weg. Door dat gedaan te hebben heb je eigenlijk een pagina toegang tot jou facebook gegeven en die gaat dan direct dingen op jou pagina posten zonder dat je het weet. Erg irritant dus ook een ergenis
Waar?quote:Op donderdag 10 januari 2013 18:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WAAR SCHUWING
[ afbeelding ]
Je bent uniek.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb gewenst dat ik niet met een supermodel zou mogen slapen, en vervolgens heb ik het niet als status gezet.
Win voor mij.
Wat is dezequote:De eerste vijf personen die op deze status reageren, krijgen van mij ergens in de loop van dit jaar een willekeurig presentje: een lekker gebakje, een welgemeend persoonlijk briefje, een creatief hebbedingetje.. Zonder enige waarschuwing en wanneer ik er toevallig zin in heb. Het addertje? Dezelfde vijf mensen moeten ditzelfde aanbod op hun FB-pagina zetten. Positieve energie rondstrooien, daar worden we toch allemaal een beetje warmer van. Denk en blijf positief ook in 2013!
Precies,quote:Op vrijdag 11 januari 2013 14:09 schreef Internepper het volgende:
[..]
[..]
Dat ze die positieve energie maar weer snel in een hoekje wegmoffelen.
10 jaar geleden kreeg je dit soort rommel alleen in je mail, wat al erg genoeg was. Wanneer komt er een 'facebookmelding' dat je account verwijdert wordt als je het bericht niet minstens met 10 andere 'vrienden' deeltquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gratis wensen voor iedereen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef cinnamon_M het volgende:
O, de ironie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ow ow ow wat zijn we toch sterk he in ons liefdesverdriet...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:37 schreef cinnamon_M het volgende:
O, de ironie...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gastquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gratis wensen voor iedereen!
[ afbeelding ]
Volgens mij kun je inderdaad iets sharen om te bevestigen dat je echt bent, ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:28 schreef Apotheose het volgende:
[..]
10 jaar geleden kreeg je dit soort rommel alleen in je mail, wat al erg genoeg was. Wanneer komt er een 'facebookmelding' dat je account verwijdert wordt als je het bericht niet minstens met 10 andere 'vrienden' deeltOf zijn die er al?
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 13:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet alleen Yanks snappen satire niet:
[ afbeelding ]
Bekijk voor de grap de OP eensquote:Op zaterdag 12 januari 2013 14:55 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Deze lijst klopt aardig, alleen mis ik de foto's van kerstbomen, sneeuw, babies etc nog
Ik heb wel het idee dat er een correlatie bestaat tussen iemand narcisme en diens hoeveelheid Facebookupdates.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:31 schreef BenjaminLinus het volgende:
Facebook is voor mij een van de grootste grijze gebieden. Je vraagt je af waarom mensen posten wat ze posten, maar er is niet eens een aanknopingspunt voor enige logica te vinden, en daarom ga ik vervolgens maar alles gewoon lezen![]()
Heb me al zovaak afgevraagd wat iemand bezielt om elke activiteit op facebook te plaatsen.. in godsnaam.
Dit komt allemaal van hetzelfde meisje:
- Gisteren afgesproken met mijn vriendinnetjes Lisa en Anna (beiden getagd). We hadden elkaar al veel te lang niet gezien, moeten we echt gauw weer doen.
- In de efteling!
- Bij alles is familie!
- Jeeh naar de kapster!
- Skyfall
- Jeej, eindelijk vakantie (L)
En zo gaat het maar door, wat een gigantische oogkanker. En toch vind ik het nog leuk om te lezen ook, uit pure verwondering en verbazing.
Maar even serieus: Zijn dat soort mensen niet gewoon enorm narcistisch? Hoe haal je het anders in je harses om alleen al te denken dat zulke onzin andere mensen interesseert?
Hier niet hoor, ik zie juist de mensen die het belangrijk vinden wat anderen van hen vinden veel berichten plaatsen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:36 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat er een correlatie bestaat tussen iemand narcisme en diens hoeveelheid Facebookupdates.
Dit. Om er maar wat beter op te staan bij andere mensen.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hier niet hoor, ik zie juist de mensen die het belangrijk vinden wat anderen van hen vinden veel berichten plaatsen.
Narcisten willen toch graag belangrijk en leuk etc. gevonden worden? Of ben ik ergens mee in de war?quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hier niet hoor, ik zie juist de mensen die het belangrijk vinden wat anderen van hen vinden veel berichten plaatsen.
Narcisten zijn verliefd op zichzelf. Ongeacht wat een ander van ze vindt. Zij zijn de beste, de mooiste, de leukste, de gaafste. Als jij dat niet vindt, komt dat omdat jij zo'n loser bent; zij zullen NOOIT een fout makenquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
Narcisten willen toch graag belangrijk en leuk etc. gevonden worden? Of ben ik ergens mee in de war?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |