ik moest lachen bij 'oud fit'quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Queens het volgende:
Het zal je pa maar zijn:
[ afbeelding ]
Opsomming van de post:
1 zin
1 hoofdletter
1 leesteken
5 keer het woord 'zo'
Wilt ze na 20 weken bevallen ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht.. ik comment hier trouwens.
Geen idee... maar zo gaat het elke weekquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Wilt ze na 20 weken bevallen ofzo?
Medische echo misschien.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Jezusquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:02 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#irritant.
Ze is Noors, vandaarquote:Op woensdag 9 januari 2013 05:22 schreef Radobe het volgende:
[..]
ik vind nov/des 2012 nog erger, eigenlijk
Die ben ik nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
Al die mensen die dat irritante kuikenlied op Facebook posten.
Kuikenliedquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:44 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
Eerder van jouquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef Faeroer het volgende:
Social media
Worden jullie daar niet moe van?
Ik wel hoor, serieus. Gewoon het feit dat niemand meer zonder blijkt te kunnen en dat iemand die voor 6 weken in Australië verblijft gewoon nog steeds elke dag met haar dikke hol om het uur op FB zit te posten... zucht.quote:Op woensdag 9 januari 2013 11:42 schreef Faeroer het volgende:
Social media
Worden jullie daar niet moe van?
Bijna al zijn posts zijn zo.quote:Op woensdag 9 januari 2013 09:11 schreef Dale. het volgende:
[..]
dafuq dat is gepost door een vader? Kon sowieso niet door de tekst komen...
chinaquote:Op woensdag 9 januari 2013 10:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Geen idee... maar zo gaat het elke week![]()
Ze heeft mijn comment verwijderd.... ik heb haar nu maar verwijderd. Toch onboeiend mens.
Vorige week had ze foto's gemaakt van haar wokpan met diverse groenten erin... WHO CARES?!
T ja..... die mensen heb je nou eenmaal...quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Iemand schrijft " tja... " als " 't ja.... "
Huh?
Merk de apostrof voor de T opquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
T ja..... die mensen heb je nou eenmaal...
schuldigquote:Op woensdag 9 januari 2013 11:20 schreef Dimens het volgende:
Dan doe je dat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
maandag:
"Jaja vandaag weer lekker werken van 9 tot 5 bij duh appieeee. "
"zo lekker pauzuh"
"bijna klaah met werkuh"
"zo lekkah vrij heerlijk avondje tv kijken met me sgatjuh"
en dit elke dagom over de vrijdag maar niet te spreken
Zulke mensen verban ik sowieso direct hoor
Je mag dat gewoon niet leuk vinden. Logisch toch?quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef Lithia het volgende:
Soms kan ik sommige posts niet liken. Dan krijg ik een melding dat ik geen toestemming voor heb.
Dan niet
Waar vind ik deze optie?quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:35 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand of dit ook echt alle shit blockt?
Ook die verrotte uitnodigingen en onzin die op je timeline wordt gepost...
Nee joh, dan heeft diegene de status meestal al verwijderd zonder dat jij dit al ziet.quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:23 schreef Lithia het volgende:
Soms kan ik sommige posts niet liken. Dan krijg ik een melding dat ik geen toestemming voor heb.
Dan niet
Pay it forward!quote:Op woensdag 9 januari 2013 23:31 schreef HerrFritz het volgende:
Ik vond dit zo'n leuk initiatief dus ik doe mee!!
De eerste 5 mensen die op dit bericht reageren krijgen het komende jaar iets van mij. Dat kan een taart zijn, een kaart of iets anders.
Zonder aankondiging van te voren
De enige voorwaarde is dat jij dit ook doet voor 5 personen, doe je mee? =)
Daar hoort kennelijk het verkeerd gebruik van lidwoorden ook bij.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:45 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik vind m'n eigen posts ook altijd leuk. Dit doe ik puur om tegen die sociale regels te schoppen. Fuck de systeem, ik doe wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |