En daarom superieur aan jouquote:Op dinsdag 8 januari 2013 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
HA ha ha
Okuliarnik is een duitser
Sowieso mensen die een TTT doenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef Internepper het volgende:
Mensen die op facebook het volgende posten omtrent rijlessen/theorie:
- Geslaagd voor theorie!
- 3 maanden later, 'Geslaagd voor TTT'
- 2 maanden later, 'Rijbewijs in the pocket!'
Het vervelende is nog dat 80% van mijn vrienden rond deze leeftijd is.
misschien moet zij aan de juf vragen of zij een les nederlands mag volgen met groep 8.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Queens het volgende:
Het zal je pa maar zijn:
[ afbeelding ]
Opsomming van de post:
1 zin
1 hoofdletter
1 leesteken
5 keer het woord 'zo'
maandag:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:34 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen die elke keer posten dat ze klaar zijn met werken en echt ff toe zijn aan rust
En dat dan elke dag ongeveer
En nooit likes/reacties krijgen maar BLIJVEN posten![]()
Volgens mij hebben ze het allemaal over een Fucking Idiot From Ohioquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dat fifo gebeuren ineens. Ik ken het vanuit mijn vakkenvullers tijdperk, maar ik heb het idee dat dit niet hetzelfde is. Ik zie het overal opduiken, vooral bij tuig
"likes her own photo"quote:Op woensdag 9 januari 2013 00:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Wat is hier verkeerd aan? Of mis ik weer drie negers die in het donker verstopt zitten?
En je dan te bedenken dat ik tussen haar en haar nog knappere vriendin in lag, gedurende 5 nachten in een hostel.quote:
Ik vind m'n eigen posts ook altijd leuk. Dit doe ik puur om tegen die sociale regels te schoppen. Fuck de systeem, ik doe wat ik wil.quote:
Ekto's die niet kunnen spellen en melden dat ze een potje FIFA gaan spelen?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dat fifo gebeuren ineens. Ik ken het vanuit mijn vakkenvullers tijdperk, maar ik heb het idee dat dit niet hetzelfde is. Ik zie het overal opduiken, vooral bij tuig
ik vind nov/des 2012 nog erger, eigenlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:45 schreef ejiraM het volgende:
[..]
"likes her own photo"
Moest ook even zoeken
Dit dus.quote:Op woensdag 9 januari 2013 05:22 schreef Radobe het volgende:
[..]
ik vind nov/des 2012 nog erger, eigenlijk
Het is een hij...hoewel je dit soort informatie/posts inderdaad eerder van een (ongeschoolde) desperate housewive verwacht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien moet zij aan de juf vragen of zij een les nederlands mag volgen met groep 8.
Liking your own status is like sucking your own dick.quote:Op woensdag 9 januari 2013 01:45 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik vind m'n eigen posts ook altijd leuk. Dit doe ik puur om tegen die sociale regels te schoppen. Fuck de systeem, ik doe wat ik wil.
dafuq dat is gepost door een vader? Kon sowieso niet door de tekst komen...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Queens het volgende:
Het zal je pa maar zijn:
[ afbeelding ]
Opsomming van de post:
1 zin
1 hoofdletter
1 leesteken
5 keer het woord 'zo'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |