quote:Op zaterdag 5 januari 2013 10:02 schreef Finland. het volgende:
Ik heb iemand op FB, hele lieve meid verder hoor, maar die statussen van d'r. Mijn hemel.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Die verjaardagen verzoeken komen bij mij ook de strot uitquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef Jivis het volgende:
Die invites voor verjaardagen-apps. Stfu.
Dat ja, en dan de vele uitroeptekens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 januari 2013 19:19 schreef Jivis het volgende:
Ook echt al die berichten 'uit naam van de politie'. Wat een nonsens.
quote:Wat een regering...
Allemaal op de kop gevallen.
En dan maar altijd zeggen we kijken eerst na de mensen voordat we wat doen.
Ik geloof dat de regering doet wat hun willen en niet wat wij nederlanders willen.
Fuck de regering met hun praatjes wij nederlanders die het niet breed hebben zullen nu leiden onder de klote keuzes die de regering maakt met hun verdomde bezuinegingen.
21% btw? waarom?
Omdat wij geld willen zien in ons schatkistje.
Aldus de regering
Waarom alles duurde?
Zodat de nederlanders die het niet breed hebben kunnen leiden.
Aldus de gedachten van het tyfus regering als je het mij vraagt.
Waarom niet alles goedkoper? verdien je toch meer op?
Nee dat kan niet want dan krijgen we minder in ons schatkistje.
De regering mag dood vallen hun met hun bezuinegingen.
Als ze slim waren maakte ze alles goedkoper waren er tenminste minder overvallen en dat soort dingen. Ze maken het er zelf na.
Bezuinegingen x geld voor schatkistje = diefstal van de mensen
Hartelijk gefeliciteerd met het kapot maken van nederland.
Veel succes in de toekomst met de dieven vangen enzovoort.
PS. Ik hoop dat jullie er ook eens een keer onderleiden gaan.
PPS. Ik hoop dat jullie eens arm worden en dat er dan ook zoiets als dit komt kijken hoe jullie erna kijken.
PPPS. Ik hoop dat jullie kapot gaan door jullie stomme fouten.
PPPPS. Wil je de nederlanders blij maken die het niet breed hebben? Maak alles goed koper en rot op met je bezuinigingen en vooral met je BTW verhogingen!!!
Heb niet alles kunnen lezen, mijn ogen zijn verbrand.quote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hyvesklacht, al komt dit ook op FB voor.
PAS OP: risico op oogkanker door spel- en grammaticafouten en kortzichtigheid is groot.
[..]
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
PAS OP: risico op oogkanker door spel- en grammaticafouten en kortzichtigheid is groot.
[..]
Hier ben ik gestopt, ik voelde mij met de letter dommer wordenquote:Waarom alles duurde?
Zodat de nederlanders die het niet breed hebben kunnen leiden.
Aldus de gedachten van het tyfus regering als je het mij vraagt.
Ik ben blind...quote:Op maandag 7 januari 2013 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat je er nog inhoudelijk op in gaat.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:31 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ik ben blind...Kinderen in groep 4 schrijven beter!
En daarnaast ook hoofdpijn van zoveel domheid. Jaaaa politici willen geld in hun schatkistje joh, want dat schatkistje, daar hebben die politici ook echt zelf wat aan. Publiek geld is ook helemaal niet nodig, we zijn allemaal veul beter af als we alle belastingen afschaffen en dus ook stoppen met wegen onderhouden en zulks. Of nee wacht, alles moet gratus, OV gratus, alles gratus, want geld toveren we uit het niets. En jaa natuurlijk, alle politici zijn hun hele leven stinkend rijk geweest. En dan dit: "Waarom niet alles goedkoper? verdien je toch meer op?" Right.
I know. Ik kan het gewoon niet aan!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:46 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat je er nog inhoudelijk op in gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga alle namen niet veranderen hoor
#TeamMiley
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:53 schreef arachide. het volgende:
Meiske van 16 en haar boeiende bestaan:Ja goed, ze is nog maar 16 en ze schrijft op het eerste gezicht in ieder geval fatsoenlijk Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga alle namen niet veranderen hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |