da klopt..quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:43 schreef durrrr het volgende:
[..]maar dan post je het toch niet op FB.
Hij is eerder voorbij gekomen, maar blijft goedquote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat nu de hele week doorwant nieuwe dagen-_-
Heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb er nu dus eentje die zwanger is. Pas 9 weken. En elke dag wordt er iets over geplaatst, zucht... en ik had haar al eerder verwijderd vanwege de vele statussen maar kreeg laatst een berichtje van d'r "heyy waarom zijn we geen vriendjes meer?" en kon ik er dus niet meer onderuit komen...kan d'r wel uit m'n newsfeed knikkeren tho...
wacht maar tot ze niet meer zwanger is... dan begint de stortvloed aan babyfoto's pas echt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik heb er nu dus eentje die zwanger is. Pas 9 weken. En elke dag wordt er iets over geplaatst, zucht... en ik had haar al eerder verwijderd vanwege de vele statussen maar kreeg laatst een berichtje van d'r "heyy waarom zijn we geen vriendjes meer?" en kon ik er dus niet meer onderuit komen...kan d'r wel uit m'n newsfeed knikkeren tho...
O lord... ik bereid me voor op het ergste.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
wacht maar tot ze niet meer zwanger is... dan begint de stortvloed aan babyfoto's pas echt.
Zo gaat het idd al... boehoehoequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef Airenu het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan.
Anders moet ik de hele tijd troep lezen als 'lekker verwend door mijn mannetje', 'oma heeft ons getrakteerd met babyspulletjes voor haar eerste achterkleinkind', 'lekker dagje Ikea, baby verwend', '19 weken, 20 weken een echo, heb er zin in'
bazinquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef krapula het volgende:
ergenis nummer 1 voor mij: moeders.
- kolere foto's van hun lelijke mormels met kerstmuts, sterretjes en andere foute nieuwjaarsthema's
- 'moeder zijn is een beroep'-statussen, waarbij er altijd 20 likes zijn, van 20 medemoeders
- iedere dag nieuwe foto's over welke truukjes het kind er nu weer bij heeft geleerd
- foto's van echo's
zie je?! Het zijn die verdomde roemenen weer!quote:Op donderdag 3 januari 2013 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Komt dit net langs:
[ afbeelding ]
Kan me toch niet voorstellen dat de politie dat via fb zou verspreiden eigenlijk
Fixed, 20 is wel heel weinig hoor..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef krapula het volgende:
- kolere foto's van hun lelijke mormels met kerstmuts, sterretjes en andere foute nieuwjaarsthema's
- 'moeder zijn is een beroep'-statussen, waarbij er altijd 200 likes zijn, van 200 medemoeders
- iedere dag nieuwe foto's over welke truukjes het kind er nu weer bij heeft geleerd
- foto's van echo's
En binnenkort de foto waarop ze een kind heeft en zichzelf een kort vlot en pittig kapsel heeft aangemeten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:05 schreef krapula het volgende:
- 'moeder zijn is een beroep'-statussen, waarbij er altijd 20 likes zijn, van 20 medemoeders
- foto's van echo's
Meer picsquote:Op donderdag 3 januari 2013 21:28 schreef durrrr het volgende:
[ afbeelding ]
Dat slaat dan weer nergens op. Alsof moeders geassocieerd worden met kort, vlot en pittig kapsel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
En binnenkort de foto waarop ze een kind heeft en zichzelf een kort vlot en pittig kapsel heeft aangemeten!
Nouja moeders die elke 5 min hun Facebook updaten, met hoe gezellig ze het hebben met hun 'kids' en 'hn mannetje', zie ik er wel voor aanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op. Alsof moeders geassocieerd worden met kort, vlot en pittig kapsel.
Dan moet je ff instellen dat je er eerst toestemming voor moet geven, voordat het op jouw timeline verschijnt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:08 schreef Ricardo1989 het volgende:
mensen die me overal tagga teriwjl ik soms gwn undercover wil zijn
Nee joh, die hebben juist van dat lange hoerenhaar. Geblondeerd en shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Nouja moeders die elke 5 min hun Facebook updaten, met hoe gezellig ze het hebben met hun 'kids' en 'hn mannetje', zie ik er wel voor aan
haha, ik checkte net even mijn Timeline weer en het klopt ook nog echtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:56 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben juist van dat lange hoerenhaar. Geblondeerd en shit.
En een piercing in hun gezichtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 14:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha, ik checkte net even mijn Timeline weer en het klopt ook nog echt
de pittige kapsels leveren zelf niet zo veel content, maar zijn meer van de 'deel deze foto'-shizzle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |