Bij mij nog steeds gewoon in beeld.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:15 schreef JeanVe het volgende:
Misschien loop ik weer achter de feiten aan maar weet iemand hier waarom je op je facebook startpagina blijkbaar sinds kort niet meer kan zien wie er die dag jarig is? Vond ik nou net zo'n leuke toevoeging!
HA ha haquote:Op maandag 7 januari 2013 21:20 schreef Okuliarnik het volgende:
Ik zag net ineens deze tekst 4 keer verschijnen in mijn tijdlijn. Jeej.
Dat tweede plaatje heeft een goed verhaal. Vooral Nederlanders hebben daar een handje van, jaloers zijn op andermans successen.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:21 schreef Enchanter het volgende:
Elke keer weer dezelfde persoon die dit soort droefheid plaatst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hoor. Olibollen, namen zonder hoofdletters, zinnen van 4 regels, amper interpunctie...quote:Op dinsdag 8 januari 2013 01:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja goed, ze is nog maar 16 en ze schrijft op het eerste gezicht in ieder geval fatsoenlijk Nederlands.
Dat kan inderdaad wel leuk zijn als de betreffende persoon kiekjes van het land post. Ik heb echter ook meegemaakt dat een chick in Australië was en nog steeds alleen foto's van zichzelf plaatstequote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Een meisje is op vakantie in Hongkong. Volgens mij gaat ze maar de helft zien, want het enige dat ze doet is op internet zeggen wat er wel niet allemaal gebeurt. En dat zijn ook nog grondig oninteressante dingen, over jetlag, internetreclame, de rekening van een restaurant en zulke dingen.
Toch wel met iets 'bijzonders' op de achtergrond en bijbehorende duckface toch?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:12 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel leuk zijn als de betreffende persoon kiekjes van het land post. Ik heb echter ook meegemaakt dat een chick in Australië was en nog steeds alleen foto's van zichzelf plaatste.
Met name foto's op het strand enzo, ik heb weinig landschappen kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toch wel met iets 'bijzonders' op de achtergrond en bijbehorende duckface toch?
Eerlijk is eerlijk, ik doelde eigenlijk op spelling ipv grammaticaal. En ik zei al, op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 09:32 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ja hoor. Olibollen, namen zonder hoofdletters, zinnen van 4 regels, amper interpunctie...
En dat ze dan: "HAhAHaA le XD" erbij zettenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mensen die dingen van 9GAG gaan delen in hun timeline
Welke leesteken?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:46 schreef Queens het volgende:
Het zal je pa maar zijn:
[ afbeelding ]
Opsomming van de post:
1 zin
1 hoofdletter
1 leesteken
5 keer het woord 'zo'
Ha, wel!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Welke leesteken?Hopelijk niet de <
Het zóu onder 'privacy settings and tools' moeten staan. Maar bij mij is hij daar wegquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:25 schreef DjinN het volgende:
Hoe kan je het ook al weer veranderen bij Facebook dat mensen op je naam kunnen zoeken? Bij mij is mijn profiel dan namelijk niet te zienMet het gevolg dat niemand mij kan vinden
Ja precies dat probleem heb ik dus ook. Vroeger stond er iets heel anders, maar nu dus niet meer. KutFacebook somsquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het zóu onder 'privacy settings and tools' moeten staan. Maar bij mij is hij daar wegWel staat daar nog de optie 'vinden via e-mail adres of telefoonnummer' bij mij.
Je kan ook overal over struikelen hè.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:33 schreef Internepper het volgende:
Mensen die op facebook het volgende posten omtrent rijlessen/theorie:
- Geslaagd voor theorie!
- 3 maanden later, 'Geslaagd voor TTT'
- 2 maanden later, 'Rijbewijs in the pocket!'
Het vervelende is nog dat 80% van mijn vrienden rond deze leeftijd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |